- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Mozgásban a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a fejlesztőket kell szopatni, csak a konzolt kell hosszútávon alkalmassá tenni a piacra. Ezért kérnek a konzolgyártók egyedi hardvert. Az Xbox pont ezért volt rövid ideig elérhető. Egy darabig ok volt, de aztán a PS2 egyedi kialakításában ott voltak olyan lehetőségek, amit a PC-s hardverben nem. Ezeket a cégek szándékosan beletervezik a hardverbe és a szoftverbe. Meg eleve különböznek a két piac igényei.
(#16) Def26: [link] - Ez van a wii U-ban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az első Xbox nagyon gyorsan lett összerakva. Kifejezetten gyenge volt a saját API-ja, amit a DX-ről csupaszítottak ki neki. Az lehet, hogy ez a PC-s fejlesztőknek egy ismerős terep volt, de ettől nem volt erősebb a PS2-nál. Annak a 300 MHz-es EE procija egy CPU-DSP kombináció, a nyers teljesítménye kétszer erősebb volt, mint az Xbox processzorának. De ezt nehéz volt kihasználni, ugyanakkor kiismerték a programozók idővel, ahogy a Cellt is. A rendszer programozhatósága is jobb volt. Az EE nem kötötte meg annyira a vertex transzformálást, mint az Xboxba helyezett GeForce. Nem véletlen, hogy az MS gyorsan cserélte a boxot. Az csak egy beugró volt, hosszútávon nem volt esélye a hardvernek a PS2-vel szemben. Az Xbox 360 az MS első igazi konzolja, azt már egyedi hardverből építették fel az igényeknek megfelelően. Szépen bírja is a strapát. A PS3 pont itt hibázott. Azt hitték, hogy a Cell elég lesz önmagában, de nem, így kellett egy dedikált GPU. Ez viszont nem volt egyedi, vagyis hamar kifeküdt az Xbox 360 ellen. Ma a PS3-at a Cell tartja életben, mert az nagyon jól programozható. Arra nyomják át a fejlesztők a dynamic branchingot, az élsimítást és a post-process effekteket. Ezt az Xbox 360 GPU-ból végzi.
A konzoloknál persze nincs fekete és fehér. Az exkluzív címek adják el a gépet, de ha a masinák összesített nyers erejét és képességeit nézzük, akkor az Xbox-PS2 csatából az utóbbi, míg az Xbox 360-PS3 harcból az előbbi kerülne ki győztesen. Ezzel 1:1.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem általános. A multiplatform címeket úgy tervezik, hogy a lehető legtöbb költséget megosszák a fejlesztés során. Ez vonatkozik az optimalizálásra is. Éppen ezért azon a gépen néz majd ki jobban a játék, amelyikre több pénzt költöttek. Ennyire egyszerű. A konzol igazi erejét az exkluzív címek mutatják. Ott elég megemlíteni a Grand Turismo 4-et, és rögtön nem kérdés, hogy Xbox vagy PS2.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GT4 olyan technológiát használ, ami meg sem nyikkant volna Xboxon. Nem volt eléggé programozható a GeForce 3 az SM 1.3-mal. Ezen semmilyen élsimítás vagy anizó nem segít. Ez az amiért egyedi hardvereket kérnek a konzolgyártók. Nem 2-3, hanem 6-8 évre terveznek. Az Xboxot ezért kellett leváltani. Nem voltak beletervezve az extra évek. Szimplán PC volt módosított szoftveres körítéssel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Magyarul nem készítették fel a gépet egy 6-8 éves életciklusra. Bírta a tervezett 2-3 évet és vége. De ez is volt a célja. Az Xbox 360 már egyedi dizájn volt, a tapasztalatok alapján kialakítva.
A GT4 túl komplikált volt. Amikor az első Xbox készült, akkor a GPU-kban nagyon alap szinten volt programozható az árnyalás. Ehhez képest a PS2 EE processzorával ez jobb volt, mert a hardver nem szabott korlátokat.
Az MSG2-ből készült PC-s port, amihez átírták a motort. Mivel az Xbox egy PC volt, így csak a grafikai minőséget kellett átszabni, és kész is. A GT4 sokkal nehezebb volt, mert sosem készült PC-s port.(#35) HaZsolt: Aki God Of War, Uncharted, Grand Turismo és egyéb nagy Sony címekkel szeretne játszani. Ez a piac sosem a hardverről szólt, hanem a tartalomról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Hobby elektronika
- Politika
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Prémium alkatrészek! RoG 3070 Ti Z590 11600K 1000 Watt Platinum Vízhűtés 32GB RAM 1TB NVME Garancia!
- 4db SK hynix PE8110 M.2 1.92TB 22110 + HYPER M.2 X16 CARD V2
- Apple iPhone 13 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó bontatlan JBL go 3 hangszóró
- ThinkPad P1 Gen 4 27% 16" 4K UHD érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs