Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tocsa

    senior tag

    Valahogy az nVidia megoldása szimpatikusabb. Nyilván nekik most spórolni kell számítási kapacitással, ezért "okosabb" megoldások kellenek. Valahogy az kicsit brute-force-nak tűnik nekem, hogy a raszter bufferben éleket keressünk, hogyha egy kroabbi fázisban amúgy is rendelkezésre álltak a geometriai adatok. Tulajdonképpen kiszámolunk olyat, amit korábban is tudtunk. És sajnos az élkereső az nem mindenható, lehet, hogy az AMD az MLAA-val nem talál meg olyan éleket, amiket az nVidia a depth bufferből ki tud nyerni.

    Mondjuk persze ha nagyon sok él van, akkor lehet, lehet, hogy az nVidia megoldása nem hatékonyabb. Csak pontosabb lehet a számba vett élek tekintetében. A korábbi két hírből viszont úgy tűnik lehet, hogy nem tud olyan jó megoldást nyújtani, mint az MLAA?

    El tudom képzelni a két megoldás kombinációját is, éspedig, hogy élkeresés helyett nVidia módjára venni ki az él információkat a geometriai adatokból, maj dutánna később AA-t csinálni ezekre az élekre. Nemtom. Ez lehet, hogy egyesítené a kettő hátrányát (pontosabb depth buffer és az élsimítás a végén)? :)

    Abba is hagyom, mert az az érzésem, hogy összezagyválok dolgokat.

Új hozzászólás Aktív témák