Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    "A fentiek mellett a grafikus driver többek véleménye szerint is egy feketedobozként viselkedik. Egyszerűen a fejlesztő nem látja, miképp működik a meghajtó, így nagyon ajánlott az adott gyártó driverért felelős csapatával úgymond baráti viszonyt kialakítani, különben igen sokáig elhúzódhat egy-egy teljesítményprobléma javítása."

    Nagyjából ugyanezen az állásponton van Krzysztof Narkowicz is, a Flying Wild Hog vezető motor-programozója (Road Hog Engine), ő ezt mondta az OGL API-ról:

    "The main issue with OpenGL is that it isn’t very popular on Windows, so IHVs spend most of their resources on DirectX drivers. That’s why OpenGL drivers are slower and have more bugs. Additionally if you aren’t a big studio or you name isn’t John Carmack it’s hard to get those performance issues and bugs fixed."

    Na de akkor marad a kérdés:
    A MachineGames-nek, az id Software-nek, a Tango Gameworks-nek, a Human Head Studios-nak és több kisebb stúdiónak (pl.: SCS, Croteam, Egosoft stb.) miért éri meg OGL-el szenvedni?

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák