Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Fricc

    tag

    válasz myrra #64 üzenetére

    Ja, csak az a tré, hogy nekem jóval 425 fölé elmegy az atitool (430 előtt leállítottam, lehet ment volna tovább is, csak nem akarom tovább küldeni), viszont amikor visszaállítottam 410-re(a mem órajele alapon maradt), és CS:source-özetm 15percet, valalami szar hibaüzenettel kibaszott (nem tom mi volt, csak a hangját lehetett hallani, ilyen DING-vagymiafasz), olyan volt mintha megfagyott volna a kép, a hang az meg egy 1másodperces loopon ment :) és visszakerültem a winfosba, ami miután teljesen magáhoztért az atitoolt rakta az orrom elé alapórajelen(378/338). Hát fuckoff, ez aztjelenti hogy nembírja játékban a 410et vagy mi? Az atitool pedig nem talál artiFUCKtot 420nál se. Zalman hűtés van rajta OP1-el, és mégcsak nemis forró, ilyen langyos vagy nemtudom. Egyszer megpróbáltam XT órajelen, akkoris ugyanígy kivágott, de akkor csak azthittem a mem nembírja....
    (Pedig Flashél ment ez a kártya XTszinten, akkor mi a para most? Flash nem tudod megadni annak a biosnak a címét amit használtál ehhez a karihoz?)
    Bocs hogy ideoffoltam, de pls valaki segítsen! Ezt párhete a 9800pro topicban kérdeztem de akkor le se szarták, azt már alig olvassa valaki...

    [Szerkesztve]

  • rudi

    nagyúr

    válasz myrra #74 üzenetére

    Nem csak pusztán a grafikonokat kell látni! Ha új platformot mutatunk be, akkor ott le van írva, hogy tud-e mit kezdeni az XY sávszélességgel (pl az A64 nem sokat a dual channel vezérlővel). Ha két platformot mérünk össze (pl. P4 vs A64) akkor kell a memsebesség teszt, hogy ezt a paramétert is lássuk összevetve, de természetesen az ilyen tesztekben is a VALÓS alkalmazásokkal mutatott eredmény a fontosabb! Ha egy platformon belül két alaplapi chipkészletet mérünk össze, akkor is kell a memóriateszt, mert pl. az nForce2 éppen ebben tudta alaposan agyonverni a VIA konkurenseket, nem si a sávszélességben, hanem a procihoz igazításban.

    A VGA tesztelés 3D Markkal teljesen más, mert ott nem egy konkért paramétert kapunk, hanem egy kigyártott hibrid számot. Elég, ha a fejlesztők kicsit eljátszanak a részteszetk súlyozásával és máris borul az egész mérőskála. Lehet, hogy a Marknak van köze a VGA tudásához, de mennyi? Valós alkalmazás, amit használni lehet a tesztelésen kívül bármire? Nem. Szintetikus teszt amivel célirányosan világosan lehet egy-egy fícsör teljesítményét mérni? NEM! Ilyen ''3D Markot'' mi is kigyárthatnánk, annyi kellene, hogy megfelelően súlyozzuk a tesztjeinkben használt 10-15 játék, a 3-4 fillrate és az 5-10 shader teszt eredményét. És itt a MEGFELELŐN van a hangsúly! Ha akarom a nagyobb fill-rate és a nagyobb felbontásokban mutatott sebesség felé súlyozok és a statikus PS2.0-ra, ezzel a 256 bites ATI kártyáknak kedvezek. Ha akarom a kisebb felbontásokat hangsúlyozom ki, és akkor a közepes és a csúcsVGA-k közelebb kerülnek egymáshoz. A kérdés a 3D Markkal kapcsolatban az, hogy a Futuremarkosok súlyozása mennyire megfelelő, ja és hogy mi van a kódban...

  • Fricc

    tag

    válasz myrra #64 üzenetére

    Fasza! De ténylegám, ezt nem csak olyan viccelőskedvemből mondtam!!! :)))))
    csak van az a dolog, hogy gyorsabban kiég a kártyád meg minden, de ez elhanyagolható! Ha meg már vízhűtés: ez a legnagyobb hülyeség, abból a plussz pézből x800at veszek, ami mindféle hűtés nélkül kétszer odavág a 9800nak. A vízhűtést csak annak találták ki, aki akkora kocka hogy még gazdag is, és nem elég neki hogy a legdrágább karit veszi meg, még azt is felrántja, hogy nehogymá lassú legyen :)
    (ha ezzel valakinek a szívébe gázoltam akkor elnézést, majd beállok a sarokba meg minden!)

  • Alvin_ti4200

    félisten

    válasz myrra #54 üzenetére

    Én eddig mindenhol úgy láttam, hogy kábé ugyanúgy teljesít a két kártya, egyedül fLeSs hozta ki egyértelmű győztesnek az X700XT-t. 3DMark eredmények meg szerintem senkit nem érdekelnek, tudod, szokták mondani, hogy az ember játékra vesz VGA-t:)

Aktív témák

Hirdetés