Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz t72killer #126 üzenetére

    Ido elotti bezuzas biztos nem lesz, latva az elektromos autok arat es vasarlasi statisztikakat. Szerintem vissza is vesz majd az igereteibol az a par nyugati orszag aki mar beigerte elore 5-10-15 eves tavlatra, hogy naluk akkor mar csak elektromos auto lesz uzembe helyezve, eladva. (talan a kogazdag Norvegia, Svajc esetleg Belgium, Luxemburg meg tudja oldani)

    Most is csak komoly artamogatassal es masodlagos kedvezmenyekkel tudnak eladni e-autokat, lathatoan mikroszkopikus mertekben es az is lathato, hogy annak ellenere hogy allitolag nagy mertekben csokkent az akkumulatorok gyartasi koltsege, ez semennyire sem jelent meg az autok araban.

    Egyebkent bontasi, ujrafelhasznalasi szempontbol az e-auto joval problemasabbnak tunik, plane hogy az akkuk, cellak tekinteteben nem latszik komolyabb standardizacionak nyoma. Nincsenek szabvanyos cella, akkupack egysegek, amik segitenenek a koltsegcsokkentesben, karbantartasban, ujrafelhasznalasban. (persze reszben azert is, mert ha nem is nagy ugrasokkal, de evente fejlodik az akkutechnologia)

    En a hagyomanyos hajtasu autok aranak emelkedese miatt, folyamatos forgalomcsokkenessel szamolok, uj autokat tekintve, kozeptavon, sot hosszabb tavon is vagyis kevesebb auto kerul majd bontoba varhatoan, illetve egyre tobben lemondanak majd a masodik, sot elso szamu autorol is, az arerzekenyebb orszagokban.

Új hozzászólás Aktív témák