- Megérkezett a Phanteks új mikrotornya, akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- Jövőre veti be az FSR 4-et a Sony a PlayStation 5 Pro konzolon
- Angol futball: 30 szezon statisztikáiból gyűjt érdekességeket a Microsoft AI
- Kifarolhat az üvegszubsztrátumok piacáról az Intel
- Magas AI-költségek, csökkenő létszám: dolgozók ezreit rúgja ki a Microsoft
- CPU léghűtés kibeszélő
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: MS Office365 Linuxon
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
Új hozzászólás Aktív témák
-
lev258
veterán
Most már a Unity 3D-hez hasonló üzleti modellre váltottak, így akár ingyen is használható.
-
mrhitoshi
veterán
Szerintem annyira nem nagy cucc. Simán eltudnám képzelni ezt a részletességet a játékokban, csak ott kezdődik a probléma, hogy ez szörnyen izolált, és statikus, semmi élethűség nincs benne. Azt is mondhatnám, hogy nem halad az idő, és ez rossz, már mint olyan értelemben, hogy így izoláltan jól néz ki, de sajnos nem ennyiből áll egy játék.
Inkább pazaroljanak több erőforrást jobb AI-ra és jobb fizikára, és akkor kiegyezek egy ennél 1-2 nagyságrenddel rosszabb grafikával is. Másrészt viszont szerintem simán megvalósítható ilyen részletes kidolgozás a játékokban, csak túl sok grafikai munkát igényelni. -
bit_bro
tag
Ha már vizuális demonstráció, nem ártott volna 1080p60.
Meg a kamrea mozgatása is olyan fapados, lehetett volna szép ívek mentén, folyamatosabban (vagy akár egy valós fejmozgást rögzíteni pl. Oculus Rift-tel).
Amúgy nem rossz. -
olbaidhun
őstag
válasz
DrTroglodyte #50 üzenetére
Szerintem létezik olyan csapat, ahol nem sajnálják az időt a részletekre.
Legyen ingame cinema, vagy csupán pár apró "élvezeti" faktor finomításáról szó..Blizzard, Santa Monica Studio, Naughty Dog, Ninja Theory és még sorolhatnám, de sajnos közel sem elég hosszú ez a lista.
Láttál már tőlük "gagyit"? Gondolok elsősorban a manapság jellemző irreális hardver igényekre, optimalizálási problémákra és zéró tartalomra..
-
DrTroglodyte
tag
Nyilván sosem fog kinézni így egy játék sem. Nincs az a fejlesztőcsapat, aki hetekig dolgozna egy olyan szoba elkészítésén, amin a játékos hat másodperc alatt átrohan.
-
WD40
aktív tag
Ez má' lassan nem Unreal, hanem simán real
-
Hunpriest
senior tag
Itt vannak letölthető demók: [link]
Elég durván néznek ezek is ki és a gép igényük is korrekt. (c2d e6750@3,4 GHz + GTX 560 konfiggal is simán mennek)
Amúgy a legújabb CryEngine is jól sikerült ilyen szempontból, a fenti gépen a Ryse is nagyon jól fut (nem Full HD-ben persze) és nem igazán van szebb játék tőle (se nextgen konzolon, se PC-n)
-
Chapel
addikt
Az érdeklődők innen letölthetnek pár UE4 demot.
Ebből csak egy szoba van, de az maxon 60fps, a felbontást nem lehet állítani, így gondolom a win 1200p-s felbontását veszi alapul. Vsync hiánya látszódik, a többi látszólag kb. stimmel; szvsz nem kell annak akkora szörny majd, unreal motorok mindig is veszett jól optimalizálhatóak voltak.
i73770
8gb
r9 290
samu evo ssd -
Vesa
veterán
válasz
janos1988 #38 üzenetére
Ez miért kérdés? Ilyen szintű leképzést nyilván nem fogsz egy PIV alatt megoldani. Minden új motor szarul megy az éppen elérhető átlag hardveren. Majd szépen felnő a motorhoz a hardver is, mire ezzel játék készül _ebben a minőségben_, addigra nem lesz gond a futtatással.
-
Vesa
veterán
Ez döbbenetesen szép!
A tükröződésekben pedig éppen az a jó, hogy végre nem irreális, agyonerőltetett módon működik. Korábban tükröződés címszó alatt kvázi egy éles tükörképet toltak az arcunkba. A fény/árnyék megjelenítés pedig parádés! -
Benito94
tag
Nekem sosem voltak gondjaim a UE-el. Eddig ahány játékkal játszottam és UE volt a motorja mind nagyon jól futott ahoz képest, hogy milyen szép volt. Szerintem nagyon jól van optimalizálva.
-
janos1988
addikt
"Ezt tudja az Unreal Engine 4" - És mi alatt is
-
Mister_X
nagyúr
"amelyeket ha rendesen fejlesztenek évek múlva is fantasztikus látványt képesek bemutatni"
Ez igaz konkrétan báármelyik engine-re.
-
dabadab
titán
Az sima baked lighting (vagyis fix fenyek, amiket elore kiszamolnak).
Egyebkent az egesz demo nagyon latvanyos, de csak azert, mert a keszitoje eleg jol tudta, hogy mit kell kerulni (kivetel a furdoszoba tukrei, ott jol latszodott, hogy a material-alapu tukrozodes nem jo otlet), amit meg megcsinalt, azt nagyreszt szepen csinalta (pl. a kanape, meg ugy altalban az egesz lakas kinezete), par aprobb megbicsaklassal (pl. a tuzhely) meg rettenetesen bena kameramozgassal (youtube-os komment szerint egyszeruen egy X360 kontrollerrel ment korbe). -
Chp
őstag
Nekem az tetszik benne, hogy nincs olyan műanyag hatása mint a Cryengine-nek, hasonló témájú techdemokban. Elképesztően jól néz ki.
-
saelin
veterán
A műfaj tetszik.
De gondolom a társak hülye ai-ja is a stílus része. Tudtommal ők nem zombik, mégsem képesek normálisan felismerni a helyzetet. Engem támadnak és drága szemüveges barátom fejszével a kezébe a falhoz lapul, mintha nem történne semmi. Közben meg pont előtte lövöldözöm.
-
-
zeorsdfd
senior tag
Mint hozzá nem értő, nekem a kameramozgás szaggatottsága nem tetszett...a többi nagyon:-)
-
Petyyyyy
addikt
Ez már a szexuális zaklatás kategória. Még mindig pislogok.
-
olbaidhun
őstag
Épp ma néztem, milyen szörnyűségekre képes egyik-másik engine és azt kell mondanom, hogy csak egy lehetőség, az adott motor.
Felesleges erődemonstráció, hogy mire képes egy-egy engine, mert a fejlesztők idején-lustaságán és legfőképp az optimalizáláson áll vagy bukik az eredmény.
Számtalan példa volt erre a múltban. Sajnos a konzoloknál is.
:::::::::::::::
Azonban van pozitív példa is, lásd az új Mortal Kombatokat. Nem minden a kicsúcsosított, agyon-háromdézett effektparádé.
-
wednesday
őstag
Szépnek nagyon szép.
Mondjuk az is igaz, hogy a legkönnyebb "témát" választották az élethűség hangsúlyozására. Statikus beltér tárgyakkal.
Az emberi agy erre sokkal kevesebb figyelmet fordít, mint a dinamikára, mozgásra, arcokra, mimikára. Az agynak nem egy kategória egy élethű szekrény meg egy élethű arc. És most nem arról van szó, hogy a szekrény jóval egyszerűbb modell.
-
sutyesz96
őstag
A nagyon jól nagyon enyhe kifejezés!
-
saelin
veterán
válasz
tatararpad #16 üzenetére
+1
Én sem dobtam tőle hátast, ilyen megjelenéssel maximum 10 évvel később fogunk találkozni. De ez a része izgat a legkevésbé a játékokban. AI-val kellene kezdeni valamit, mert az már évek óta csak egyhelyben toporog... Most játszottam ki az The Evil Within-t és ott (de említhetnék más játékot is) valami ritka hülye az ellenfél. Meglát, bemászol az ablakon, majd ő utánad mászik és lecsapod a fejét egy baltával. Vagy, bemászol az ablakon, ő utánad mászik, te kimászol egy másik ablakon és követ mint egy retardált.
Az Alien Walking szimulátorról nem is beszélve...A látvány számomra már elérte a nem érdekel kategóriát, mert már nem 2D-s pixeleket nézünk, hanem sokszor CGI (jó, nem mai szintű) grafika van, de az AI ugyan az, mint 2004-2005-ben. Horror játékba szvsz a foggyosok nem férnek bele. Féljek tőlük, ne röhögjek ratuk.
-
jacint78
addikt
Nem semmi tech demó, csak kár, hogy a mai világban 720p-nél és rottyra tömörített videónál kicsit többet várnék, sokat nem látni a demóból..
-
tatararpad
őstag
Ez a jó a techdemokban, már vagy 10 éve ugyanúgy néznek ki.
-
zoltanz
nagyúr
Szép a fény árnyék hatás, de gondolom kell hozzá egy 6 magos Intel, atomerőmű VGA CF/SLI-ben DirectX 12/Mantle-vel. Előbb utóbb csak kijön egy ilyesmi.
-
Dagidög
senior tag
Szép, de 2:00-tól nagyon illúzióromboló az az átrajzolás.
-
Chapel
addikt
Eddig hibátlan. Most jöhet a fizikai rész, tehát szépen romboljuk szét a kecót, pár gránát a lepedő alá, aztán hagyj szóljon
Látni akarom ahogy a különböző anyagok máshogy reagálnak realtime a robbanásra. A fények amúgy állejtősek, de jelzem, én kipróbáltam anno maxon az ucsó ue4 techdemot, valószínüleg butítva volt, mert nagyon nem volt extra a látvány meg a gépigény.
UE+ a világ egyik (ha nem "a") legjobb motorja, amit kihoznak abból a batman játékokbanCsak hát ez már megint egy techdemo, majd ha játékban...
-
Crytek
nagyúr
Szokásos techdemo melyben láthatjuk mik nem lesznek ingame soha cimű sorozatunk 1256. epizódját láthattuk.Most már végre valami értelmes game is jöhetne végre.Amik eddig megjelentek ocsmányak és optimalizálatlan hulladékok
-
rodrigez
senior tag
Az árnyékolás, megvilágítás parádés. Nagyon tetszett. De a többi nem lihegném túl. Egy UE3 alá is lehet ilyen fotórealisztikus textúrákat tenni. Gondolom nem 300mb-ot nyom az a teszt.
Érdemes megnézni a Vanishing of Ethan Carter-t, mit hoztak ki JÁTÉK alatt az UE3-ból. Ott konkrétan csak a textúrákra gondolok. Viszont az én öreg GTX260+-om alatt is hasított.
Itt a lényeg gondolom a valósághű megvilágítás/árnyékoláson van.
-
galmat
aktív tag
Real time valószínűleg, ami önmagában elképesztő, mert azért ez a bevilágítás, shader rengeteg nem semmi. A gondok ott kezdődnek, hogy amint a játéknak e mellett kéne számolni az AI-val, fizikával, és egyéb játékmechanizmusokkal, az annyira elveszi az erőforrást, hogy ezt a látványt jóval visszább kell venni, hogy a legerősebb hardvereken legalább ne legyen diavetítés.
-
Tetszett az igen valósághű fény-árnyék kezelés. Például a két ablakos szobában dupla árnyékot vetnek a tárgyak, ilyet eddig nem nagyon láthattunk.
-
atike
nagyúr
Ez realtime?
Milyen gépen fut....?
Nagyon durván jól néz ki!!!
-
eleminator
csendes tag
Gyönyörű, szép, lebilincselő, még a házat is elfogadnám így berendezve, de... robbanási, vagy tűz effektet nem mutatott, vagy ehhez hasonló, bár sok minden újdonságot és apró nüanszot észre lehetett venni, de ez még korántsem egy akciójáték tech demo
-
satz18
őstag
Nekem ez most a múltkori cry engines tech demónál is jobban tetszett. Elképesztően gyönyörű.
-
Griff55
senior tag
Kíváncsian várom, hogy mikor kapjuk ezt a látványt vissza játékban is
-
Hardverigényességről, skálázhatóságról van hír?
Source engine, vagy inkább Cryengine? -
.LnB
titán
Próbáltam a korábbi techdemokat is. Már azok is gyönyörűek voltak. Most igazán odatették magukat. A korábbi Unreal enginektől nem voltam elájulva (mint játékos, nem szakértő).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó gamer pc. intel i5 10gen, rtx 2060 super
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - i5 11320H 16GB DDR4 256GB+1TB SSD GTX 1650 4GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Nitro AN515-45 15.6" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe új akku gar
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Macbook White 13" unibody
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged