Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Házimozi belépő szinten
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Új hozzászólás Aktív témák
-
n4n3x
csendes tag
Miért ilyen nagyok a füleid kislányom?
Biztos hogy tudni akarod?
Igen.
Nekivezettem egy tanker hajót a Megyeri hídnak xĐ -
Teasüti
nagyúr
Mert mindenki csak a saját termékét nyomatja, a fejlesztők meg érthetően nem tudják a játékmenet szerves részévé tenni az eladások miatt. Így megmarad eyecandy szintjén a PhysX is. Pedig én is úgy vártam évekkel ezelőtt, mint a Messiást. PhysX-et is akkor ölték meg, amikor nV megvette. Függetlenként talán lett volna esélye a forradalomra.
Havok is kaphatna végre vmi gpgpu-s gyorsítást és legyen egyeduralkodó, vagy vmi! Csak történjen már vmi... -
Findzs
addikt
annyiszor hallottuk már évekkel ezelőtt is azt, hogy fizika így-úgy aztán a mai játékok is csak alig alig használják ki ezt a dolgot
pl. most játszok a bioshock infinitivel de egy poharat nem lehet az asztalról leverni még ha rálövök se mozdul meg
de a crysis 3 -ba se voltam elájulva a fizikától, oké hogy ha belelőttem egy kijelzőbe akkor az megtört kikapcsolt de meg se mozdult stb
itt van pl ez a 7 éves vid unreal 3 engine amiben olyan szintű fizikát láthatunk amit a mai játékokban csak elvétve
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Archer
őstag
Szerintem kiszakadt volna a rakodó daru a hajótesthez való rögzítésénél. A hajót tuti nem állítja meg a híd és azért nekem nem tűnik reálisnak, hogy így szétvágja a hidat. Az viszont tény, hogy ezeknek az úszó tárgyaknak iszonyat nagy a tehetetlenségük. Elég csak a Balatonra meg a jégzajlásra gondolni, visz mindent ami az útjába kerül.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Teasüti
nagyúr
Ha jól értem arról van szó, hogy a fejlesztőnek adott egy fejlett szim. motor, amivel azt csinál, amit akar.
Majd a szimulátorban történteket elmenti, majd a felhasználó ezt jól lejátssza a játékban.
Nekem is a szkriptelés jut eszembe róla, csak szimuláción alapszik a látvány.
Ha jól értem. -
SkyS1gn
félisten
Újra feltalálták a scriptelést vagy én értem félre?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
senior tag
válasz mrhitoshi #30 üzenetére
Fizika troll on:
Híd win!
Hajó win!
Mind a kettőre kereshetünk példát, de a demóban látott esemény így nem történhetne meg. Ettől függetlenül nagyon látványos. Jelenleg nem tudom mennyi az elfogadott statikai biztonsági tényező, de 15 éve még 1,3 volt a szorzó.
Fizika troll offHa eltekintünk a jelen demó fizikai valóságától, akkor én valami ilyesmi fejlődést vártam látványban, mikor sok éve elkezdték a physx-et demózni. Mármint még az eredeti csapat, az nvidia előtt. Persze tudom az sehol nem volt ehhez képest, de azért azt hittem ennyi év eltelte közben fejlődik annyit a technika, hogy ez lesz majd a természetes látvány és nem csak csodaszámban megy. Tudom, én naiv.
-
ledgeri
nagyúr
OK, most már értem: olyan mint ez (definiált alaptulajdonságok, de valósidejű beavatkozás számítás) [ajánlom letölteni a demót], csak a környezettel elvégezve COOOL!!!
Másik: Olyan (elsőhsz-es) videót hasonlítotok össze (ami valós felvétel), egy olyan Filmalapú effekteket felvonultató, Játék trailerjével, amiben teleportál egy szállítóhajó... //OK, na...
(az irányt meg támogatom!)
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
Először most írok, mint hogy Hsz-eket olvasnék, így bocs, ha valami szerepelt már...
Elsőnek azt gondoltam, hogy a játékostól függő dolgokat lehet vele művelni, de mint kiderült tervezett jeleneteket... Aztán eszembe jutott, hogy honnan indult az egész, no meg, hogy ma szerepel sok-minden a játékokban, ami játékosfüggő azokból, amik korábban csak előre rögzített dolgok voltak elnézve, a Beam NG -drive-ját, csak erő kell (ami lesz is) és ez is benne lesz a BF-ben !
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
lapa
veterán
válasz mrhitoshi #30 üzenetére
de az azért megvan, hogy ez nem sima híd, nem sima felfüggesztéssel? én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy így viselkedjen. nem én vitatkozok egy fizikai motor számításaival. ha az az acél ott nem szakadt el, akkor
a) elszámolta magát a fizikai motor
b) valaki más számolta el magátegy normál híd esetén nem tartaná semmi a pilléreknél. itt az emelőszerkezet tornya igen.
-
mzso
veterán
Engem nem csapnak be. Azok tuti valós színészek voltak.
Mondjuk miből van ez a jelente? Vagy a játékhoz csináltak élőszereplős felvételt? Szokatlan lenne.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Érdekes, nekem tetszik nagyon, végre realisztikus töréseket is láthatunk, és még milyeneket. Nem mellesleg a grafika is igen szépnek néz ki. Remélem PC-re is minél hamarabb lesz.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
mrhitoshi
veterán
Nos. Csupán annyit akarok mondani a témához, hogy hamarabb szakadna le a híd, mint hogy így meggörbül. Ha oldalirányból nekimenne egy hajó, akkor elég masszív húzófeszültség és hajlító ébredne a híd két végén lévő felfüggesztésben. Ezt hót biztos, hogy nem bírná, és leszakadna. Az lehet, sőt biztos, hogy meggörbülne, de ilyen mértékben elképzelhetetlennek tartom.
az oldalirányú terhelésre egyátalán nincs felkészítve a híd, a vihar általi terhelés mégsem egy 100.000 tonnás, 20 km/h-s vasdarab.
Lehetne vitatkozni, de egy nincs értelme, kettő amilyen környezetben van a videóban a híd, ott tuti nincs akkora oldalirányú terhelés, na meg elég régi darabnak is néz ki.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
lapa
veterán
válasz mrhitoshi #23 üzenetére
ahogy én gondolom mind a vihar, mind a terhelés sokkal kisebb mértékű, mint amilyen tömegű maga a szerkezet. innentől értettem az épphogy-ot.
az oldalirányú terhelésre egyátalán nincs felkészítve a híd, a vihar általi terhelés mégsem egy 100.000 tonnás, 20 km/h-s vasdarab. egyébként szerintem realisztikus, hogy az összeszegecselt lemezek meg h szelvények így gyűrődnek oldalirányba. az más kérdés, hogy jellemzően ilyen hengerekre vagy más mozgó alapra vannak rakva a szelvények a hőtágulás miatt. valaki menjen ki a megyeri hídhoz és nézze meg.
most hirtelen erzsébet hidat találtam, 6300 tonna. gondoltam a vasúti összekötőn nincs burkolat, pedig az lenne hasonló. az 150 teli nyerges, ehhez képest a terhelés elenyésző. de az előző verzió dupla ilyen nehéz volt. biztos tud valaki ilyen szerkezetű aszfaltozott hidat mondani, azok még nehezebbek, mint a kábelhidak.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Jó irány a rombolhatóság fejlesztése, ezt gyakran hiányolom a játékokból. BFG9000 van a kezemben és egy fél centis funérajtó, egy 120 forintos lakattal megállít.
-
dabadab
titán
"Nem lehet hatékonyan tömörítve eltárolni a realtime kiszámolt erőforrásigényes dinamikából csak a végső kinematikai paramétereket?"
De, és a gyártó leírása ("DMM Playback allows anyone to create very high quality 3-dimensional destruction animations with the DMM Authoring tools (included in DMM Plugin) and play them back in-game with very low overhead and nearly perfect compression") alapján nagyjából ez is történik.
DRM is theft
-
bunevo
tag
-
Teasüti
nagyúr
-
mrhitoshi
veterán
ilyen hurkapálca jellegű dolog, épphogy elbírja saját magát aztán jólvan.
Hát azért a statika ennél azért fejlettebb ma már.
A videó sehogy sem realisztikus. A Híd max leszakadna, mert a felfüggesztés nem bírná el a terhelést, az hogy ilyen mértékben meghajlik még hagyján.
A hajó... hát van amit kibírnak, de hogy késként vágjanak szét stabil statikai szerkezetek, az kissé túlzás.
Egyébként nem rossz. Legalább a Physx szintet kezdik lehagyni.[ Szerkesztve ]
PS4
-
Teasüti
nagyúr
És amit a fejlesztő megalkot a saját példányával, mi játékosok csontra ugyanazt a jelenetet fogjuk viszontlátni leszimulálva, vagy minden futtatás alkalmával egyedi lesz a zúzás?
Mert a "felparaméterezem az modelleket az anyagok tulajdonságai szerint" sztem nem egy nagy was ist das.
A szkript készítés sem az.Vagy ha meg csontra ugyanazt fogom látni minden egyes alkalommal, amit a dev. összerakott, akkor ezt miért nem oldják meg inkább script-ekkel, ahelyett, hogy fölöslegesen szimulálgatnák a hardverek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A játékban mindent ki kell számolni, ami a szimulációt illeti. Csak előre meg tudod nézni, hogy az adott modell, az adott paraméterekkel, hogyan fog széttörni. Ha nem tetszik, akkor módosítod. A játékba bemásolva az a szituáció, amit modelleztél ugyanúgy fog megtörténni.
Ez olyan, mint a Levolution a Battlefield 4-ben, csak sokkal jobb minőség mellett. Tulajdonképpen az is egy ugyanilyen rendszer, csak nem a DMM Playback technológiával, hanem egy saját fejlesztésűvel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bunevo
tag
Ezen azt kell érteni, hogy felparaméterezed, aztán leellenőrzöd, hogy realtime számolva hol nyúlik és hol vannak a törésvonalak, majd ezeket a törési nyúlási helyeket mented végül el, és a végén a játékban azt már nem kell kiszámolni, csak a hulló darabkák ütközését?
Mert még mindig nem világos egészen. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Előre meg kell mondani, hogy miképp törjön szét. Erre lesz egy fejlesztőkörnyezet, ami a csomag része. Ott mindent beállítasz. Kijelölöd az anyagokat, azoknak a megadod a valóságnak megegyező tulajdonságát. Ellenőrizgeted, hogy hogyan törik szét, aztán ha elégedett vagy az eredménnyel, akkor kapsz egy állományt, ami tartalmazza az adatokat az adott modellre. Ezután az bekerül valahova a játékba, amolyan fix eseményként valamikor elindul, és azt az adatok alapján ki kell számolnia a gépnek, hogy mondjuk a híd, hogyan törik szét. De a játékban úgy törik szét, ahogy létrehoztad előre. Ezért hívják Playbacknek.
(#2) BiP: Minden, amit látsz a Quantum Break videókban az a játékból van. Semmi videó, meg előrenderelés. Az egész a játékban fut.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PC-rev-RM
tag
"Egyszer nekivezettem egy tankerhajót a megyeri hídnak!"
"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"
-
lapa
veterán
válasz ManUnited #10 üzenetére
ha arra gondolsz, hogy azt írtam-e, hogy a hajók kéménye 5-10 centis acélból van, akkor nem, nem azt írtam.
az eredeti videóban egy rakodódaruval ütközik a híd, ami nyilván oda van csavarozva a hajótesthez, nem egy lemezből szegecselt kémény.
másodsorban az vetődött fel, hogy a hajónak koccra meg kellett volna állnia. ez sem igaz.
-
IamMenyus
tag
tutti h a hajó csítel a filmen
-
xmaas
őstag
Hat szerintem a realisztikustol ez a video meg nagyon messze van latszik siman hogy csak jatekbeli,de kezdesnek jo
-
lapa
veterán
-
joysefke
veterán
Jo erős kemény van ezen a hajón
-
Romvr
őstag
DMM volt valami Star Wars játék ban is (Force akármi). Ott a környezetet valós időben lehetett rombolni és az extra szépséget az adta hogy a fa, faként tőrt, a fém, fémként hajlott. Illetve hogy a 30 centis vas ajtó másként viselkedett mint a 2 centis acél.
Az is valós időben volt számolva mert a hajlás és viselkedés attól függött hogy melyik irányból kapta az erőhatást. (vagy 10 percig szórakoztam az ajtók ki-be hajlítgatásával míg teljesen eldeformálódtak )Szóval ha DMM-et használ ez a játék is akkor max a jelenet van előre skriptelve, de a fizikai szimuláció valós időben történik.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Lenry
félisten
A DMM Playback lényegében előre eltervezett eseményekhez használható. A tartalom a fejlesztőeszközök segítségével elkészíthető, így a jelenetet már csak le kell játszani a játékon belül. A valós idejű számításért a központi processzormagok és az integrált grafikus vezérlő közösen felel, egymással szoros munkamegosztás mellett.
most akkor ez előre le van kulcsolva vagy realtime számolódik ki? mert az első mondat az előbbit, a második az utóbbit jelenti.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
BiP
nagyúr
Na igen. Igencsak telibe kellene kapnia hajótesttel egy tankernek, hogy így bezúzzon egy hidat. De ezt elnézzük a játéknak a látvány és a dramaturgia miatt.
"Bár ennek a minősége azért nem éri el az említett filmekben használt szintet, de ez mégiscsak egy valós időben futó játék, így figyelni kell arra, hogy a számításokért felelős hardver erőforrásai végesek. "
Amúgy ez a jelenet tényleg realtime megy a játékban? Azt hittem, hogy csak szimplán a játék motorjával, de előre renderelt, és a játékban videóként jelenik meg ez a rész. -
#56573440
törölt tag
"egy hajó lényegében bezúz egy hidat, mindezt igen realisztikus fizikai szimuláció mellett"
nem néz ki rosszul persze, és játékélmény szinten azért sok esetben egy jobb fizika sokat lendíthet a történeten (anno medal of honor warfighterben is szerettem hogy a barikádok részben bonthatóak voltak így kiszedhető a sunyuló ellen) de azért ez a jelenet inkább filmes mint realisztikus. egy játéktól mondjuk pont ennyi várható el
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest