Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz cskamacska #4 üzenetére

    Nem kell a felhasználói oldalról skálázni. A fejlesztő állítja be, hogy milyen hardveren mit enged. Procival lesz a legrosszabb az eredmény, de futni fog. Polaris vagy újabb GPU-val érhető el a legjobb eredmény. A többi hardveren valahova a két véglet közé lesz paraméterezve.
    Az egész lényege, hogy ez az API szabványos. Minden gyártó hardveren fut, csak megfelelő beállításokat kell megadni a motorban. Ez lényegesen jobb az eredeti TrueAudio rendszernél, mert az csak Radeonon futott, és meg procira se volt kihelyezhető, ha nem volt meg a megfelelő GPU. Ez a Sony-nak jó, de a PC-be valami szabványos megoldás kell. A zárt rendszerek elbuknak, ahogy a TrueAudio és a PhysX. Utóbbit is leszedik a jövőben a CUDA-ról, csak az a verzió meg nincs kész. Viszont az aktuális verzióra már régóta nincs új játék. Idővel kiszedik a driverből is, mert csak felesleges kód, amit alig pár tucat játék hasznosít.

Új hozzászólás Aktív témák