Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz szab.tam #13900 üzenetére

    igen... tetejében második körben lement 35%ig. még arra gyanakszom, hogy lehet valamennyit bezavar, hogy nyitva az össze c++ programozáshoz kellő cuccom, és asztalon is 3.5gigás memterhelésem van, de azért ennyit nem szabadna számítania a dolognak win7nél (ja, nekem ezért is van 8 giga ramom 3 éve, néha elég extrém igényeim vannak). szal 50% kevés, GPUnál a 40-60% megint kevés, ezért gyanús a maradék. lapozófájl nem valószínű, ram, FSB, vram marad. vagy pl cpu cache, de annyival nincs több cache az újabbakban sem (viszont ennyire már nem látok bele).

    :DDD fa fizikára úgy értettem dirt3ban is nekem nagyon úgy néz ki, hogy mozognak.

    a cpu limites eredményeidet meg tudom erősíteni, pontosabban bottlenecket baromi nehéz keresni. metro2033 még egy érdekes állat, dx9/dx10/dx11ben teljesen máshol vannak a szűk keresztmetszetei.

    még annyit tudok vele csinálni, hogy csinálok egy eyefinity2 setupot a két 21,5ösön (2x1920x1080, 4 megapixel ugyanúgy, csak középen a káva), a 19"esen meg monitorozom, hogy mi történik.

    Whit3Rav3n: igen, szerinted mennyire lepődtem meg, hogy 4 megapixelen ultrán 60-70%os GPU terhelésem van?:D. van egy olyan érzésem, hogy vagy a fák, vagy valami egyéb dolgok mozgását számolgatja a játék pluszban. ami a megnövekedett látótér miatt többszörös prociterhelést jelent. viszont a finn teszten meg nem csinálta, szóval nem értem.

    a bónusz, hogy a három monitor miatt a beállítási menüje meg van hülyülve, elindítok egy tesztet, lefut, és valami teljesen más beállítást ír ki, mire végez. :F

    egyébként nem ez az egyetlen játék, Supreme Commander: Forged Alliance is CPUlimites. Mondjuk annál ez nem meglepő.

Új hozzászólás Aktív témák