Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz Abu85 #56 üzenetére

    Ez a maffia történet nekem nagyon irreális (még ha van is mögötte logika), Abu.
    Tudsz mondani olyan példákat amiben az NV eltérne az OpenGL specifikációtól? Nem kötekedésből kérdezem, hanem egyszerűen azért mert nekem szöges ellentéte ennek a saját tapasztalatom. Rendszeresen járok StackOverflow-ra is OpenGL-es ügyekben és a problémák jelentős százaléka kb. az, hogy AMD-n valami nem megy úgy ahogy kellene a szabvány szerint (persze ez általában nem szándékos, hanem bug a driverben). Kíváncsiságból most gyorsan rákerestem az OpenGL tagnál az "AMD" kulcsszóra, 4 találat amit gyorsan elcsíptem: Link1, Link2, Link3, Link4
    Mind a 4 esetben az AMD drivereivel van a gond, van ahol a shadert nem képes a driver rendesen linkelni, van ahol a parancsok sorrendjétől függően crashel az alkalmazás, meg van ahol nem annyira toleráns mint a többi gyártó drivere (ez persze nem feltétlenül hiba).

    Linuxosokat nem értem olyan szempontból, hogy miért gond ha a driver zárt? :F
    Szerintem fontosabb, hogy stabil legyen a driver mintsem, hogy lehessen benne matatni.

    Őszintén szólva már az is nagy előre lépés volna ha egységes shader compiler/linker volna mint a D3D-nél, nem pedig vendoronként különböző. :U

    [ Szerkesztve ]

    What I cannot create, I do not understand

Új hozzászólás Aktív témák