- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Intel Raptor Lake-U Refresh architektúrás mini PC érkezett az MSI színeiben
- A Chrome egyeduralmára tör a ChatGPT böngészője
- Kompakt AIO-val használható rackmount ház jött a Chieftec fémjelzésével
- Már nagyon közel van az AI szerverekbe szánt SOCAMM2 szabvány véglegesítése
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nem a Microsoft árazta be az Xbox kézikonzolokat
- Asztrofotózás
- DUNE médialejátszók topicja
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Androidos tablet topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen hangkártyát vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsintai1987
#43
üzenetére
9 évig versenyszerűen játszottam, igaz nem R6-ban.
A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van. -
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987
#43
üzenetére
"Itt nem véd meg az ajtófélfa a lőszertől."
Mondjuk Valorantban sem
-
válasz
zsintai1987
#35
üzenetére
ezek szerint akkor nem 100 % renderscalen érdemes játszani, hanem 130-150 % körül akkor máris jobb minőségű képet kapsz és több FPS-t medium -low beállításokkal 1080P-n, mert kiküszöbölöd a CPU bottlenecket.
Amúgy a kérdés ebben az esetben az, hogy akikkel játszol milyen CPu-t használnak a VGA mellé. -
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987
#35
üzenetére
Tehat az 1% 1%-a?
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bittorrent topik
- A ZTE sem maradt adós csúcstelefonnal
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nem a Microsoft árazta be az Xbox kézikonzolokat
- Lexus, Toyota topik
- Nem lesz iPhone 19
- Asztrofotózás
- További aktív témák...
- Powercolor RX 5700 XT Red Devil videókártyát keresek!
- ASRock Phantom Gaming RX 6950 XT 16 GB GDDR6 Kiváló állapot, garanciás (2026.04.29)
- ZOTAC Twin Edge RTX 4060 Ti 8GB OC 8GB GDDR6 Videokártya!
- Gigabyte RTX 4080 XTreme WaterForce 16GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3070Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3) (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van.




