Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
-
chungee
addikt
FF VII. juuuuj. Hogy mennyi kellemes időket töltöttem el vele.
-
h-yle
addikt
Ahaaa! A cikkből valahogy nem ez jön le. Tehát "munka év"-et (bár én man year-t még nem hallottam eddig, de gondolom a man hour-ból van származtatva) ért ez alatt a csávó.
Tegyük fel, hogy 150 arc napi 8 órában dolgozik rajta. Egy manus 1840 órát dolgozik egy évben, 30 "munkaév" 262800 óra. Ez alapján kb. egy évig tartana a fejlesztés. De tőlem 75-en is csinálhatják 2 évig. P*csafüst, már hozzá is foghatnak.
-
Rezuhu
aktív tag
A Final Fantasy VII egy legenda!
Milyen minőséget kellene letenniük az asztalra, amiben a rajongók nem a hibákat keresnék/firtatnák?
Grafikailag az aktuális színvonal felett kellene teljesíteniük a grafikabuzi Vérpistikék miatt.
Az összetett történetet, a különböző történetszálakat tovább kellene bővíteni, a minigame-eket újraalkotni, és újabbakat hozzáadni.
Nekem is a kedvenc FF részem, és én is szívesen látnék egy felújított verziót, de ez tényleg túl nagy falat lenne.
Lenne rá kereslet, eladnának jó pár milliót belőle, de tényleg tovább tartana a megfelelő minőségben elkészíteni, mint egy teljesen új játékot /ami mondjuk megközelítőleg sem lenne ennyire összetett/.
-
Az angol terminus a man-year (vagy man-month (lsd "The Mythical Man-Month")), mivel a legtöbb projekt nagyobb annál, mintsem hogy órákban számolják, és ez olyasmi, mint az utaskilométer meg hasonlók.
Sirandrish: ne fárassz, nem emberi év, hanem emberév.
-
Srácok, azt ugye vágjátok, hogy a fejlesztési időt nem naptári években, hanem emberévekben szokás mérni, vagyis ha vmi 30 emberév, akkor az a gyakorlatban kb 15 ember két évi munkája ( 2 x 15 = 30 ). Itt persze nem 30 emberévről van szó, hanem jóval többről, az eredeti se jönne ki annyiból.
-
DriderG
tag
Hát addig is tartana, ha egyedül csinálná és csak hétvégenként...
A GT5 fejlesztése például már szépen halad a tíz év felé... pedig nem csak egy ember dolgozik rajta.
Persze az Alan Wake-nek is kellett 4-5 év, de ott újragondolták az egész játékmenetet is, ami egy autós játéknál nem nagyon van, max. a típus-specifikus kezelhetőség.
(A Duke Nukem Forever-ről meg ne is beszéljünk, a maga 14 évével szépen halad a 20 felé)
Mondjuk szívesen megnéznék egy 30 év alatt fejlesztett FIFát is. FIFA 10 után FIFA 40! Lehet, nagyobb meglepetés/fejlődés lenne, mintha évente kapnánk, illetve jobban odafigyelnének, hogy ne nagyolják el annyira. -
h-yle
addikt
válasz
Wolverine #18 üzenetére
Azért ez se fedi a valóságot. A story megvan, dialógusok megvannak. Grafikai koncepciórajzok megvannak. A játékrendszer alapjai (materia, körökre osztott harc, limit break) megvannak.
Amit alá kell tolni az egy felújított soundtrack (Advent Children, és a PSPs CC révén ez is kvázi megvan), szinkron (tart amíg tart, ez nem nagy dolog), új grafikai motor (FFXII-é jó, csak modellezni, meg textúrázni, és pályát összerakni kell, ez a dolog igazi veleje), valamint portolni kell a rendszert ami hajtotta magát a játékot (ez fogalmam sincs mekkora meló, de ma is készülnek JRPG-k kevesebb mint 30 év alatt 0ról, szóval nekik alapokkal csak menni fog). Aztán persze kicsit feldobhatják a játékot érdekességekkel ha akarják, de azon se kell 30 évet ülni.
Szóval ha a töküket vakarják a project nagy része alatt akkor is megvannak 5 év alatt átvezető animációkkal együtt (amik szintén meg vannak már rendezve, csak újra kell csinálni).
-
Louro
őstag
válasz
Sirandrish #22 üzenetére
Az, hogy megvan a sztori, megvannak a karakterek, a világot úgy kell megírni, hogy ne legyen lineáris és látványos legyen. Egy FF játéknál, ami nagyon nagy szabadságot nyújtott anno, nem egyszerű megvalósítani a mai igényeknek megfelelően.
A grafikai alapokat újra kell definiálni és újra kell írni. Ezután lehet rápakolni a textúrákat és utána a storyline-t kialakítani már tényleg csak levezetés lenne a fejlesztőknek.Röviden: grafmotor a legnehezebb része egy játéknak.
-
Louro
őstag
Final Fantasy VII : Remake Forever
Kicsit hajaz a DNF-re
-
RepeatSector
senior tag
tudjátok miaz hogy remake ??? nézzétek gyerekek
-
#08052480
törölt tag
válasz
Sirandrish #17 üzenetére
Egyre elképesztőbb kijelentéseket teszel...
-
Wolverine
félisten
válasz
Sirandrish #17 üzenetére
Hiába, ha nem portolható egy vadonatúj grafmotor alá. Akkor a nulláról újra kell írni mindent.
-
Sirandrish
legenda
Nah ez már fedheti a valóságot
Wolverine Tökmindegy...a grafikát kéne tunningolni...minden más kész van...
proci985 lehet kicsit sarkosan fogalmaztam de tartom azt amit Wolverine-nak írtam..
A játék kész...RepeatSector a Sunshine egy nagyon jó játék lett csak nagyon nehéz is..a Galaxyról meg a legtpbben csak legekben beszélnek szóval rossz az sem lehet...főleg hogy 97%os értékeléseket kapott...
a Zelda meg..Ocarina egy mítosz..a Majora sem rossz csak nehéz..ettől még veszett jó...a WInd Waker meg ugye egy teljesen új környezetet teremtett ami szintén nagyot ütött..a Twilight meg visszatért az Ocarinához és sok dologban felül is múlta így tényleg nem értem miért nem fejlödik ez a két játék..a Sonicról nem mondtam semmit mert az utolsó a SA2 volt amit toltam..
-
jimessor666
aktív tag
Igazából nem értem a SE-t,mert a rajongói tábor megvan, így a biztos eladások simán hoznák,ha nem többszöröznék meg az FF XIII eladásait.
A White Engine-t valószínűleg már jól kiismerték,itt tejesen biztos,hogy vagy valami Japán kultusz mentalitás,vagy vezetői dolgok vannak a háttérben,vagy valami olyasmi amiről nem tudunk,s lehet soha se,vagy 30-40 év múlva (ami elképesztően hülyén hangzik...) tudunk majd meg valamit.
Ha ezt nézzük, egy teljesen az alapjairól újraépített FF VII Remake az FF XIII W.E.-jével, szvsz, durván 4-5 év alatt elkészíthető lenne,de mint tudjuk most ott a XIV és a Vesus is,uh. igen,mostanában nem lesz Remake... sajnos... -
proci985
MODERÁTOR
válasz
Sirandrish #6 üzenetére
hm, láttál már olyan modot, ami csak a textúraméretet növelte? segítek: ez az út nem járható ennyire régi grafikus motornál. a 2ds háttereknél talán, de még abban se vagyok biztos.
amiben igazad van, hogy a portolás miatt elvileg a grafikus alrendszernek és az inputkezelésnek csereszabatosnak kell lennie, tehát a program lényegi vázát nagyon nem kéne piszkálni (de, Aerist feltámaszthatónak pcn is!), legalábbis szerintem.
mint mondtam, csak a textúra nem elég... az FF7 vagy dx5 vagy dx7 között volt, igazából így visszanézve abban se vagyok biztos, hogy multitextúrázni képes volt e. trilinear filter (vagy bilinear) meg Zfilter már volt, arra emlékszem. meg arra is, hogy a lowpoly nem kifejezés... nomeg azok a menük... jézusom, már kijövetelekor ocsmányak voltak (bár az FF8 erre még egy lapáttal rátett).
a grafikus alrendszert nulláról, pontosabban az artwork szintről kéne újrakódolni/rajzolni. és az FF7ről beszélünk, aminek az artwork nagyrészt az alapja volt. viszont, akkor már lehetne háromdésíteni (tudjátok, vajon merre lehet továbbmenni az adott képernyőn ha az ember nem a world mapon van), ott viszont már a skeltonba is nagyon durván bele kéne nyúlni... ha ez nem történne meg, akkor is új artwork, új grafikai engine, nulláról újrarenderelni az összes átvezető animációt (FF esetén elvárt a fullos CGI, hogy az ember az állát keresse). ez mind idő.
a 30-40 év tényleg túlzás, de figyelembe véve, hogy leginkább a grafika miatt nőnek exponenciálisan a fejlesztési idők és költségek, igaza van a nyilatkozatot tevőnek, hogy erre sok esély nincs.
-
Bp
tag
Érdekes, ds-es remakeknél nem volt sirás-rivás hogy jaj 3d-be kell csinálni a ff4-et meg jaj szinkront is rakni kell bele.
De nem is baj hogy nem piszkálják,6-t csinálják inkább ds-re meg -
RepeatSector
senior tag
válasz
Sirandrish #6 üzenetére
azért azt ne please ne mond hogy a mario fejlődik max visszafelé
jó a New Super Mario Bros. NDS meg a WII-s verziót imádtam
de Sunshine, Galaxy???? itt azért nagyon meglepődtem a mario 64-nél is szánalmasabbakjó a zeldával is tul durva voltam az ocarina's time meg a wind waker nagyon bejött
a sonic-nál meg ugye unleashed, tök jó a gem meg minden csak azért nincs benne az a sonic érzés mint az adventure 2-nél
a Sonic The hedgehpg 2006 ugy e nextgen sonic-ot meg a grafika miatt utálom bugos meg minden + túl részletes eggman már hogy néz ki tökre realisztikus -
Gude
senior tag
30-40év??..............Szerintem órabérben dolgoznak
-
Wolverine
félisten
válasz
Sirandrish #6 üzenetére
Ha szerinted ennyi elég lenne, akkor nagyon nem értesz a játékfejlesztéshez. Ez nem baj, csak ne hangoztasd ennyire nyíltan.
-
Dani811
aktív tag
Ezzel se fogunk játszani, 2012
-
h-yle
addikt
válasz
Sirandrish #6 üzenetére
Nyilván kamu a 30 év, de azért kicsit több kellene oda mint textúra...
-
edward2
addikt
válasz
Sirandrish #6 üzenetére
Az tart benne sokáig, hogy le akarják élni a hátrelévő életüket egy kis szigeten pálmaágat lengető lányok árnyékában.
Úgy tudom mellesleg a Settlers II 10 éves remakje is 65 évig készült.
-
Sirandrish
legenda
Ez mese habbal..megvan a story, megvannak a szereplők, megvannak az ellenfelek.. már minden kész van...csak rákéne húzni egy texturát..ugyan mi tart abban 30-40 évig?
RepeatSector. Azért a Mario és a Zelda folyamatosan fejlődik részről részre szóval ez így ebben a formában nem fedi a valóságot..
-
Szirti
tag
Lassú munkához idő kell... Az FFVII meg úgy jó ahogy van. Az új részeket kellene arra a színvonalra eljuttatni. A XIII nak volt rá esélye.
-
Sicilian
addikt
de lusta társaság, vazze
-
RepeatSector
senior tag
Hát jah kitalálhatnának vmi újat
-
jimessor666
aktív tag
Kitase Úr, monnyon' le!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest