Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Def26
félisten
-
szmissz
senior tag
Régi szép idők, amikor még arról volt szó, hogy X360-on kötelező a minimum 720p felbontás + 4X AA... aztán mi lett belőle. Tervezési hiba miatt nem volt elég a 10 megás memória az élsimításhoz... kretének.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
"mert még a Microsoft sem volt elég, hogy egyedi hardvert készítsenek hozzá."
Minek is kéne szopatni a fejlesztőket egyedi hardverrel? Az Xbox a generáció legerősebb konzolja volt és a legbarátságosabban programozható is.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Ez így nagyon jól hangzik, csak nem igaz.
Milyen lehetőségek vannak egy gyengébb hardverben? Semmilyenek. Az Xbox simán verte a PS2-t hardverben, illetve ugye ebből a grafika a lényeg.
Az Xboxot azért nyírta ki az MS, hogy gyorsan bevezesse az új generációt és ez a taktika be is vált. A Sony meg azért tartotta a Ps2-t, mert hatalmas vásárlói bázisa volt, az új konzolja meg 1 évvel később jött és utána is csak döcögött.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Én csak rövidebben mondom a tényeket: minden multiplatform játék szebb volt Xboxon és jobban futott. Ugyanakkor nem volt olyan PS2 exkluzív, ami ne futhatott volna Xbon szintén úgy, vagy még szebben, plusz élsimítással például.
Az, hogy az Xbox exkluzív játékok elbújhattak a PS2 címek mellett, más kérdés.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Szebb lett volna a GT4 is Xboxon, egyszerűen a képminőség, anizó, élsimítás miatt. Úgy zsizseg minden mint az állat, ilyet Boxon nem látsz. Mondom ezt úgy, hogy a kedvenc autós játékom.
Ott van a GTA sorozat, PS2 exkluzívok voltak fél évig minimum, de majd összefosta magát a gép alattuk. Xboxon sokkal jobban néztek ki és jobban is futottak amikor kijöttek.
Félreértés ne essék, akármikor a Ps2-t választom a Box helyett a játékok miatt, de hardveresen+szoftverkörnyezetet illetően maximum az elméleti számokkal való dobálózásban volt esélye.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
"Az Xboxot ezért kellett leváltani. Nem voltak beletervezve az extra évek."
Nem ezért kellett leváltani. Az új gépet akarták eladni, nem azt, amelyik generációjában esélyük sem volt, 25 millióval a 100+ millió gép ellen. Betették vele a lábukat, megismerték az emberek a márkát, kialakították az együttműködéseket, vettek fejlesztőstúdiókat. Erre kellett, továbbléptek és már le is nyomták a Sony-t.
A Sony meg azért tartotta meg a PS2-t, mert a játékok után kapott royalty évekig több volt, mint a PS3-ból származó bevétel és nem csak azért, mert veszteséggel adták a gépet.
Ha olyanra meg tudták csinálni a GT4-et PS2-n amilyenre, a 2x akkora memóriával rendelkező, programozható gépen se lett volna kihívás Yamauchi san csapatának.
Ugyanez a helyzet a Metal Gear 2 esetén, ott is azt hitte mindenki, hogy ez csak Ps2-n lehetséges. Aztán hopp, XBox verzió lazán ugrott.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
veterán
Egy GeForce 7900 GTX mire elég manapság? Ehhez képest nézd meg az God Of War és az Uncharted 3-at. Azt azért ne felejtsük el, hogy az új konzolos játékok 720p vagy az alatti felbontásban futnak, nagyrészt szűrők nélkül 30 vagy még kevesebb FPS-el, ilyen feltételek mellett pedig a 7900GTX PC-n is képes elfuttatni még ezt azt.
-
veterán
Nyílván a DX10+ -os játékok nem fognak futni egy DX9-es kártyán, tehát csak olyan játékkal lehet szemlélteni, ami még DX9-es. Az új konzolos játékok 720p vagy az alatti felbontásban futnak, nagyrészt szűrők nélkül 30 vagy még kevesebb FPS-el, tehát fölösleges a PC-s 1080p-hez egyáltalán hasonlítgatni.
Ezért felesleges attól megijedni, hogy APU lesz az új konzolokban. Én örülnék neki, ha APU lenne, mert teljesítmény az egyik fontos szempont ami PC-hez vonza a játékosokat és fejlesztőket is.
Annak pedig a PC-s gamer bázis kifejezetten örülhet, ha nem nő a konzoloknak a processzor oldaláról a teljesítménye. Az végleg kivágna egy hatalmas szakadékot a PC és a konzol között, és nem a PC javára.
Ki van már vágva a hatalmas szakadék, ha nem erősödnek a konzolok procik, az megint a PC malmára hajtja a vizet.Az API-nál még mindig ott lesz a konzoloknál egy 4x-es előny, de az kontrollálhatónak tűnik.
Legjobb esetben is jó ha 2x sebességet ki tudnak hozni a konzolból ugyan azon a hardveren PC-hez képest.
Ha mondjuk a 7900 helyett veszünk egy GTX 8800-at ami nincs 2x olyan gyors mint a 7900 GTX, akkor kb már meg is kaptuk azt a grafikát amit egy PS3 tud jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Na akkor ídézzed azt az alapvető tévedést.
Én értem amit írsz, de te mintha folyamatosan elkanyarodnál a témától, pl. ilyenekkel:
"Ezért van, hogy a konzolokon 60 fps-t is el tudsz érni 20000 rajzolási paranccsal."
Fasza a rajzolási parancs meg minden, de konzolon a szitu jelenleg:
30FPS éppen hogy megvan.
Már bementek 720p alá felbontásban.
Szűrőket szinte teljesen hanyagolják.Az egyetlen dolog, amiben a PC jobb az a GPU-k nyers throughput sebessége fill-rate mellett, vagy számítási teljesítményben. Itt megint elveszel a technológia részletekben, a nagyobb teljesítmény -> jobb garfika a játékosokat a PC-hez csábítja, de a fejlesztőknek is egyre vonzóbb a kevesebb megkötést jelentő PC-s játékfejlesztés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest