- SONY LCD és LED TV-k
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- AI a játékokban és azon túl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Akciókamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz zsintai1987 #43 üzenetére
9 évig versenyszerűen játszottam, igaz nem R6-ban. A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
nagyúr
válasz zsintai1987 #43 üzenetére
"Itt nem véd meg az ajtófélfa a lőszertől."
Mondjuk Valorantban sem -
félisten
válasz zsintai1987 #35 üzenetére
ezek szerint akkor nem 100 % renderscalen érdemes játszani, hanem 130-150 % körül akkor máris jobb minőségű képet kapsz és több FPS-t medium -low beállításokkal 1080P-n, mert kiküszöbölöd a CPU bottlenecket.
Amúgy a kérdés ebben az esetben az, hogy akikkel játszol milyen CPu-t használnak a VGA mellé.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
nagyúr
válasz zsintai1987 #35 üzenetére
Tehat az 1% 1%-a?