- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az első Xbox nagyon gyorsan lett összerakva. Kifejezetten gyenge volt a saját API-ja, amit a DX-ről csupaszítottak ki neki. Az lehet, hogy ez a PC-s fejlesztőknek egy ismerős terep volt, de ettől nem volt erősebb a PS2-nál. Annak a 300 MHz-es EE procija egy CPU-DSP kombináció, a nyers teljesítménye kétszer erősebb volt, mint az Xbox processzorának. De ezt nehéz volt kihasználni, ugyanakkor kiismerték a programozók idővel, ahogy a Cellt is. A rendszer programozhatósága is jobb volt. Az EE nem kötötte meg annyira a vertex transzformálást, mint az Xboxba helyezett GeForce. Nem véletlen, hogy az MS gyorsan cserélte a boxot. Az csak egy beugró volt, hosszútávon nem volt esélye a hardvernek a PS2-vel szemben. Az Xbox 360 az MS első igazi konzolja, azt már egyedi hardverből építették fel az igényeknek megfelelően. Szépen bírja is a strapát. A PS3 pont itt hibázott. Azt hitték, hogy a Cell elég lesz önmagában, de nem, így kellett egy dedikált GPU. Ez viszont nem volt egyedi, vagyis hamar kifeküdt az Xbox 360 ellen. Ma a PS3-at a Cell tartja életben, mert az nagyon jól programozható. Arra nyomják át a fejlesztők a dynamic branchingot, az élsimítást és a post-process effekteket. Ezt az Xbox 360 GPU-ból végzi.
A konzoloknál persze nincs fekete és fehér. Az exkluzív címek adják el a gépet, de ha a masinák összesített nyers erejét és képességeit nézzük, akkor az Xbox-PS2 csatából az utóbbi, míg az Xbox 360-PS3 harcból az előbbi kerülne ki győztesen. Ezzel 1:1.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.