Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz Jack@l #92 üzenetére

    Van szukseg. A batch performance a jo minusegu grafika kulcsa.
    Hagy dontse mar el a piac, hogy mit akar. Elmondom a d3d11-gyel senki sem elegedett. Folyton csak a teljesetmenyre optimalizalunk, de nem a hardver jobb kihasznalasaert, hanem azert hogy mukodjon az api. Akarmilyen hihetetlen van egy kerete minden programfejlesztesnek. Azt a penzt probaljuk a leheto legjobban elkolteni, es ma legalabb haromszor tobb penz szanunk (mi biztos) grafikai fejlesztesre mint kellene. Ez nem a jobb grafikaert van, hanem az eredeti elgondolas megvalositasaert. Munkam soran belefutottam mar amikor nem tudtam jobb sebesseget hozni. Ujra kellett rajzoltatni majdnem mindent, mert nem jol volt optimlizalva a draw callokra. Mar a gondolattol is kiraz a hideg, hogy az artist nem szabadon rajzol, hanem a batch performancet tartja szem elott. Ennek nem igy kell lennie. Ma mar erre nagyon figyelunk, de mindig van olyan, hogy valamit ujrrarajzoltatunk. Ez extra kultseg. Sokkal jobb helye is lenne annak a penznek, de nem tudjuk oda rakni, mert nem mukodik jol az api. A Mantle a legjobb ami a piaccal tortenhet. Sokkal olcsobb lesz a fejlesztes, sokkal gyorsabban van egy gyors kodod es olyan helyekre kultheted a penzt, ahova valo.
    Ma sokat kritizaljak a jatekokat, hogy beta allapotban jonnek ki. Errol csak a d3d11 tehet. Elviszi a penzt az api optimizing, csak ugy van eselyunk befejezni a jatekot, ha kiadjuk hamarabb. Az eladasokbol lesz penz javitasra.

  • Menthirist

    veterán

    válasz Jack@l #92 üzenetére

    Konzol játékokban van ennyi rajzolási parancsi, mivel ott nem probléma, nem figyelnek arra hogy a lehető legkevesebb legyen, nem szervezik csak úgy a dolgokat, a logikát, stb hogy az kevés batch-el járjon. Konzolon tudtommal megteheted hogy parasztosan fogalmazva végigiterálsz az egységeken, mindegyiken lefuttatod az ai-t meg a rajzolást, meg az effekteken dettó. Megteheted, mert nem probléma a batch count. Viszont ha ezt dx-re akarod hozni, ott már át kell sok dolgot szervezni, csoportosítani kell hogy a lehető legkevesebb batch-be beleférjen. Egész más logikát igényel, egész más szervezést és felépítést.

    A mantle amellett hogy jobban skálázhatóvá teszi a rendszert, tehermentesíti a proci magjait (azaz elosztja azt a terhelést amit eddig egy mag kapott), mivel sok batch countot kezel, így nem kell átszervezni a konzolos appot hogy leszorítsák a bach countot és hogy gond nélkül fusson dx-en is. A dx is erre lő, viszonylag magas batch count, jobb cpu terheléselosztás. Az opengl meg már tudja, ha megfelelően van használva.

    Én eddig meg vagyok elégedve a mantle teljesítményével, amit nálam, saját szememmel tapasztaltam. Nekem ennyi elég.

Új hozzászólás Aktív témák