Új hozzászólás Aktív témák
-
Ó, volt itt anno PS2.0 vs. PS1.4 vita még a Half-Life 2 kapcsán, volt DX9 vs. DX10 vita a Crysis kapcsán és így tovább. A vita önmagában nem probléma, amíg nézeteket és véleményeket kulturáltan ütköztetünk.
A valódi kérdés az, hogy valóban működik-e és úgy működik-e, ahogy vártuk, ahogy ígérték. Avagy sem...
@Abu85: Például a Warhammer, a Hitman, a GOW4, a BF1, az új Deus Ex. Ezeken belül működik az API.
Oké, de például a BF1 és a Deus Ex esetén a tesztek jó része nem támasztja alá a DX12 felsőbbrendűségét...
-
Tehát az, amit elmondtak a DX12 előnyeivel kapcsolatban, az a gyakorlatban megfelelő hardver mellett érvényesül csak, azaz jelen pillanatban csak a GCN-re igaz (ezen belül is GCN2+).
Piros pont a kiegészítésért.
Most például leírod ezt, de az AotS teszteken kívül mi támasztja alá?
Én továbbra is a laikus szemével nézve azt látom, hogy az egyorrú felhasználó megnézni a teszteket, elolvassa a fórumokat, és mindenhol azt láthatja, hogy a DX12 egy hulladék, a játékok stabilabbak és gyorsabbak DX11 alatt.
-
Ha jól értem tehát a neves HW oldalak jelentős része hibás mérési metódust használ, és ez egy picit sem zavar egyetlen szereplőt se? Se a tesztereket, se a HW vendorokat, se fejlesztőket, se senkit?!
Szerk. @#26: No és az AMD, nVidia, Microsoft illetve a játékfejlesztők nem lennének érdekeltek abban, hogy verjék az asztalt, hogy srácok, a DX12 értékek valójában hamisak, ha nincs built-in benchmark?
Mert nekem laikusként csak az rémlik, hogy pl. a Tomb Raider második részében volt beépített teszt, és ott sem láttunk nagy változást, sőt, általában rosszabb volt a DX12 eredmény. Akkor az volt a magyarázat, hogy gáz volt a Tomb Raider DX12 módja...
-
Ez szépen hangzik, de a felhasználók megint csak a problémákkal szembesülnek. Miközben teljesítmény terén megint nem sokat látunk. Szóval szinte akármerre nézünk azt látjuk, hogy a DX12 konkrétan nem azt nyújtja, amit beígértek...
@Z_A_P: Sehol, az a lenyeg a jovore nezve, hogy a programok sokkal jobban kihasznaljak a HW-t.
Ezt hallgatjuk több, mint egy éve. Egy-két, játéktechnikai szempontból nem túl ütős példát leszámítva (AotS) viszont azt látjuk általában, hogy a DX12-nek semmi haszna a DX11-hez képest...
Ahol meg lassabb lett DX12? Hat ott majd megtanulnak progamozni. Talan. Egyszer.
Szóval a DICE majd egyszer megtanul programozni?
A cel legalabb az, amit lattunk az AMD-nel Vulkan/OpenGL kapcsan DOOM-ban. Ha ez megoldhato, akkor talan megsem a low-level API-k a hibasak?
A Doom egy ritka példa, de megjegyezném, hogy ott nem DX12-ről van szó. Lehet, hogy a Vulkan alkalmasabb lenne valójában low-level API-nak, mint a DX12, csak hát a konzol-éra és az M$ miatt a DX12 "kötelező" választás lett?
@Pug: A DICE véletlenül nem ért el szép eredményeket a BF4 Mantle API-s patchal? Ott sem eleve low-level API-ra írták a motort, és mégis...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest