Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz dabadab #148 üzenetére

    "Teljesen biztos vagyok, hogy ez az MS-nál is feltűnt pár embernek és azért az látszik, hogy Nadella azért lényegesen másképp áll a dolgokhoz, mint Ballmer."

    Mondok egy példát, milyen nehezen kopik ki a nagyvállalatok működéséből a monopol mentalitás.

    Anno volt nálunk a matáv, ami monopol szolgáltatóként a távközlési piac 99%-át birtokolta.
    Aztán liberalizálták a piacot és mi történt?
    Semmi.
    Bementél egy matáv kirendeltségbe és ugyanazzal a pökhendi arroganciával intézték az ügyeidet, mint előtte. Órákat szivattak, hogy egyáltalán megrendelhesd a szolgáltatásukat, vitás ügyekben hatóságként és nem szolgáltatóként léptek fel, panasz esetén saját maguk ellenőrizték saját magukat és láss csodát, mindent rendben találtak és így tovább, mindenki ismeri a horror sztorikat.

    Aztán a matávot megvették a németek és t-com lett belőle. Aztán összevonták a westellel.
    Mi változott?
    Az égvilágon semmi.
    Illetve azok a kirendeltségek, amik régebben westel üzletek voltak (és nem verték szét őket) továbbra is normálisan működtek, lehetett viszonylag minimális sorban állással ügyet intézni, az alkalmazottakon látszott, hogy igyekeznek segíteni, stb. Ami viszont régebben matáv kirendeltség volt, ott ugyanaz a minősíthetetlen hozzáállás ment mint régen.
    A telefonos ügyfélszolgálatuk színvonala ugyanolyan botrányos maradt, háromnegyed óra várakoztatás után megszakítják a vonalat és kezdheted előről, stb. Amikor meg kiküldték a szerelőket, mert elment a net, a csávó kérdezés nélkül leült a nappalinkban az asztalhoz és húsz percen át telefonált, hogy otthagyja a p..csába a céget, mert elege van a szivatásból. Ez kb. 5 éve történt, azóta nem tudok a t-com(home, mobil, stb.)-ről semmit, mert minden létező kapcsolatot megszakítottam velük.

    Tehát abból, hogy egy cégre nagyobb piaci nyomás helyezkedik, vezetőséget vagy tulajdonost vált még egyáltalán nem következik automatikusan, hogy más mentalitással fog működni.

    Ezért gondolom, hogy az MS hozzáállása se változott, legfeljebb a módszerei. Eddig házon belül próbálták eltakarítani a versenytársakat a saját megoldásaik erőltetésével, most meg felvásárlásokkal.

    Persze nem állítom, hogy a matáv vagy az ms esetében ne javulna valamennyit a helyzet, mert a piaci kényszerítő körülmények rájuk is hatnak, de ettől még ezek a cégek lényegüket tekintve nem sokat változnak.

    Na ezért aggasztó, amikor egy alapvetően nyílt közösségekre épülő szolgáltatás bekerül a hatósugarukba.

Új hozzászólás Aktív témák