Hirdetés
- Új handheld gép jön a My Arcade-től a nosztalgiázni vágyók számára
- Vezetőváltásokat jelentett be az Intel
- Törvényben kötelezné az USA a hazai AI igények elsődleges kiszolgálását
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
válasz
mikk2000 #304 üzenetére
Úgy megy a móka, hogy adott fényforrás és objektum pozíciójának megállapítása (vagyis nagyjából a VS műveletek) után következik egyből a fény/árnyék textúrák generálása, amihez esetleg előregyártott adatokat is használnak, majd ezután jön még a pixel shader rész, ami közben használódnak fel ezek a textúrák. Korábban erre azért volt szükség, mert a fény/árnyék textúra kiszámolása + a Pixel Shader program nem fért bele a maximális PS programohosszúságba.
Most (DX9-ben), a hosszabb lehetséges kóddal meg lehet azt csinálni, hogy belerakják azt a számolási részt is a programba, amit a textúrát generálta. Így kimaradhat a textúra memóriába írása majd onnan visszaolvasása, de a számolásigény megnő. Éppen azért kell/érdemes ezt a textúra elkerülős módszert alkalmazni, mert a memóriapiszkálás elkerülésével többet nyernek mint amennyit a többletszámolással veszítenek.
A másik dolog a procedurális textúrahasználat. Erről régebben írtam részéletesebben [link].
Új hozzászólás Aktív témák
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Poco F7
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Total Commander
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB ZALMAN N4 Enermax 650W
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3253,100% Akkumulá
- PlayStation DualSense Edge kontroller AKCIÓ!!! // Számla + Garancia //
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest