Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FlekkeN

    aktív tag

    válasz bimbiri #68 üzenetére

    Megnézem ezeket az pedagógiai irányzatokat és terveket és befolyásaikat, köszi.

    Tudom, hogy joggal várja el és ezzel semmi baj sincs. Azzal van a baj, hogy nincs tekintettel rám mint tanulóra amikor tisztában van vele, hogy másnap írunk 3 dolgozatot és akkor is odarakja az övét. Ez mondjuk csak egy extrém példa volt, de talán érzékeled mire gondolok. Elvárja, hogy az ő tárgya precedenciát élvezzen a többi felett még ha más lehetőségek is ajánlunk.
    Sajnos a te általad ajánlott tanulással baj van. Ha akár egy tárgyat is hanyagolok valami más javára akkor hallgathatom a szülők, barátok, tanárok dumáját, hogy miért nem megy tanulj, többet, segítenek, külön óra...

    #70 Nekomajin:
    Ennél lejjebb már hová akarod vinni? Így is egy csomó funkcionális analfabéta kerül ki az iskolákból.
    Egyet értek; rosszul fogalmaztam. Inkább maradok a két féle szintű tárgynál.

    Nagyon szép utópisztikus elgondolásaid vannak, de biztos lehetsz benne, hogy a gyakorlatban ez nem működne. Abban a pillanatban, hogy nem kérnék számon az anyagot, a gyerekek egyszerűen nem tanulnának.
    Nem igazán utópisztikus. Lenne tétje az egésznek, mivel habár év közben mondjuk nem lenne dolgozat, de lehetne vizsgázni vagy ha mondjuk az nem is lenne akkor is ott az érettségi. Attól, hogy lazább az óra menete nem biztos, hogy nem tanulnának. Ha van a tanár iránt elég tisztelet vagy szigor az órán, akkor megtanulja magától. Persze ez megint más kérdés.

    Uhm, szerintem ez nálunk is így van. Fakultációnak meg érettségi/felvételi felkészítőnek meg szakkörnek hívják.
    Szerintem ott nem olyan jellegű. Jártam itthon fakultációra és szakköre és megfelelő tanár és diákok nélkül semmit ér. Továbbá ott az órák során kreditet is kapsz (háziért, órákért) majdnem mint az egyetemen. Legalábbis wikin ez áll.

Új hozzászólás Aktív témák