Új hozzászólás Aktív témák

  • Simid

    senior tag

    válasz oAcido #59 üzenetére

    Ok, értelek. Nekem úgy jött le, hogy szerinted az általad írt 4. pont ami leginkább fedi a valóságot. Ami azért lenne furcsa, mert akkor nem csak az Polaris, hanem a Pascal is gyengébb OGL alatt. Szerintem ez inkább a fejlesztők sara, de azt is el tudom képzelni, hogy az új kártyáknál mindkét oldal hanyagolta az OGL támogatást (hány játék is használ manapság OGL-t?).
    A "megfordítás" nekem azért ellenszenves kicsit, mert AMD max azért hibáztatható, hogy olyan hardvert adott ki éveken át, amit nem lehetett akkor még teljesen kihasználni (ez mondjuk elég jogos kritika). Vagyis optimistán bíztak bizonyos piaci trendekben, amik nekik kedveznek, de amik végül késve és vegyes sikerekkel kezdődtek el.
    Leegyszerűsítve a 480 OGL teljesítménye azért kritizálható, mert olyan plusz teljesítmény van benne, ami abban a környezetben nem kihasználható. Az 970 meg azért, mert nincs is benne semmi plusz ami low-level API-val kihozható lenne és Pascal esetében sem törte nagyon magát a gyártó, hogy ezen változtasson. Szerint a kettő nem ugyan az, de lehet elfogult vagyok. :)

    Átfogó tesztet sajnos én sem tudok mutatni. Ezen kívül csak a guru3d-t, meg rengeteg fórumra beírogatott eredményt láttam. Reméljük lesz majd.

Új hozzászólás Aktív témák