Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrhitoshi

    veterán

    válasz bambano #55 üzenetére

    Nem értem a problémát. Ha mindenkinek ugyanolyan színvonalon oktatnák a matekot, akkor mihez kellenének a matematikusok ?
    Szerintem teljesen rendben van, ha a mérnök csak használni tudja a matekot, nem pedig alakítani. (még az kellene, hogy a mérnökök bizonyítsanak dolgokat a matekban. :D )

    (#57) Jim Tonic : Húha erős kijelentés. :DD
    Kicsit viccesnek tartom ezt, a BME-s VIK-es tapasztalatok után.

    (#42) hcl: Alapvetően kellene átalakítani a tananyagot. Minden ott megbukik, hogy a közép matek érettségiben nincs deriválás.... Nem nehéz megtanulni, viszont nem fog utána senki se izzadni vele. Sokkal több matek kellene középiskolában, és kevesebb marhaság, mint mondjuk ének, rajz és társai.

  • pixelking

    tag

    válasz bambano #55 üzenetére

    BME-VIK villanyosként mondom: lehet Neked fájó pont, h nem tanítják a bizonyításokat analon (amúgy nekem 2 éve letolták), azonban szerintem ezzel az oktatás színvonalát kicsit sem emelnék. A probléma inkább ott van, h 3. félévben látok először egyetemi keretek közt oszcilloszkópot, 5-ben meg mikrokontrollert. Vicc, milyen szinten elméleti az oktatás. Ha meg végre eljut az ember a laborba, akkor szembesül az igénytelenül összerakott mérési segédlettel és jegyzőkönyvvázlattal. 2. félévben egy tárgyból végig egy olyan eszközről tanultam, amit egész félév során NEM VOLTAK KÉPESEK MEGMUTATNI (Digit 2 - jó öreg 8085)....

    Ha majd a továbbiakban ezért az oktatási rendszerért kell majd fizetni - ahol arra mennek rá, minél több embert préseljenek egy előadóba, ahol egy alulfizetett tanár megtartja az előadásokat, 30-40 fősek a gyakorlatok (de van mikor 100 fős), labor meg minél kevesebb legyen - akkor egyre többen mennek majd ki, már tanulni is (és valószínűleg ott is ragadnak). Miért? PÉNZ. Így a legolcsóbb.....

  • hcl

    titán

    LOGOUT blog (1)

    válasz bambano #55 üzenetére

    "úgy tanítanak matekot infós mérnöknek, hogy nemhogy nem kell bizonyítást tudni, el se mondják, az a vicc kategória."
    És akkor az a másik vicc, hogy ha tudja a matekot, lehet 4-es átlaga, de amikor én végeztem a PTE-n (mind a kétszer) kijöhetett úgy egy informatika tanár, vagy mérnök onnan, hogy alapvető dolgokat nem tudott.

    Ezért mondtam, hogy mind a két oldal "sáros" . Tele van minden (nem csak az infó szakok, szociológia, építészet, biosz) feleslegsen erősen követelt dolgokkal, miközben néhol fontos szakmai ismeretek maradnak ki. Ez gáz.

Új hozzászólás Aktív témák