Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sir Gunar

    aktív tag

    válasz zenit73 #1117 üzenetére

    Pár éve vettem náluk a kisfiamnak egy Archos "ütés és vízálló" tabletet, na komoly asztal magasságról leesett és érintő törése lett. Csak rajtuk keresztül lehetett szervizelni, ami addig tartott, hogy letelt a 30 nap és nem volt eredménye, majd a telefon hívásomra azt hazudták ők küldtek árajánlatot emailben, na nem, utána kaptam de annyiról mint amennyibe a tablet került, ja nem pár ezerrel drágább lett volna, komplett kijelző csere, mert az érintő törésre szerintük nem vonatkozik a gari egy ütésálló tabletnél.
    Rákerestem a neten és külön van kijelzőtől és pár ezer forintos tétel + a munkadíj, ergo tiszta lehúzás lett volna a részükről.
    Ezután akartam változtatni az eredeti véleményezésemen a webshopjukban és ameddig az negatív volt, visszadobta a rendszer, hivatkozva mindenre, pedig egy ügyvéd sem fogalmazott volna kultúráltabban, mikor már nem volt sem negatív sem pozitív az írás érdekes az megfelelt.
    Azóta van egy Samsung Active tab 2-je a gyereknek és repült már erre arra, de bírja, úszott a kádban is és jó, csak kicsit kevés a belső memója, a kártyával meg nem engedi összevonni.
    NA azóta sok 100e Ft -ot szedtem el az emagtól, mert sokakat lebeszéltem a náluk vásárlásról, főleg nagyobb értékűek esetében esett jól. Tudom nekik csepp a tengerben, de legalább őket nem tudták sehogyan szivatni. :C

Új hozzászólás Aktív témák