Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10691584

    törölt tag

    válasz izee #12930 üzenetére

    Izee, még annyit tennék hozzá az egész történethez (ha má úgyis teleoffoltam a topic-ot) hogy a kontakt60 arra is jó, ha valamelyikőtöknek dupla vagy semmit játszik az egere (duplán klikkel/szaggatottan klikkel/egyáltalán nem klikkel)

    Elég csak szétszedni az egeret, a spray csövecskéjét a mikrokapcsoló gombjára erősen rányomva tartani (hogy legyen hely a folyadéknak bejutni a résen) és "eláztatni" picit. Az áramot nem vezeti, viszonylag hamar párolog az illékony része (pár nap) még úgy is, hogy erősen zárt a mikrokapcsoló "háza". Az alatt a pár nap alatt, míg teljesen kiszárad, maximum annyit lehet észrevenni használat közben az egészből, hogy halkabb lesz a kapcsoló kattintáskor, de egyébiránt a működését nem bedfolyásolja (azon kívül persze, hogy helyreteszi) Utána nem árt jól megrázni az egeret, hogy mindenhová jusson. Kb. ennyi a meló vele, mert azonnal leoldja az oxidréteget a rézlemezkéről, meg a felülső érintkezőről, aminek nekifeszül.

    Gondoltam, hátha még jól jön neked, vagy valakinek :)

    (#12940) [oWn]f4te: Az alapján, ahogy leírtad, ez jutott eszembe elsőnek. Másodiknak pedig az, hogy ha így van/lesz ahogy írtad, a Doom4 sem lesz nagyobb "sikertörténet", mint pl. a duke nukem forever, akármennyire is erőltetik benne ezt a Doom/mortal combatX szerű mixet. Mert ha jól olvastam, ebben a verzióban visszatérnek ahhoz a modellhez, mint amilyen a Q2-ben is volt pölö. Vagyis, hogy lesznek benne olyan húzások, mint amikor végeztél egy pályával és ott álltál találgatva, hogy most milyafacc van he? Mert az addig megszokott pályakapukhoz képest a jelenlegi nem csinál semmit. Na és ilyenkor kellett megkeresni a valódi kivezető utat, volt, hogy vissza kellett menni a pályának az elejére, ahol beléptél az előzőről, visszamenni a legutóbbi pályára és a kapu mellett bekapcsolni valamit, ami csak akkor vált elérhetővé, mikor a következő pályán végeztél :D

Új hozzászólás Aktív témák