- Extrém tűrőképességgel reklámozza új tápkonnektorát az ASUS
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sayinpety
tag
Van szukseg. A batch performance a jo minusegu grafika kulcsa.
Hagy dontse mar el a piac, hogy mit akar. Elmondom a d3d11-gyel senki sem elegedett. Folyton csak a teljesetmenyre optimalizalunk, de nem a hardver jobb kihasznalasaert, hanem azert hogy mukodjon az api. Akarmilyen hihetetlen van egy kerete minden programfejlesztesnek. Azt a penzt probaljuk a leheto legjobban elkolteni, es ma legalabb haromszor tobb penz szanunk (mi biztos) grafikai fejlesztesre mint kellene. Ez nem a jobb grafikaert van, hanem az eredeti elgondolas megvalositasaert. Munkam soran belefutottam mar amikor nem tudtam jobb sebesseget hozni. Ujra kellett rajzoltatni majdnem mindent, mert nem jol volt optimlizalva a draw callokra. Mar a gondolattol is kiraz a hideg, hogy az artist nem szabadon rajzol, hanem a batch performancet tartja szem elott. Ennek nem igy kell lennie. Ma mar erre nagyon figyelunk, de mindig van olyan, hogy valamit ujrrarajzoltatunk. Ez extra kultseg. Sokkal jobb helye is lenne annak a penznek, de nem tudjuk oda rakni, mert nem mukodik jol az api. A Mantle a legjobb ami a piaccal tortenhet. Sokkal olcsobb lesz a fejlesztes, sokkal gyorsabban van egy gyors kodod es olyan helyekre kultheted a penzt, ahova valo.
Ma sokat kritizaljak a jatekokat, hogy beta allapotban jonnek ki. Errol csak a d3d11 tehet. Elviszi a penzt az api optimizing, csak ugy van eselyunk befejezni a jatekot, ha kiadjuk hamarabb. Az eladasokbol lesz penz javitasra. -
Konzol játékokban van ennyi rajzolási parancsi, mivel ott nem probléma, nem figyelnek arra hogy a lehető legkevesebb legyen, nem szervezik csak úgy a dolgokat, a logikát, stb hogy az kevés batch-el járjon. Konzolon tudtommal megteheted hogy parasztosan fogalmazva végigiterálsz az egységeken, mindegyiken lefuttatod az ai-t meg a rajzolást, meg az effekteken dettó. Megteheted, mert nem probléma a batch count. Viszont ha ezt dx-re akarod hozni, ott már át kell sok dolgot szervezni, csoportosítani kell hogy a lehető legkevesebb batch-be beleférjen. Egész más logikát igényel, egész más szervezést és felépítést.
A mantle amellett hogy jobban skálázhatóvá teszi a rendszert, tehermentesíti a proci magjait (azaz elosztja azt a terhelést amit eddig egy mag kapott), mivel sok batch countot kezel, így nem kell átszervezni a konzolos appot hogy leszorítsák a bach countot és hogy gond nélkül fusson dx-en is. A dx is erre lő, viszonylag magas batch count, jobb cpu terheléselosztás. Az opengl meg már tudja, ha megfelelően van használva.
Én eddig meg vagyok elégedve a mantle teljesítményével, amit nálam, saját szememmel tapasztaltam. Nekem ennyi elég.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Horgász topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Elektromos cigaretta 🔞
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Extrém tűrőképességgel reklámozza új tápkonnektorát az ASUS
- Nintendo Switch 2
- Autós topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Apple iPhone X, 256GB, Kártyafüggetlen
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest