Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tomix24 #4 üzenetére

    Egy GeForce 7900 GTX mire elég manapság? Ehhez képest nézd meg az God Of War és az Uncharted 3-at. Sok múlik azon, hogy a konzolon az API rá van szabva a gépre. PC-n sokkal nagyobb büntetést jelent a DirectX vagy az OpenGL, mert rengeteg architektúrát kell lefedni vele. Ha APU-ra építenek, akkor még mindig tízszeres sebességelőnnyel számolhatsz az aktuális konzolokhoz képest.

    Szerintem a Sony és a Microsoft megpróbál közös alapokat tervezni, hogy egyszerűbb legyen a multiplatform játékok fejlesztése. Ez alapvető érdeke a piacnak, amikor komoly spórolásba kell kezdeni, hogy nyereségesek maradjanak a fejlesztők. A többnyire közös hardveres alapokkal a fejlesztés lerövidíthető. Az pedig gondolom a fejlesztők kérése, hogy a CPU és az IGP ugyanabba a memóriaszeletbe írjon. Ez egy logikus evolúció, mert a CPU-ról a IGP-re akarják átrakni a rendezést és a kivágást. Ezzel a CPU kevés helyzetet fog limitálni, vagyis a fejlesztők felkészülnek arra, hogy a processzorok teljesítménye a jövőben nem fog skálázódni.
    Ha így lesz, akkor megmagyarázható evolúciós lépcsőket lépünk meg. Gyakorlatilag hardver készül az alapvető igényekre.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák