Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JohnR

    aktív tag

    Mivel ugyanazt a textúrát húzzák a részletesebb vázra is, ennél a proginál nem lesz nagy különbség. Sokáig nézegettem én is a képeket, és a rejtvényújságok nekem is beugrottak :DDD . Valóban megtalálni a szögletek legömbölyítését (ami dicséretes), ha nagyon koncentrál az ember rá, de a pálya szélén ugráló 5-10 mm-es közönség 200 km/h-ás sebességnél semmit nem javítanak a látványon... A zászló is jól néz ki, a víz továbbra is messze van a valóságtól (ill. nem került közelebb hozzá a tesszelálástól), de ha ezekben ki is merül a DX11 effektjeinek a sora, akkor bizony kár volt beletenni. Főleg az 50%-os teljesítményesés miatt :( .
    És ez még nem is teljes tesszelálás, csak néhány objektumon alkalmazták! Mi lesz ha mindenre alkalmazzák, és nem az Unigine engine lesz alatta? 5870-en 10 fps!? Ez valóban a 8xxx-es nV kártyák startját idézi. Ott is beugrott a DX10 és én megjósoltam, ha komolyra veszik a használatát, nem csak imitt-amott, akkor összefossák magukat a kezdéskor méregdrága csodakártyák... Persze mindenki hülyének nézett és lehurrogott (aztán igazam lett ;] ).
    Reméltem, hogy most ez nem ismétlődik meg (és lecserélhetem a 4830-am egy 5770-re), de látom ugyanaz van most is. Pedig a Heaven teszt elég szépen muzsikált 10.1-ben, és reménykedtem, hogy 5770 esetén ha nem túlozzák el a tesszelálást, mint a tesztprogiban, akkor simán veszi majd az akadályokat legalább a kezdő DX11-es címekben. De látom ez nem így lesz. Már az első akadályokba belebuknak, amikor még csak pici bemutató érkezik az új effektekből. Ha ezt komolyan bevetik, megfexik itt még a 2 fejű szörny is... Majd a következő generáció lesz alkalmas igazán a tesszelációra (talán).

Új hozzászólás Aktív témák