Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vjozsef
senior tag
válasz
Silentfrog #15 üzenetére
Altalaban ezek a tuner/gamer emberek az asztalon tartjak a gepet es igy konnyenn hozzaferheto...
Egyebkent ugye vannak ezek a gamer lapok, azokon vannak ilyen szep START/STOP gombok, namarmost azt hogy nyomogatod zart gephazon belul?
Na ez pont az a kategoria...
-
Alchemist
addikt
-
economist
tag
Ha a saját HP gépemről lenne szó, amit használok irodában, otthon, útközben, vonaton megbeszéléseken stb. állandóan hordozva télen-nyáron, szó nélkül azt mondanám, hogy biztosan igazuk van. De párom egy száraz panelszobában használja asztali gépként 20-25 fokban egy állványban, sosem hordozza, sosem viszi ki hideg-melegben. Mivel csak ő használja, tudja jól, hogy nem borított rá semmit, és mikor vette együtt bontottuk ki otthon.
Mivel az ő száma volt megadva, ő beszélt a szervizessel, ezért nem ugrált, én ezt a hülyeséget nem nyaltam volna be. Persze ha én szétszedem itthon a gépet, vagy egy független szerviz, ugrik a jótállás. Ha pedig fotót küldenek, akkor nem tudom, hogy az tényleg az enyémről készült. Az is lehet, ha valaki keménykedik, akkor egye-fene megcsinálják jófejségből, ha meg valaki nyuszi szólni, akkor örülnek hogy benyalta a próbálkozást.
Nokia szerviz eljátszotta, amikor 3x egymás után vittem be a gyári hibás szutykot, akkor 3. alkalommal már beázott telefon volt. Kértem, hogy mutassák meg hol, el is kezdtük nézegetni. Nem látszott semmi, akkor hívták a másik kollégát, hogy mutasd is meg Józsi, hol is van beázva? Együtt kerestük az állítólagos foltot, majd rájuk borítottam az asztalt (képletesen persze: független szakvélemény, jegyzőkönyv, újságcikk stb.), na akkor egyből megcsinálták. Semmi baja nem volt a telefonnak, csak az illesztésnél a ragasztott (!) előlap elvált és eltört mindig - nyilván az alaplapon lecsapódó párafolt miatt!
A garancia lejárta után szétszedhetném az Asust, gyanítom nem találnék semmit. De akkor már mit érek vele, hisz a jótállás lejárt, amúgy meg még egy írásos vélemény sincs a kezemben, amit támadhatnék, mert e-mail helyett telefonon szóltak vissza - gondolom ez sem véletlen. Amíg még tart a jótállás nem buherálom, mert lehet hogy elromlik még valami, akkor újra meg kell próbálni a szervizt, nincs mese.
-
hettaki
tag
válasz
economist #144 üzenetére
Asus-éknál lehet, de azért én azt nem nagyon tartom elképzelhetőnek, hogy ha nem lett volna beázva az a gép (Ami lehet pára, vagy csak gőz vagy bármi más is az az alaplapon megjelenik), ilyenkor foto, és kérni kell tárgyi bizonyítékot, azt azért kötelesek kiadni. Hogy neked is legyen a kezedben valami. Aztán olyan nincs, hogy a szerviz azt állítja, hogy be volt ázva és közben nem, mert a beázás egyértelműen bizonyítható, tehát nem olyan, hogy lehet, hogy be volt ázva.
szvsz.
-
economist
tag
"...ilyen nincs amit te leírsz, erre azonnal ugrana bármelyik hivatalos szerv."
Vajon melyik magyar hivatalos szerv tud Asus alaplap működéséről hivatalos szakvéleményt adni? Hogy bizonyítja be, hogy a hivatalos márkaszerviz által kiadott szakvélemény nem felel meg a valóságnak? stb.
Hidd el, hogy a garancia ugyanúgy be van kalkulálva az árba, mint a gép felszereltsége. Csak itt statisztikák és valószínűségszámítás adja az árazás alapját. Nyilván jobb minőségű gépre többet tudnak adni/árulni, rosszabb minőség esetén nem éri meg nekik 3-5 év garanciát még árulni sem hozzá, mert ebben az intervallumban a gyengébb gép már nagy valószínűséggel szétesik.
Nem véletlen, hogy a legtöbb gyártó ott trükközik a leginkább árérzékeny konzumer gépeknél, hogy az olcsóbb árba vagy windowst nem ad, vagy plusz garanciát, vagy egyiket sem. Persze opcióként általában lehet venni hozzá. A hosszabb garanciaidő ára az ez alatt az idő alatt előforduló javítási költségek várható értékét tartalmazza (statisztikák alapján javítás költsége súlyozva az előfordulás valószínűségével), lehet hogy nem is egy adott típusra, hanem egy egész termékvonalra vagy az egész márkára vetítve.
A vita tárgya legfeljebb az lehet, hogy ezt a statisztikai értéket átlépve vitatkozóbb lesz-e a szerviz a jótállási igény érvényesítésének jogosságát nézve. Én azt mondom igen, ilyenkor sűrűbben keresnek és találnak is vélt-valós hibákat, amibe mi egyszerű vásárlók nem tudunk belekötni. Ezt a gyanúmat saját tapasztalataim felerősítették, és volt szervizes is utalt már rá történetemet hallva, hogy "dolgoztam szervizben, tudom hogy megy ez!"
Nyilván ez a hozzáállás márkánként, de még inkább termékkategóriánként erősen eltérhet, egy üzleti gépnél sokkal fontosabb az elégedett vásárló megtartása (drágább gépeket, egységes vállalati beszerzések miatt), mint egy árérzékeny vevőket megcélzó konzumer gépnél - ahol a vevő nem a márkát, hanem a "best buy"-t nézi, és legközelebb is azt fogja venni, ami szerinte a legjobban megéri - ezért amúgy sem márkahű. -
economist
tag
Asus alapból két évet garanciát vállalt. A gépet Budapesten szervizelték. Előtte felhívtam őket megérdeklődni a menetét, nagyon korrekt tájékoztatást kaptam. Aztán megtettem a honlapos hibabejelentést, megkerestek időpontot egyeztetni, és másnap jött érte a futár. Mikor a szervizben volt a gép, hívtak és tájékoztattak a helyzetről (billentyűzet csere, LED marad, mert "beázott az alaplap"), majd küldték vissza. Az egész nem tartott egy hétig, pedig hétvége is volt közben. Ezzel a résszel nem volt gond.
-
fiATHaLON
őstag
válasz
Dark Archon #133 üzenetére
Semmi, szép napot!
-
hettaki
tag
válasz
M@trixfan #139 üzenetére
De egy Display, meg egy pl: ThinkPad dokkoló nagyon messze van egymástól, azért egy TP dokkolóra nagyon sokmindent rá tudsz aggatni, értsd úgy, hogy szinte mindent, ami a PC világban az elmúlt 10 évben megjelent, persze nem egyszerre, hanem mint variáció szinten.
Az air egy mindennapi használatra alkalmas konzumer otthoni gép, ami jó minőségű, nem is kell többet tudnia erre jó. Ha komolyabb igényei is vannak a felhasználónak ott az X1, vagy egy komolyabb Toshiba Portege 830, 850, esetleg egy Sony Z.
-
rudi
nagyúr
válasz
Alchemist #137 üzenetére
Sokan meg úgy vannak vele, hogy egy Air vagy ultrabook annyira légies, hogy simán leheverednek vele a kanapéra, és oda nem kell semmi USB-s kiegészítő. Ez a vékonyka kategória nem igazán munkára lett kitalálva szerintem, akinek meg nagyon kell az ilyen, vesz egy külső tápos USB elosztót és nyomul azzal. Lehet, hogy a jövőben a Thunderbolt csatlakozóra építenek majd dokkolót (lásd VAIO Z Power Media Dockja), de erősen kétlem hogy épp Airhez használják majd tömegesen.
-
válasz
Mercutio_ #127 üzenetére
Már leírták, de kb. ugyanannyi, mint a játékoknál. Adott esetben fagyás, nem ment, nem lehet tovább menni egy adott ponton. Hogy valaki a céges - amúgy legális - Win-t viszi haza, az megint más kérdés.
Egyébként természetesen a legfelhasználóbarátabb Ubuntu volt fent. Mindaddig jó is, míg nem szeretnél Excel scripteket futtatni, esetleg kirakni a képet tévére. Vagy éppen normálisan levelezni úgy, hogy minden mellékletet megnyisson. Arról nem is beszélve, hogy minden egyes rohadt kiadásnál újra meg kell(ene) tanulni, mi hol van... de ez már egy másik topic.
-
Mercutio_
félisten
A #127-ben volt egy enyhe irónia, úgy tűnik nem ment át
Arra próbáltam utalni, hogy attól, hogy valaki hazaviszi a legális céges windows-t és felrakja nagyi otthoni gépére az még ugyanúgy fog működnipedig onnantól már nem legális
Mint ahogy az sincs kizárva, hogy egy linuxhoz kevéssé értő olyan disztribet rak fel nagyi gépére ami nem épp felhasználóbarát, míg egy másik egy jól kezelhető userfriendly felülettel ellátottat és máris van 2 teljesen ellenkező vélemény pedig "mindkettő linux"A mókolt/tákolt warez cuccok egy másik történet, azokat inkább ne is említsük
-
hettaki
tag
Az komoly, találkoztam mostanában warez WinXp-el, amik sok esetben nem is képes frissíteni a Microsoft oldaláról. Hanem egyszerűen kiírja, hogy az oldal nem elérhető, miközben az eredeti Windows Xp simán frissül. Valamint sajnos nem egy olyan Windows-al találkoztam ami alaphelyzetben tartalmazta valamelyik kellemes kártevőt, ami pl nem enged frissíteni, vagy éppen egyszerűen nem ismeri fel a vírusirtó oldalak címeit, és hasonló mókák. Szóval tényleg nem vicc.
-
Mercutio_
félisten
válasz
Dark Archon #126 üzenetére
Az oprendszer/program használhatóságának mennyi köze van ahhoz, hogy milyen forrásból lett beszerezve?
-
"Tehát egy átlagembernek is simán megfelel a Linux."
Ezt én így kerek perec nem jelenteném ki, mert miután anyám gépére feltettem a Linux-ot, kérte, hogy takarítsam le a gépéről ezt a szart és vegyek használtan egy Vista-t. Bizonyára rohadtul eredeti lehetett az a Windows, amit te csak úgy letakarítottál, ha meg nem volt az, nem kellene hülyeségeket írni az alapján.
-
gofry
senior tag
Szerintem amíg nem volt air vagy egyátalán mac hosszabb ideig nálatok, azt sem kell leszólni
Nagyon kellemes tud az lenni amikor iszonyatos gyötrődés után megválsz egy csúcs lenovotól ami pontosan annyiba került mint egy air, majd megszűnik az összes windows-zal járó szenvedés, és nem utolsó sorban olyan minősége lesz a gépnek, amelyet egy csoda pc gyártó sem tudott még összehozni. -
Mac-et nem az ára miatt vesz az ember, e miatt szerintem hülyeség is összehasonlítani más gyártók áraival.
Nyílván jobb konfig és kedvezőbb ár lesz a buli vége. -
válasz
Tigerclaw #122 üzenetére
Gondolom belekalkulálta az Intel, hogy 2012-ben azért esni fog még jócskán az áruk. Most, mint újdonság az Acer S3 megrendelhető (elö) 227.000 ft. Mint első fecskének még nincs is olyan horror ára. Na ez lemehet 2012-ben 150.000-re simán és így jöhetett ki az 50 % .
Samsung BADA...Samsung Wave a hullámok ereje! Bada 2.0 : A Tenger ereje
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
pusszycat #108 üzenetére
Ezt a marhaságot honnan vette az Intel? Hirtelenjében az emberek a gazdasági válság közepén, áttérnek majd a 100-150 ezerbe kerülő notebookokról a 3-400 ezres kategóriára...? Az ultrabook elterjedtsége pont ott fog maradni, ahol a macbook air, vagy pl. a HP envy van és volt, sőt a macOS - windows arányhoz képest a macbook air - ultrabook arány kifejezetten az előbbi felé fog billenni. Ha már kiad valaki egy zsák pénzt...
-
hettaki
tag
Ebben egyetértünk, pontosan így van, mi már csak ilyenek vagyunk. Ettől az általános elvtől ami nagyjából igaz a konzumer osztályra, az üzleti support tér el de nagyon, ahol meg van szabva esetlegesen egy irányelv a javítás maximális elkezdésére. (Next Business Day, stb), itt nagy eséllyel sem fogják a terméket több napig benntartani, ha pedig igen akkor vannak opciók. Persze erre nincs szüksége az átlagembereknek ez is igaz, de ugyanakkor dühítő lehet ha nem használhatja a termékét esetleg több napig, valamit valamiért.
-
rudi
nagyúr
Maradjunk meg abban, hogy X árban minden gyártó hasonló minőséget képes nyújtani, és az egyes gyártók terméktámogatási rendszerében nagy eltérések vannak, amit mi még tizes nagyságrendben ismert egyéni eseteink alapján sem igazán tudunk értékelni. Egyéni nagyon szarul járást a HP hazai szervizei alapján is lehet felhozni, egyéni kiváló idő alatt javítás megtörténik az Acer külföldi szervizében is, de hogy ezeknek az összes szereléshez képest milyen az aránya, azt mi innen a fórumból max legenda szinten tudjuk megítélni.
Alapvetően azt mondanám a magyar, eléggé márkahű emberről, hogy addig imád egy márkát, míg egyetlen egyszer nem csalódik benne, onnan viszont hajlamos keresztes gadjáratot folytatni ellene. Mi már csak ilyenek vagyunk, szeretünk egy nagyobb egységet látni a dolgok mögött. Pedig itt egyéni termékekekről, egyéni darabokról van szó.
-
hettaki
tag
válasz
economist #115 üzenetére
Na OK, de az Asus, MSI, Acer, ezektől mit vársz? Nem kell ezen csodálkozni, konzumer kategória, ott a minőségi szerviz, vagy gyorsaság nem igazán élvez prioritást. Ezek a gyártók az alacsony árral tudnak érvényesülni. De olcsó húsnak..., Nézd ha egy gyártó azon spórol, hogy egy nagy központi szervize van több országra kivetítve, (Acer, Asus), mivel azt könnyebb fenntartani, mint sok kicsit, azzal nem törődve, hogy az ügyfél esetleg napokat, vagy rosszabb esetben heteket vár arra, hogy megjöjjön a megjavított termék. Ennek van egy olyan előnye, hogy van policy, meg olyan hátránya, hogy nem tudod, hogy mi a policy, és hogyan alkalmazkodj ehhez. Egyszerűen ez spórolás. Az pedig hogy ez egy ügyfélcentrikus magatartás vagy nem azt mindenki eldöntheti magában. Egyrészről ez kényelmes mert viszik hozzák, másrészről meg van ahol ez nem kivitelezhető (multik), harmadrészt mindenki el tudja dönteni, hogy mire van szüksége. Persze előtte utána kell nézni dolgoknak, dehát ez van.
-
hettaki
tag
Ha mondanom kellene márkákat akkor az is biztos, hogy nem HP-ből kerülne ki a legtöbb, melyik a legócskább sorozat kategória, az pedig, hogy most elkezdesz egy adott sorozatot felsorolni az is egy dolog, de miért nem sorolod mellé azt a 30-at emi meg jó is? Szóval lehet itt a fingot reszelni az összes gyártónak vannak jó, és nem annyira jó sorozatai, de akkor nem a HP-t venném elő, mert kicsit sem állja meg a helyét, hogy a HP lenne a leggyengébb láncszem a Notebookpiacon,
Valamint most nem is erről volt szó, hanem arról, hogy jelenleg még a HP a legnagyobb gyártó, és ez tény.
szvsz.
(#116) rudi :
+1
Az bizony, az.(#115) economist :
Ez meg szerintem nem igaz, ha vállalja a jótállást, akkor ilyen nincs amit te leírsz, erre azonnal ugrana bármelyik hivatalos szerv. Aminek komoly bünti lenne a vége. Aztán amelyik gépben nem bízik a gyártó lásd: Kisebb osztályú konzumer Lenovo, vagy HP, nem is vehetsz 3 év garanciát, mert nem kötelesek adni rá. De pl: egy akár B-s HP-re akár 4 - 5 évet is vehetsz mert az üzleti kategóriának pontosan ez a lényege, hogy jár hozzá a support. Tehát ha esetleg 2,5 fél évesen döglik be, akkor is köteles cserélni az alaplapot vagy a kijelzőt.
Nekem is van tapasztalatom több HP gép vagy Lenovo T-n is cseréltek alaplapokat. Mi vettünk R60-akat, + 2 év jótállással, és nem egyben volt alaplapcsere. Szintén HP NX6310-ekben is, sokszor garancia lejárta előtt. Szóval téged félrevezettek max.
De éppen 2 hónapja cseréltek alaplapot egy Dell Inspiron 6400-asban 3,5 éves gép, eredetileg 4 év garival. És ezekre már új korukban sem lehetett elmondani, hogy az árukban bele lett volna kalkulálva egy alaplapcsere, mivel pl az nx6310, az Inspiron 6400, vagy az R60 garbővítéssel sem kerültek 180 000 Ft-nál többe. -
economist
tag
Ha visszaolvasod a 85. hozzászólást tőlem, akkor láthatod, hogy tökmindegy, mennyi a garancia. Ez be van árazva a termék árába, és ha túllépik a konstrukcióban szereplő összeget, akkor nem javítják, nem cserélik, a fogyasztó meg nem tud mit tenni!
(lásd biztosítás: kitörik az ablak, kifizetik. csőtörés, kifizetik. vihar megrongálja a tetőt, nem jó, mert ez 2 év alatt a 3. káresemény, ezért kell helyszínin szemle, szakértői vélemény, de valószínűleg nem tudnak téríteni, mert az ő időjárás jelentésük szerint akkor nem volt akkora vihar a faluban - ugyanitt másoknak fizettek káreseményt, ez a szelektív viharkár.)
Nokia is eljátszotta ezt velem, korai szériás E52 a 3. garanciális szerviznél már kiderült, hogy be van ázva mert többször nem cserélhetik rajta az illesztési hibás panelt.
Legfeljebb abban lehet bízni, hogy drágább gépnél mondjuk a három év garancia miatt több problémás gépet javítanak meg, mert több pénzzel kalkulálnak a szervizalapba. -
Mercutio_
félisten
válasz
Neurotoxin #97 üzenetére
Ott lehet, hogy nem, de pl. officedepotnál ahol én vettem HP nx7400-ast sulinetre nem volt ilyen korlátozás, csak azt írta elő a HP, hogy vásárlást követő 1 hónapon belül be kell weben regisztrálni a terméket és 1 éven belül megveheted rá a garibővítést
Bár 2 éves cikk, de gondolom nem sokat változott a helyzet.
-
-
válasz
Neurotoxin #103 üzenetére
“ha most vennék, valami olyasmit választanék, ami 3 év garanciával rendelkezik”
Vegyél Dell-t annak alapból 3 év a garanciája meg jóféle is. Pont most szándékozom beruházni egy 7110-re. Remélem beválik majd. -
simonzé
addikt
Kikérem magamnak, amit az Emachines géphez írtál!
"operációs rendszerből pedig csak Linux jár."Mi az hogy csak???? A Google teljes szerverparkja is CSAK linuxon fut, mint ahogy minden igazi szakember CSAK Linuxon dolgozik. Édesanyám gépén is CSAK Linux fut már hatodik éve. Miután egyszer Windowsra cseréltem, jelezte hogy takarítsam el a gépéről ezt a szart, és tegyem vissza azt a régit. Tehát egy átlagembernek is simán megfelel a Linux.
A CSAK linux ingyen van, az EMachines pont egy használhatatlan szöveges változatot ad, de az MSI például DOS-t ad sok 200k-s gépéhez is. Na az CSAK DOS, de a Linux tökéletesen alkalmas a windows kiváltására, ha nem csak játszani akarsz rajta.
Én magam egyébként Windowsos vagyok, de a gépemen mindig ott a dual boot, és a Linux Mint. Szóval nem visszavágni!
A 200e ft-os Asusnál pl kispórolták az op. rendszert, ott miért nincs megjegyzés a sóherségre?
-
Az Intel szerint 2012-ben a kiadott notebook-ok 50 % ultrabook lesz. Micsoda rabló banda …
-
Dyingsoul
veterán
Az ultrabookokat egy szóval tudnám jellemezni: rablás.
-
rudi
nagyúr
válasz
Tigerclaw #105 üzenetére
Könnyen lehet, hogy 1-2 éven belül ez a vonal nem csak Intel privilégium lesz. A következő AMD platform, a Lynx már lehet olyan erős, hogy éppen elég legyen alapfokon mindenre, és a mostani alacsony fogyasztású Core i-k szintjén (17 watt) fog zabálni. Aztán van még itt egy érdekes gép, a 13,3"-os Samsung Series 3, ami szintén elég érdekes, mert kicsi, elég erős, és 150k-s árával relatíve olcsó is. Persze, nem ultrabook, de féláron én mondjuk elbírnám a 100 grammal nagyobb súlyt és dupla vastagságot, sőt még a HDD-t is SSD helyett...
-
Tigerclaw
nagyúr
Azt hittem hogy ezzel az ultrabook kategóriával az Intel fel akarja kicsit kavarni az állóvizet, és felpörgetni a netbook/notebook piacot, de ahogy látom ez nem más mint a klasszikus prémium subnotebook szegmens újra-feltalálása. Túl drága ahhoz, hogy sikeres legyen, pontosabban annyira lesz sikeres mint eddig. Egy kis 11-es macbook airre mondjuk beruháznék, ha lenne aki elhozza az USA-ból, de magyar pénzért itthon már felejtős nekem.
-
ddekany
veterán
válasz
Neurotoxin #103 üzenetére
Na, jó kis felfordulást csináltam...
Amúgy ez, hogy melyik márka a jobb... amennyit mi tudhatunk, mind gyárt szart is. Tehát valószínűleg inkább arról lehet beszélni, hogy konkrétan melyik modellek jó, csak mire az kiderülne, addigra már jobbára nem forgalmazzák. Minden esetre vannak extrém darabok... az Asus notebook amiben kb már mindent lecseréltek, és még mindig kéthavonta lerohadt, stb.
A notebook garanciák kapcsán annyit, hogy mivel komplex és így bekrepálós cucc, kurva fontos tényező nála. Másfelől, gép szerelésnél van úgy, hogy nem agyon lehet kivárni, amíg a szerviz végez... tehát a garancia sem gyógyír.
-
Neurotoxin
őstag
Nem hiszem, hogy feltűnt, de pont a 300+ Mac Airre reagálva írtam, hogy az 1 év garancia kevés. Egy árva szóval nem említettem, hogy az lenne a célom, hogy 1 év garanciával vegyek terméket. Tanultam a dologból, ha most vennék, valami olyasmit választanék, ami 3 év garanciával rendelkezik, sőt mellé vennék garancia bővítést. A HPra nem csak az akkori 1 év garancia miatt haragszom, hanem a hivatalosan szerződtetett szervízük hozzáállásá és a "lesz**om" ügyintézésük miatt. Köszönöm, de belőlük elég volt.
-
hettaki
tag
válasz
Neurotoxin #99 üzenetére
Nem okoskodás, de tudod mit igazad van továbbra is egy évvel vedd a notebookjaidat. Sok sikert ehhez a felfogáshoz. Egy termék alapján nem kellene leírni egy márkát vagy igen?
(#101) Neurotoxin:
Neked nem, másnak még lehet hogy bevált nem? Erre alapozni valamit kicsit furcsa hozzáállás. Jótállás bővítés?
Valamint ha okoskodásnak veszed ha nem, jelen pillanatban a HP az első számú notebookgyártó. Akármelyik oldalról nézem a dolgot ez sokmindent elmond. Nekem is van Acerem én is meg vagyok vele elégedve, de van kettő HP-m is és azokkal is, akkor most mit kellene mondanom. Szvsz.
-
Neurotoxin
őstag
Pont fordítva van. Nálam egy márka pont ott ássa el magát, hogy egy javított termék még 1x hibázik. Szerintem akkor valamilyen konstrukciós hiba van a modellel kapcsolatban. Nem azért ad ki az ember százezreket, hogy állandóan szervízbe járkáljon és ráadásul megmondják neki a frankót, holott a terméküket magasra pozícionálják és a seggüket csapják a földhöz, hogy ők bezzeg milyen kimagasló supportot nyújtanak. Sajnos volt szerencsém HP fényképezőgéptől, nyomtatóig mindenhez. Nekem nem vált be.Pont.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Mobil számítógépek mellett csokornyi őszi hardverpiaci érdekességet mutatunk be.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- BestBuy topik
- Milyen videókártyát?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster MERC 319 RX 6800 XT 16GB GDDR6 256bit // dobozos // 34 cm hosszú !!!!!!!!
- Apple Watch Ceries 7 (GPS+Cell.) 45mm alu
- ASUS ROG G15 Advantage - Ryzen 9 - RX6800M 12gb - 32gb ram - gamer - gyári gari - beszámítás
- Philips FHD monitor ELADÓ
- Samsung S9 FE+ 128GB (hálózati adapter nélkül!) számla+garival kb 1 hetes vásárlás
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- AKCIÓ! DELL OptiPlex 3050 asztali számítógép - i5 7600 16GB RAM 256GB SSD GTX 1650 4GB GDDR5
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Beszámítás! LENOVO Ideapad Gaming 3 Gamer notebook - R7 5800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050 4GB Win10
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest