Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz v_peter2012 #85 üzenetére

    Ha a Killzone perre gondolsz, akkor az sokkal bonyolultabb ennél, ugyanis ott single és multi módban is 1920x1080 pixeles a frame buffer. A Sony ezt simán meg fogja nyerni, mert a kereset szövegében ez áll: "If native means that every part of the pipeline is 1080p then this technique is not native." Na most ez téves, és a Sony játszva be tudja mutatni a bíróságon, hogy a frame buffer multiban is valóban natív 1920x1080 pixeles. Ki tudják menteni belőle a képet. Innentől kezdve ez a Sonynak nyert ügy, mert a kereset állítása nem áll meg a lábán.
    Már készül egy másik kereset, ami úgy lesz megfogalmazva, hogy egy temporális projekciós technikát használ a játék multiban, csak az meg egy trükk, így nem fog eljutni a bíróságig, mert a fejlesztők optimalizálásra vonatkozó szabadságával szemben nagyon nehéz fellépni.

Új hozzászólás Aktív témák