- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Brutálisan elszállhat az új PC-s Snapdragon fogyasztása
- Számos VGA kihalhat a memóriapánik miatt
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sayinpety
tag
Van szukseg. A batch performance a jo minusegu grafika kulcsa.
Hagy dontse mar el a piac, hogy mit akar. Elmondom a d3d11-gyel senki sem elegedett. Folyton csak a teljesetmenyre optimalizalunk, de nem a hardver jobb kihasznalasaert, hanem azert hogy mukodjon az api. Akarmilyen hihetetlen van egy kerete minden programfejlesztesnek. Azt a penzt probaljuk a leheto legjobban elkolteni, es ma legalabb haromszor tobb penz szanunk (mi biztos) grafikai fejlesztesre mint kellene. Ez nem a jobb grafikaert van, hanem az eredeti elgondolas megvalositasaert. Munkam soran belefutottam mar amikor nem tudtam jobb sebesseget hozni. Ujra kellett rajzoltatni majdnem mindent, mert nem jol volt optimlizalva a draw callokra. Mar a gondolattol is kiraz a hideg, hogy az artist nem szabadon rajzol, hanem a batch performancet tartja szem elott. Ennek nem igy kell lennie. Ma mar erre nagyon figyelunk, de mindig van olyan, hogy valamit ujrrarajzoltatunk. Ez extra kultseg. Sokkal jobb helye is lenne annak a penznek, de nem tudjuk oda rakni, mert nem mukodik jol az api. A Mantle a legjobb ami a piaccal tortenhet. Sokkal olcsobb lesz a fejlesztes, sokkal gyorsabban van egy gyors kodod es olyan helyekre kultheted a penzt, ahova valo.
Ma sokat kritizaljak a jatekokat, hogy beta allapotban jonnek ki. Errol csak a d3d11 tehet. Elviszi a penzt az api optimizing, csak ugy van eselyunk befejezni a jatekot, ha kiadjuk hamarabb. Az eladasokbol lesz penz javitasra. -
Konzol játékokban van ennyi rajzolási parancsi, mivel ott nem probléma, nem figyelnek arra hogy a lehető legkevesebb legyen, nem szervezik csak úgy a dolgokat, a logikát, stb hogy az kevés batch-el járjon. Konzolon tudtommal megteheted hogy parasztosan fogalmazva végigiterálsz az egységeken, mindegyiken lefuttatod az ai-t meg a rajzolást, meg az effekteken dettó. Megteheted, mert nem probléma a batch count. Viszont ha ezt dx-re akarod hozni, ott már át kell sok dolgot szervezni, csoportosítani kell hogy a lehető legkevesebb batch-be beleférjen. Egész más logikát igényel, egész más szervezést és felépítést.
A mantle amellett hogy jobban skálázhatóvá teszi a rendszert, tehermentesíti a proci magjait (azaz elosztja azt a terhelést amit eddig egy mag kapott), mivel sok batch countot kezel, így nem kell átszervezni a konzolos appot hogy leszorítsák a bach countot és hogy gond nélkül fusson dx-en is. A dx is erre lő, viszonylag magas batch count, jobb cpu terheléselosztás. Az opengl meg már tudja, ha megfelelően van használva.
Én eddig meg vagyok elégedve a mantle teljesítményével, amit nálam, saját szememmel tapasztaltam. Nekem ennyi elég.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Óra topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- BestBuy topik
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 14C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 14T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- magyar billentyűzet - 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060 (ELKELT)
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



