Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- ASUS notebook topic
- Autós kamerák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen széket vegyek?
- SSD kibeszélő
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
Megengedett segítségek a
Blokkolásgátló => Magas
Kipörgésgátló => Alacsonyés Monza-ra kell gyúrni, ugye?
Szerk:
Estig megkapom a visszaigazoló e-mailt vagy csak a következő próba futamon indulhatok? -
válasz
Mastre #15495 üzenetére
Pont történt,fernando nagyon sietett a piros autóval vitaly után
itt is taktikáztak a gumikkal.
teljes volt a paetta.
az első 3, két kiállás
többiek három kiállás volt aki négy
és Perez egy kiállás,7. helyezéssztem a gumitörmelékek még fognak gondot okozni a pályán.
huuu
akkor ma nagyon sokan leszünk gyakfutamon
szólok a lányomnak üljön be a 3. rönóba,és akkor velünk se fogtok birni -
Mastre
tag
válasz
akoska07 #15492 üzenetére
Csak az utolsó 10 kört aludtam el, akkor már nem történt sok minden...
Addig 1-2 szép dolog volt, de (lehet, hogy a múlt megszépít mindent) nekem úgy rémlik, hogy régen azért sokkal több dolgon lehetett spekulálni. Tehát most nem csak az előzések szintjén, hanem akár taktikával. Legszebb példa szerintem (ha jól emlékszem) a 98-as magyar nagydíj, amikor Schumiék menet közben 3 kiállásra váltva megelőzték Hakkinent. Ezt most már nem lehet megcsinálni. Most az új Pirellikkel lehet, hogy ismét lesz valamennyi taktika, de szerintem pár futam alatt úgy is kitapasztalják, és mindenki ugyanabban a 2-3 körben fog kijönni max kétszer, mivel benzinszinttel nem lehet játszani... Amióta elkezdték nagyban korlátozni a F1-t, azóta valahogy nekem egyre kevésbé tetszik a dolog. A F1 a technikai innovációk helye kellene, hogy legyen (mint pl KERS), és nem a költségvetési sapkáké, és a 4 hengeres motoroké.zodo: akkor ezennel üdv a csapatnál
Jó kis autó az, eddig egy 5. hely sikerült vele Malajziában. Mióta viszont átültem a főállásúba, azóta csak álmodok az 5. helyről
-
proof88
addikt
Beírtam a 3 regisztrált újoncot (LaCeeN, mark17, Ati) a Csapatok menüpont alatt a megfelelő csapatokhoz, így látszik, hogy melyik csapatnál milyen szabad helyen vannak még. Nyilván amelyik csapathoz nem írtam tesztpilótát az aktuális pilótákhoz, ott szabad a tesztpilóta helye.
Az újoncok figyelmét felhívom arra, hogy ma lesz gyakfutam Monzában. Vegyenek rajta részt, persze előtte már érdemes megismerni a pályát. A szabályzatot olvassák el, különösen a lenti büntetés részt, hogy miért lehet büntetést kapni. És ugye különösen felhívom arra a figyelmet, hogy időmérő közben NEM SZABAD CHATELNI!!! MERT ZAVARÓ!
És FUTAM KÖZBEN SEM! Kivéve rajtgyakok alatt, ott mindenki szeme a képernyő közepére tapad.
-
proof88
addikt
válasz
Mastre #15490 üzenetére
Igazából elvileg van a redbullnak is. Csak nem használták, vagy azért mert gond volt vele, vagy melegedés vagy nem tudom. Vagy ki tudja. Igazából eléggé flexi az az első szárny.
Lehet rosszul emlékszem, de tavaly év közben még 50 kiló teszt terhelés volt az első szárnyon, aztán amikor a többiek problémáztak, akkor változtatták meg 100 kilóra, és akkor volt talán pont Spa, amikor a red bull nem igazán brillírozott, és azt mondták hogy ők azt a szárnyat használták amit eddig is, de valójában nem, mert a megváltozott teszt miatt ténylegesen lecserélték a szárnyat hog átmenjen a teszten. És a futamon lám lám nem is voltak olyan jók. Erre mondta Button, hogy de itt Spában talán a füvek hossza is más, stb, lehet hogy tényleg nem ez okozta a red bullok visszaesését
de aztán lehet hogy előálltak olyan szárnnyal ami már 100 kiló fölött kezd el máshogy hajlani mint 100 kiló alatt. Meg valami elborultabb ötletet is olvastam hogy igazából nem is csak a szárny hajlik ott hanem az orr
-
Mastre
tag
válasz
akoska07 #15479 üzenetére
És speciel elaludtam a futamon. Konkrétan. Semmivel sincs több izgalom, mint eddig. A DRS hosszú egyenesekre jó lesz, ezen a pályán nem volt értelme. Pláne nem a célegyenesben.
Egyébként nem tudom, hogy hogy van ez, de két éve azért fulladt be a KERS, mert nem hozott annyit sebességben, mint amennyit a súlyhátrányal stabilitásban elvesztettek. Ezért a csapatok ugye megegyeztek, hogy nincs. Most meg azt mondták, hogy van. Ez nem közös megegyezés a csapatok részéről? Mert akkor a RedBullnak is illene használni...
Ettől függetlenül utolérhetetlenek. Ha valaki gyorsan nem másolja le a Renault kipufogóját, akkor nincs esély megfogni őket.
Mercikkel pedig nem tudom, hogy mi történt. Alapból lassúak voltak, pedig a tesztek alapján én többet vártam. Az már csak torta a hab alatt, hogy ki is ütötték mindkettőjüket. Remélem azért Schumi még majd villant valamit. Mondjuk Malajziában. Az mindig is feküdt neki... -
zodo
nagyúr
proof88!
Nektek jó ha csak tesztpilótaként regisztrálok és a próbafutamokon veszek részt?
Támogatni nem szeretnék mert csak kikapcsolódásnak szánom másik géposztály, következő szezon kezdéséig.
Nem titkoltan a NAGT-ban szeretnék indulni előbb vagy utóbb. -
proof88
addikt
Jó ez a DRS, de nem tudom ki mit várt egy ilyen pályán tőle, ahol gyakorlatilag a leghosszabb egyenes is csak alig 900 méter, utcai pálya lévén a szokásosnál is porosabb a nem ideális ív, és a ráfordító kanyarban is már enyhe tapadásvesztést okoz a másik mögött haladni. A DRS szerintem tökéletes, csak nem ezen a pályán élvezzük. Egyébként Gyulám ismételten elég idegesítő dolgokat mondott, szerencsére Csaba eddig nem mondott hülyeségeket tavaly sem, sőt ő legalább tájékozódik a netről, nem úgy mint Gyulám. Gyulánál mondjuk néha az is megkérdőjelezhető, hogy ő milyen autóversenyző volt, néha teljesen triviális dolgok esnek le neki ... Malajziában nem tudom mi lesz, de Kínában nagyon ideálisak a körülmények a DRS-hez, főleg ha a hátsó döntött kanyar után lévő egyenesben engedélyezik, ott látványos lesz.
-
válasz
Farkas23 #15480 üzenetére
Hát bari ma tényleg balf@sz volt.
pedig nico nak jó versenye lett volna.kubica nagyon hiányzott a versenyről.
petrov sem rossz nagy gratula neki,szép verseny volt,de robert gyorsabb nála.
A nyilatkozata sem volt semmi alonsoval kapcsolatban
a rönó hangja nagyon tetszikPerez-re oda kell majd figyelni.
valamint kobayashi buemi párosra is.a mclaren erős volt.
a red bull meg már megint utólérhetetlen.
az a kers téma igen csak érdekes redbulléknálJColee : a DRS-el még várni fognak sztem. "egy verseny nem csinál nyarat".
-
Reggelt
Nem tudom ki nézte a futamot,nekem nagyon tetszett
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Most olvastam a VCRC oldalán a felhívást.
Van még szabad hely valamelyik próbafutamra? -
proof88
addikt
Most az a pletyka kering, hogy a red bullnak egészen másfajta KERS-e van mint a többieknek. Valami olyasmi, aminek sokkal kisebb súlya van, de egyszer használatos, vagy legalábbis nehezen tölthető. Ugyebár nem minden autóban van KERS, de a közvetlen a Red Bullok közelében rajtoló autókban (Ferrari, McLaren) van. Ez egyértelmű veszélyt jelent a Red Bullokra, feltéve ha nekik nem lenne KERS. De van, mert hát megcsinálták, de tudva azt, hogy a KERS milyen hátrányokkal jár (plusz súly, illetve súlyeloszlás), ők másfajta KERS-et csináltak, ami ugyan nem használható folyamatosan, de rajtnál még használható, amikor a legnagyobb veszélyben vannak. Tehát a koncepció az, hogy van egy olyan KERS-rendszerük, ami rajtnál még használható, így védve vannak a szintén KERS-es autóktól, de utána már nem használható vagy csak nagyon ritkán a lassú töltődés miatt - cserébe kisebb a súlya és kevésbé rontja el a súlyeloszlását az autónak. Érdekesnek tartom ezt az ötletet, jól hangzik, végül is rajt után már elvileg el tudnak húzni a RedBullosok. Persze hiba csúszhat a számításba. Pl ha az 1. kör végén 1 mp-en belül marad Vettel mögött pl Hamilton: akkor Hamilton a célegyenesben laposabb hátsó szárnnyal támadhatja Vettelt, na meg KERS-sel. Úgy vélem ezek infók alapján, hogy a red bullnak nagyon az 1. körre kell koncentrálnia, mert ha ez tényleg igaz, akkor a verseny későbbi fázisában támadhatóbbak lennének a KERSes kocsikkal szemben. Persze az is igaz, ha Hamilton megelőzi Vettelt, akkor a köv körben Vettel támadhatja Hamiltont a DRS-sel.
szerk.. ja és időmérőn nem használták a KERS-et a red bullok. Valszeg azért, mert ugye utána már nem lehet nyúlni a kocsihoz, azaz a feltölthető cuccukat sem cserélhetik ki, azt a rajtra tartogatták, tehát időmérőn már feltöltött állapotban volt a kocsiban, de csak rajtnál használják valszeg. Meg ha esetleg 10 kör alatt töltődik vissza, akkor 10 körönként, stb.
-
Ha nem lesz futam,akkor kénytelen leszek crysis 2-t jácccni
-
Este nyomhatnánk egy gyakfutamot.
-
cila1
aktív tag
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK
-
-
cila1
aktív tag
40 ÉVES LETTEM
-
Farkas23
aktív tag
Hát a Red Bull ott folytatja, ahol abba hagyta, vagyis Vettel biztos.
-
Frenky89
addikt
Valaki tudja, hogy Monza mikor érte utol a magyar útminőséget?
-
cila1
aktív tag
-
Mastre
tag
válasz
Szabesz #15441 üzenetére
Ha vmi fényekkel megvilágítanák, akk jó lehetne, de így csak annyi látszik nagyon közelről, mintha hullámoznának az oszlopok...
Monnyuk nekem az egész épület úgy ahogy van nem tetszik, ezekkel a holtkóros színeivel...
Minden csak szürke és fehér, Az életkedved is elmegy ott. Az I legalább színes -
Szabesz
őstag
válasz
Mastre #15440 üzenetére
"Beltéri műalkotás a BME új Q1 épületének (Villamosmérnöki és Informatikai Kar valamint Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, XI. kerület, Magyar Tudósok körútja 2.) előcsarnokába:
Szökőkút (vagy medence), illetve ehhez kapcsolódóan fúvókarendszerrel létrehozott programozott vízfüggöny (vagy vízesés) fénnyel (és esetleg hanggal) kombinált megalkotása az épület előcsarnokában, illeszkedve az épület architektúrájához és látványvilágához, és alkalmazkodva a rendelkezésre álló tér trapéz formájához. Mérete: maximum 5 x 5 méter alapterületű, és maximum 5.30 méter magasságú." [link]
Írni kéne nekik, hogy nem jött össze bro
Amikor még csak oda beraktrák azt a gányolmányt, néztem, hogy mi ez a sz**, ma regggel meg csibeg-csobog, de látni csak két-három tócsát látsz, mert az összes víz rudak odalán folyik le. Gratuláció a tervezőnek
Ja, megvan:
"A pályázat lebonyolítása a Kortárs Művészeti Zsűri Működési Szabályzata és Pályázati
Irányelvei, valamint a jelen pályázati kiírás előírásai szerint történik"
Nincs több kérdésem -
Mastre
tag
válasz
JColee #15431 üzenetére
Annyi van, hogy Zoza statisztikailag jobban vezet, mint JColee.
Mindemellett azért a szerencse szerintem is közrejátszott ezekben. Zoza isztambuli falhozvágása nagyon hasonlított JColee valenciai hibájához. Zozának a szárnya ment el, JColee-nak meg letölt a kereke. Pedig igencsak hasonló volt. Silverstone-ban pedig a futam során többen fölakadtak arra a kerékvetőre gond nélkül, de JColee-t a falhoz vágta. Ennyi.
A Ferrarit egyszerűen gyengébbre építették (ezt az utóbbi futamok alapján mondom). Ez van
-
Kleroo
veterán
válasz
JColee #15423 üzenetére
Én sem vitából mondom ezt a tényt:
Zoza 2 futamon nem állt rajthoz,nem volt a liga tagja,nem is "létezett"
Ez hogyan hasonlítható ahhoz,hogy te 2 futamon összetörted/elrontottad/elrontották a futamod
Szerintem sehogy.Az pedig az ő érdeme,hogy ha hibázott,akkor is csak akkorát,hogy azt meg tudta fogni valamennyire.
-
proof88
addikt
És az én vezetési hibáim mihez hasonlíthatóak?
Nekem elég nagy tapasztalatom van már az autó összeszedésében, mégis elég ritkán sikerül.
-
JColee
őstag
válasz
Zoza24 #15412 üzenetére
Nem kell itt vitatkozni, tényekről beszélek. Megtörted Bahreinben (felvezető), és utána még egyszer Istanbulban. Az török hasonlítható az én Silverstone-i hibámra, ott is a rázón felakadtam, aztán már csinálhattam amit akartam, nem tudtam összeszedni, Valencia meg nem hasonlítható semmihez, mert egyszerűen elment a hátulja (legalább nem a halál-kanyarban mentem falnak, attól féltem azon a futamon nagyon). Azt te sem hiheted, hogy én csak úgy hagytam falnak menni a kocsit. Szóval az én vezetési hibáim igenis hasonlíthatóak a tieidhez, az a különbség, hogy nekem leesett a kereke, neked meg nem.
A bajnokságot meg az dönti el, hogy kinek lesz több pontja. Én tényeket közöltem, hogy ugyanannyi futamon szereztünk pontot (saját hibámból, ez nem kérdés).cila1 Nem tudtam, hogy a boxba akarsz menni, csak azt láttam, hogy szélesebben veszed, mint kéne. Én meg akkor gondoltam, hogy berakoma kocsit, ahova kell. Szerintem ha szűken tartod a kocsit, akkor meg sem próbálom a mutatványt és simán kimentél volna előlem. Így utólag könnyen okos az ember. Egyébként köszönöm, hogy ennyire figyeltél
-
cila1
aktív tag
Hát ezt jól megkaptam
Bocs Jcolee a saját szemszögömből néztem az esetet.Akkor meg Proof volt a hibás de, biztos hogy nem én. -
-
HorCsa
csendes tag
Nem akarok beleszólni, de azt hiszem a közvetítésen is megemlítettem, hogy dícséretes, hogy figyelted a tükröt ezzel megelőzve egy balesetet.
Mindezek ellenére szerintem itt nem JColee volt aki a hibát elkövette, hanem te. Kicsit kisodródtál az ívről, ezért egyértelmű, hogy aki mögötted van előzni fog. Ráadásul ugye a box az út jobb oldalán van, te pedig a bal oldalra sodródsz. Innentől (mivel az F1 autón nincs indexlámpa) aki mögötted van nem tudja, hogy boxba akarsz menni. Szerintem aki boxolni akar, és vannak mögötte, annak egyértelműen a box bejárat felé kell helyezkednie (azaz a te eseteben most szűken kellett volna kijönni a jobbosból, nem kisodródva).
Szerintem ennek most ez volt a helyes megoldása amit tettél. Lelassítottál, hogy be tudj menni a boxba, hiszen eleve a normál kanyar ívhez képest is elrontottad (szerintem ha nem sodródsz le az ívről, simán benne van még, hogy berántod a boxba anélkül, hogy JColee és a te autód épsége veszélyben lett volna).
De ez csak az én véleményem. Tényleg semmi közöm hozzá
... nem is tudom akkor mit p.fázok beleProof: "kedves" "drága" Proof. Az ha valakiről álmodsz, az a te fejedben van benne, nem az tehet róla akiről álmodsz.
Ez abból is látszik, hogy már a hsz-edbe akkor is leírod a nevem, amikor másét kellene
. Szerintem sok volt a lencse+bab egyszerre vacsorára, és szimplán rosszat álmodtál.
Tudom szörnyű, hogy kikosaraztalak már ezerszer, de ezt el kell fogadnod. Ha mégsem sikerülne feldolgozni, akkor javaslok egy pszihómókust a feladat megoldására.
-
cila1
aktív tag
Na még nem írtam semmit.Volt pár akcióm de amit szeretnék megemlíteni az Jcolee-lal való afférom.A boxolásnál történt esetre gondolok.Nem lesodródtam,nem voltam körhátrányba csak simán boxba akartam menni de nem tudtam mert láttam,hogy cefettűl közelítessz hozzám.Ha nem állok félre amit nem kellett volna tuti,hogy kiesünk mendketten.Én álltalába figyelem hogy ki mennyivel van mögöttem elöttem.A 14.körbe voltunk számítani lehetett rá,hogy megyek a boxba.Nem azt mondom,hogy ne előzzünk a box bejáratnál de legalább a boxolásos időszakba ne.
Spa
Spa2 -
proof88
addikt
Ha valaki megjelenik az álmaidban, az azt jelenti, hogy az illető annyira vágyik arra, hogy veled legyen, hogy kilép a testéből és egyenesen a te álmodba repül.
ezek szerint, HorCsa, velem akarsz lenni, mert már voltál az álmomban
Zoza: viszont amikor HorCsa megtorpedózott, akkor ki kellett volna javítani a hibáját és időben elhúzni a kocsit előle
najó csak kötekedtem
-
Zoza24
senior tag
válasz
JColee #15389 üzenetére
ööö,mikor törtem meg kétszer a verdát?s ráadásul a saját hibámból hm?
egyszer Kleroo torpedózott meg,másodszor meg korán léptem a gázra,de az aszfalton próbáltam annyira lefékezni a kocsit,hogy mikor a fűre érek már ne legyen nagy a tempó,s úgy kormányoztam hogy oldalról kapjam a falat,ha már jönni akar,ergó,az nem mák volt,hogy nem tört ki,hanem próbáltam úgy kormányozni,hogy minimalizáljam a dolgot...de ez az én hibám volt egyébként...
Te ha jól tudom kétszer saját hibából szálltál ki,vagy tévedek?
bárhogy csűröd-csavarod a dolgot,az első két futamon való hiányzás fog döntenifeltéve,hogy minden az eddigiek szerint alakul,s nem ékelődik be senki közénk,ami bármikor előfordulhat...
-
proof88
addikt
Az olasz nagydíjat BiriMárk fogja nyerni
de már lezsíroztam vele, hogy majd maga elé enged az utolsó körben
-
HorCsa
csendes tag
-
ace100
csendes tag
Én nem tudok felmenni servere
-
proof88
addikt
Igazából most néztem és mennek a szerverek. Persze aztán lehet, hogy lesznek kimaradások. A váltás amúgy megtörtént.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Elden Ring
- Adobe Illustrator kérdések
- Xbox Series X|S
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB Atlantic Blue, Szép Állapotú, Hibátlan Működésű, Kék, Garanciális
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB Atlantic Blue, Szép Állapotú, Hibátlan Működésű, Kék, Garanciális
- Realme 12 Pro 5G 256GB Submarine Blue, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, Kék, Garanciális
- Realme 12 Pro 5G 256GB Submarine Blue, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, Kék, Garanciális
- Corsair Vengeance RGB 2x16GB DDR5 6000MHz CL30 - Új, 1 év gari - Eladó!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest