Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #11 üzenetére

    Ez szépen hangzik, de a felhasználók megint csak a problémákkal szembesülnek. Miközben teljesítmény terén megint nem sokat látunk. Szóval szinte akármerre nézünk azt látjuk, hogy a DX12 konkrétan nem azt nyújtja, amit beígértek...

    @Z_A_P: Sehol, az a lenyeg a jovore nezve, hogy a programok sokkal jobban kihasznaljak a HW-t.

    Ezt hallgatjuk több, mint egy éve. Egy-két, játéktechnikai szempontból nem túl ütős példát leszámítva (AotS) viszont azt látjuk általában, hogy a DX12-nek semmi haszna a DX11-hez képest...

    Ahol meg lassabb lett DX12? Hat ott majd megtanulnak progamozni. Talan. Egyszer.

    Szóval a DICE majd egyszer megtanul programozni? :U

    A cel legalabb az, amit lattunk az AMD-nel Vulkan/OpenGL kapcsan DOOM-ban. Ha ez megoldhato, akkor talan megsem a low-level API-k a hibasak?

    A Doom egy ritka példa, de megjegyezném, hogy ott nem DX12-ről van szó. Lehet, hogy a Vulkan alkalmasabb lenne valójában low-level API-nak, mint a DX12, csak hát a konzol-éra és az M$ miatt a DX12 "kötelező" választás lett?

    @Pug: A DICE véletlenül nem ért el szép eredményeket a BF4 Mantle API-s patchal? Ott sem eleve low-level API-ra írták a motort, és mégis...

Új hozzászólás Aktív témák