Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Apple MacBook
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
Zoza24 #14397 üzenetére
Ha postázok egy G25-öt, abbahagyod a billentyűzetes vezetést?
Nem tudom hogy csinálod hogy ilyen gyors vagy vele, de a lassú kanyarokban nagyon betapadsz!
Amúgy valamiért nem jelenít meg engem a hotlaps, de hogy tiszta legyen (nem titkolózok), 1:23.0-nál járok 90 literrel indulva (90 liter és kb 3. körben tudok ilyen időt menni, hogy felmelegedjen a közepes, de időmérőn nyilván max lággyal fogok menni).
-
proof88
addikt
válasz
Zoza24 #14395 üzenetére
igen, az is fontos ja, hogy mennyire tudsz hatni a másikra egy über idővel
De most már én sem fogom 1 deka üres tankost kört se menni. Beszorítom magam pár óra készülésbe aztán szevasz.Arra is rájöttem, hogy eddig is nem csak az üres tankos körökkel csesztem el az időmet, hanem amikor állítottam valamit, elindultam a kocsival, aztán rájöttem hogy hé nem is azt nézem hogy milyen az új beállítás hanem ökörködök
-
Zoza24
senior tag
pedig azon még lehet javítani bőven sztem...ezen a pályán nem leszek olyan jó talán,mint eddig,itt nagyon sok a hosszú,tempós ív,amit billel igen nehéz szépen megautózni...s nem tudok félgázon sem menni ezen íveken (csak full gáz és zéró közül lehet választani),így súlyos tizedek mehetnek el...billel jobb azokon a pályákon ahol sok a lassú kanyar és a kigyorsítás a lényeg,ez meg eléggé egy aero pálya
a legjobb szektorok alapján 19es idő lett volna
-
cila1
aktív tag
ZOZA!
Basszus az időd már megint!!!! -
proof88
addikt
válasz
akoska07 #14369 üzenetére
Valóban nem a mi szerverünkön mentek az idegenek az időket, erre jutottunk tegnap HorCsával, mert az rfactor se replayt, se logot nem hagyott maga után a dolgokról.
Csak a hotlaps rögzített logokat, az meg valószínűleg azért szedte össze a másik szerver dolgait is, mert nem lett átírva a port. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14378 üzenetére
erről már olvastam meg videót is láttam, még azon is gondolkodtam hogy szükségük van rám de valamiért aztán elvetettem az ötletet, de már nem tudom miért.
Bár tény, hogy én nagyon jó tesztpilóta lennék, mert tudnám beállítani a kocsit, viszont utána gyakran összetörném, tehát mégsem lennék olyan jó tesztpilóta.
-
Frenky89
addikt
Hogy is van ez?
-
proof88
addikt
válasz
HorCsa #14376 üzenetére
Köszönöm szépen a lehetőséget!
bár az inkább katasztrófa amit a visszajátszásban lehet majd látni rólam
de volt azért szép megmozdulásom is talán több is, bár most egyre sem emlékszem
de rémlik hogy voltak necces szituk amikor szépen megelőztem valakit, sőt volt olyan is amikor KÖRBEAUTÓZTAM HORCSÁT, bár utána kisodródtam
de az már másik kanyar volt úgy rémlik
egyébként az ittenieknek kiegészítésképpen meg nektek is elmagyarázom, mi volt a gond rajtnál: én F1-es autóval úgy szoktam rajtolni, hogy magas TC (vagy közepes, attól függ), üresben vagyok és a megfelelő pillanatban 1-be váltok, de a gázpedált végig teljesen nyomom. Magyarán a rajtom csak attól függ, hogy milyen reakcióidővel reagálok a lámpára, nem úgy mint élőben hogy pontosan és ügyesen kell a kézi kuplungot meg a pedálokat használni. Itt viszont lejtett a pálya hátrafelé, tehát a féken kellett tartani a lábam, és rajtnál meg valamit elcsesztem, mert nem tudtam rendesen elindulnivalszeg az volt, hogy a zöld lámpánál nem vettem el a fékről a lábam, mert a fékkel akartam visszafogni a kerekeket a kipörgéstől. Tehát full gáz, 1-esbe váltás, és hogy elkerüljem a kipörgést, féket nyomtam enyhén, de úgy látszik túl erősre sikeredett vagy nem tudom.
Aztán mikor láttam hogy ez így nem jó, inkább jobbra húzódtam hogy el tudjanak menni mellettem. A 2. rajtom is hasonló terv alapján csináltam, ott jobban sikerült már.
Az a falba csapódás érdekes, mert azért elég nehéz azt a kocsit ilyen túlkormányzott helyzetbe hozni, hát most pont sikerült: az 1. kanyarra eleve úgy kanyarodtam rá, hogy a 100-as táblánál hirtelen kettőt visszaváltottam fékezéssel együtt és utána egyből gáz és teljesen kitekerni jobbra a kormányt: itt viszont kicsit jobban tapadt a kocsi mint máskor vagy én csináltam valamit máshogy mint máskor, és a jobb oldali kerékvetőkre hajtottam volna rá, amik tuti megdobtak volna és az kisodródást eredményezett volna, ezért belekorrigáltam egy balra kormányzással majd vissza jobbra és onnantól kezdve ment el a feneke, nem tudtam megfogni ...
-
HorCsa
csendes tag
válasz
proof88 #14371 üzenetére
Egész jó volt. Azért teljesen más mint az F1. Szokni kell ezt is.
Amúgy meg figyeltünk rád. A 'T' jelzés mutatta hogy még "mazsola" vagy, szóval közel érve hozzád bármi megtörténhet.
Komolyan: Tényleg jól mentél.
Bár gondolkodtunk hogy megadjuk-e a liszenszt a NAGT-re ilyen csúnyaságok után, de hosszas vita után a BT úgy döntött indulhatsz a nagyobb géposztályban is
gratulálunk! Legalább a kanyarokat már ismered, tanulhatsz egy újabb autót vezetni.
Aki esetleg kíváncsi mindkét futam közvetítésére (mert ha már reklám ugye akkor legyen az
), az holnap (2010.01.14) 19:00tól láthatja a megszokott TV linken a szokásos kommentátor páros tolmácsolásában.
Igyekszünk mutatni majd a profi /profi: "pr00f-i" ééérteed?/ "főnökötöket" is.
-
proof88
addikt
Horcsáék ugyebár a VCRC-ért felelnek. Azon belül két versenysorozatot csinálnak, az egyik a KTCC, a másik a NAGT. Utóbbi megtetszett, miután megnéztem az F1 futamunk közvetítése után leadott NAGT-futam közvetítést is.
De oda nem lehet csak úgy bekerülni, először részt kellett vennem egy KTCC futamon, ami ma volt Snettertonban. Ez úgy nézett ki, hogy időmérő után 17 körös verseny, majd egy 2. verseny, ami az 1. verseny fordított eredményével rajtolt el. Tehát mivel az 1. versenyen hátul végeztem, a 2. versenyen elölről indultam. Aki kedvet érez ilyesmi élmények után, nézze meg, hogy valamelyikben részt akar-e venni.
Én elég béna voltam ma, de megosztok veletek 2 videót, hogy lássátok, hogy milyen láma voltam:
- 1. rajt
- Kicsúszás, defektÜgyes voltam?
-
proof88
addikt
Én ma délután a szerveren voltam. Közben Zoza is feljött. Együtt voltunk a szerveren kb 4-ig. Én leléptem. Utánam 5 perccel Zoza is lelépett. Most mentem fel megnézni a szervert, minden rendben, Zoza fenn van kb 10 perce. Amikor egyikünk sem volt fenn, akkor történt valami...
mondjuk az is érdekes hogy az én nevem nincs a hotlapsban, pedig Zozáé már bekerült, ráadásul úgy került be hogy még mindig Geca van beírva és nem Géca.
-
proof88
addikt
valaki el tudná mondani, mi a francot keres a hotlapsunkban mai dátumokkal idegen emberek ideje az ausztrál pályán?
szerk.: eleve ma miért a török pályán volt? Volt leállás vagy mi? Mi a tököm ez? Valakit megütök!
-
Zoza24
senior tag
letöltöttem a futamot,de nálam miért nincs hangja?időmérőnek volt...
-
proof88
addikt
válasz
akoska07 #14359 üzenetére
önmagával nem a tuninggal van a baj, de lehet hogy amiatt van egy olyan instabilitása a gépednek ami nagyon ritkán jön ki, pl csak kitömörítésnél vagy ilyesmi ...
de azért gondolom le van tesztelve a gép 1 órás IBT-vel meg egész éjszakás Prime95-tel
Egyik sem váltja ki a másikat! Akkor sem ha IBT általában előbb kihozza a hibát.
-
letöltöttem (tuninggal) feltelepitettem (nem irt crc-t) ujra az összeset.
felmentem szeróra,nem dobott ki,nem távolitott el a versenyből.
azt gondolom jónak mondható.gyurni kell a versenyre,hazai futamom lesz
-
válasz
proof88 #14356 üzenetére
most töltöm ujra az első frissitést (elméletileg 10 perc).
és ujra felrakom rá sorba.én nem tudok élni tuning nélkül
de ha most is hibás lesz akkor vissza rakom alapra és ugy is letöltöm.
egyébként Farkassal beszélgettem régen TS-en és neki is huzva van a gép,
ugy töltött le mindent. -
proof88
addikt
Hotlaps megdöglött ahogy tippeltem, ezek szerint a hotlapsot nem lehet leállítani és most írta vissza a fájlba az ékezetes szart.
remélem nem kell túl gyakran megcsinálni
-
Kérnék segitséget.
szerettem volna felmenni szeróra.
kidob egy hibaüzenetet vmi MAS fájl-al.
aztán ugy lefagy a kép,hogy nem férek semmihez,eltünik a kurzor is.
nem tudom se leokézni azt a sz@rt se enter se semmi,
de a gép üzemel a másik monmitoronmi hiányzik már megint ?
-
Speedg
csendes tag
Ez nagyon jól néz[ki]
-
válasz
proof88 #14312 üzenetére
én is grat mindenkinek.
már töltöm a futamot,ma végig nézem.el hiheted,hogy én is nagyon sajnálom Frenky-t és magamat is (gyakfutamokon jól mentem,versenyen is jó helyen mehettem volna.az időmérőt elrontottam)
a szerón elnézést kértem tőle.
olyan helyen fékeztek nagyot nagy sebességről ahol nem számitanék rá,
sztem kicsit be is bambultam,aztán már tul közel volt.thx a hotlaps-t
-
proof88
addikt
hotlaps-ügyben az oldalunkra kiraktam egy írást, hogy most hogy tart a helyzet, jelenleg működik a hotlaps, de ez nem a végleges forma ....
-
woody724
csendes tag
csá srácok mostantol már énis jönnék de nemtudok felmeni a szerora hiába töltöttem a javitást errort irki amikor felakarom tenni milehet
-
cila1
aktív tag
Proof!
Miért nem boxkesztyűbe vezetsz? -
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #14338 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
Mastre #14334 üzenetére
nagyon ritkán szerencsére van ilyen, tavaly úgy emlékszem mind a 20 kör alatt kb 1 mp volt Frenky és köztem a különbség és a végére megfájdult a fejem mert annyira nem bírtam már mentálisan azt a nyomást amit gyakorolt rám ... Monzában volt, mondjuk Monzában Farkassal is sokat csináltunk hasonlót, ott kevés a kanyar, nehezebb hibázni, könnyebb a lépést tartani, lehet hogy ezért ... mondjuk Silverstone-ban az 1. kanyar az már könnyen szopóka lehet
legalábbis nekem tavaly az volt ... a 2. kör elején amikor mindenki egymás mögött vonatozott, szarul vettem be a kanyart mert szorosan az előttem lévőhöz közel voltam és szélesebben érkeztem a rázókőre ahol eldobtam a kocsit ... hasonló volt Spaban ahol Frenky-t üldöztem és az Eau Rouge-ban felfelé szélesen érkeztem a rázókőre ott is eldobtam ... hát én azóta fenntartásokkal kezelem a gázpedált az ilyen kanyarokban ha követek valakit
-
Mastre
tag
válasz
JColee #14333 üzenetére
Néha alakulnak ki párosok, akik egész sokáig bírják egymás mögött-mellett. Én spec. malájban voltam így Klerroval, csak az uccsó 5 körben tudtam ellépni. De voltam már így Stirlitzzel és Cilával is. Most meg Speeddel gyilkoltuk egymást jó pár körig. De szép is volt
Szóval azért lehet ilyet találni. Talán nem ilyen durvát, de ez nyilván a mi képességeinken is múlik.
Azért remélem azt láttátok, hogy itt is a Ferrari nyert
-
JColee
őstag
válasz
Szabesz #14332 üzenetére
Ja, csak nincs ilyen kis különbség általában. Mostani futamon is, úgy mentem, ahogy csak bírtam az elején, de sok benya miatt nem tudtam tartani a lépést Zozával (etap végefelé a kopott gumikon még rosszabb lett a helyzet). Aztán box után begyorsultam, de lekörözésre is elment egy csomó idő, ő is hibázott és el is mentem mellette.
Szóval általában akkor van helyzet, hogyha hibázik az előrébb haladó pilóta. Pl maáj futamon is Farkassal csomót előzgettük egymást, mert akárhányszor megelőztem, elhibáztam a hátsó egyenes előtti féktávot. -
Szabesz
őstag
Próbáltam is kinyomni a szemit, de néha belehibáztam, és eldobtam a gépet :/
Jó volt, közvetítés is élvezetes volt resp
Felvezetőre meg jobban kell figyelni, főleg ha több mint egy autó van előtted. Különösen veszélyes torlódási pont egy nagyon gyors egyenes utáni lassító, sok autó sokszoros torlódással jár.
-
cila1
aktív tag
Hát megnéztem a futamot.Nagyon tetszett.Nagyon szépet alakított mindenki.Büszke vagyok mindenkire,hogy ennyire higgadtan tudtunk rajtolni és vigyáztunk egymásra.Mindig így kellene csinálni.
Ákoska. Köszi a dicséretet nagyon jól esett.
Farkas. Azt hittem 2 kiálláson vagy azért nem is idegeskedtem,mondom úgy is kimész 10-13.körbe és akkor simán eléd kerülök.Hát nem így lett.
Szabesz. Te nagyon jöttél utánam,ha még van 4 kör tuti,hogy meccselünk.Alig vártam,hogy célba érjek.
Na és nem utolsó sorba. PROOF.
Rád nagyon haragszom.Sikerűlt lerajtolni téged sőtt 1-1,5sec előnyre is szert tettem erre te meg mint egy felbőszített bika2 körön belűl lehagysz.Mi a francért kellett feltekerni a motor erőt?
Miért nem hagytad úgy ahogy van?Máskor a rajtrácson kiszúrom a gumid.
-
proof88
addikt
válasz
JColee #14322 üzenetére
ehh, nálunk már decemberben fel lehetett venni tárgyakat, kb amikor a vizsgákat is ... nálunk akkor elérhetetlen az ETR, amikor a versenyjelentkezés kezdődik. Nálunk úgy van, hogy a tárgyfelvétel 3 időszakból áll: előzetes felvétel, ez van most. Ilyenkor mindenki felveszi amit akar, bármit. Ez kb jan. végén lezárul, utána kezdődik a rangsorolásos jelentkezés, mindenki rangszámot kap, amibe bele van számítva hogy mikor vette fel a tárgyat, hanyadszorra, mintatanterv szerinti felvétel-e, stb. Meg mázli pont is van hozzá (random). Ezek alapján van egy rangsor, akiknek nagy azok benn maradnak a tárgyakon (ahol túljelentkezés van), akiknek nagyon kicsi azok nem jutnak be adott tárgyra. Ők próbálkozhatnak másik időpontban és/vagy tanárral. Ilyenkor ha átjelentkezel egy másik időpontra, ahol szintén tele van a létszám, kitúrhatsz mást, ha nagyobb a rangod. Ő így járt. Azért a kötelező tárgyaknál általában nincs olyan hogy valaki sehova se tud jelentkezni. Végső esetben a legszarabb tanárnál (ahová a legkevesebben jelentkeztek) mindig van hely.
Aztán kis szünet, levágják a létszámon kívüli embereket akik nem fértek be a tárgyról, pár napig befagyasztják az állást, mindenki láthatja hogy hol van még szabad hely. Ezután versenyjelentkezéskor jelentkezési sorrendben lehet betölteni az üres helyeket, tehát itt már nem a rangsor számít, hanem hogy ki a gyorsabb.
Sajnos időpontokat a tárgyakhoz ilyenkor még nem lehet látni, úgyhogy egyelőre mindent felvettem ami számításba jöhet köv félévre és a jófej tanárokhoz, de majd jön a rangsorolásos jelentkezés, akkor már időpontok is lesznek. Tehát akkor már nem csak a rangok szerinti sorrenddel, hanem ugye az időpontokkal is sakkozni kell. -
JColee
őstag
BME hallgatóság hogy áll a tárgyfelvétellel?
-
Farkas23
aktív tag
Én is gratulálok mindenkinek!
És sajnálom azokat, akik nem tudták befejezni a futamot. És Zozát is mer peche volt, azzal a rázoval, ami végül az első helyét vette el.
JColee-nak gratulálok, szépen nyomja! -
Zoza24
senior tag
válasz
proof88 #14316 üzenetére
köszi a sok reagálást a tegnapi futamomra
sajnos így alakult,talán nem kellett volna ráejtenie edzőtársamnak a súlyzótárcsát a kezemre vasárnap délelőtt,akkor tán kibírta volna a csuklóm
el nem tört,de bedagadt rendesen,délután még úgy voltam vele,hogy a futamot is kihagyom,de direkt nem írtam,nehogy valaki előre mentegetőzésnek vegye,ha gyengén megyek
az a gond,hogy ilyen magas szinten,mint ahogy itt páran vezetnek nekem nagyon kockázatosan kell vezetnem,hogy valamennyire tudjam tartani a lépést...vagy tökig van a "lábam" a pedálon vagy sehogy finomkodni nem tudok sajnos...így ha a kipörgésgátlóval játszadozom,s kicsit előbb nyomom meg,akkor aztán a padlógáz miatt meszeltek
ez van,hibázik az ember
depó után a kemény keverékkel mentem pedig,azzal úgy éreztem stabilabb leszek mert a közepes szettet én nagyon elnyírtam,jobbnak is éreztem...
gratulálok Jcolee újabb győzelméhez,szerintem sosem fogom tudni megfogni...Kleroo: én is láttalak téged égni,szó szerint,majdnem el is mértem a következő kanyart...
-
Kleroo
veterán
válasz
proof88 #14312 üzenetére
Én szolgáltattam a tábortüzet
.
Nagyon dekoncentrált voltam. Eleve kezdődött azzal,hogy rögtön kijöttem a boxból ahogy a felvezető elindult.Így fél kör hátránnyal 120fokos motorral és 58fokos gumikal kezdhettem a versenytAztán a 3as nehéz balos kanyarban valahogy elfelejtődött,hogy fékezni kéne
Onnan már csak a fal várt. Majd megtaláltam a bukótér egyetlen pontját,ahol a kocsi felfekszik valamire,Így próbáltam kijutni,de végül elpukkant a motorNagy kár ekkora bakikért,mert a köridőimet nézve,simán jó tempóm lehetett volna
Nagyon sajnáltam Zozát is,hogy pont most hibázott.
Gratula mindenkinek -
-
proof88
addikt
végre megy a PH!
mindenkinek gratulálok a szép rajtért, de Frenky kár hogy kiütésre ítéltetett ákoska által a felvezetőn
egyébként én egyszer láttam valakit a pálya szélén füstölögve, az ki volt? Azt hittem valakinek meghalt a motorja ...
Zozáért is kár, nem lesz ez így jó hogy JColee folyamatosan a legtöbb pontot szerzi
Horcsáék hazudtak, nem minden futamot JColee nyert meg idáig, mert a spanyolt én nyertem
átraktam brit pályára, egyébként ha nem ott lenne akkor
/callvote event F1 2009 Rd 08ez a tavalyi pálya egyébként, szóval sokaknak ismerős lesz
-
ace100
csendes tag
Gyorsan seedeljetek nekem lécci!!!
Újra kell raknom a játékott
Köszi!!! -
JColee
őstag
Érdemes megnézni a fékerőeloszlást. F10 - FsOne 2010 - testin Jerez
-
Kleroo
veterán
válasz
proof88 #14305 üzenetére
Én mindenképpen benne volnék
kb 23.-a óta 1x ha itt jártam
Néha felnéztem a szeróra,gyakorolgatni.Ahogy nézem Stirlitz is tényleg nagyon el van tűnve
De teljesen érhető,hogy boxbol indulok,mert itt sem egyszerű az első kanyar.
Mondhatok én bármit....ha aztán kiütök vkit rutintalanság miatt -
proof88
addikt
válasz
Kleroo #14304 üzenetére
hááát ez van, a társad meg nem is nagyon akar jönni, pedig együtt indulhatnátok a boxból
amúgy esetleg ha ma délután 17:40 körülre összegyűlünk, akkor is lehet még gyakfutam, legalább rajtgyakokkal ... aztán kész ... sőt Stirlitz ha arra jönne, és még összegyűjtene 40 kört akkor mindenki rendesen indulhatna a futamon, csak ő nem tudom egyáltalán volt-e már ezen a pályán idén
-
ace100
csendes tag
Mennyi kör kell még nekem,hogy indulhassak a futamon?
Nem igazán tudom hogy hol kell,megnézni a mért köröket,mert ugyebár a Hotlaps nem működik a serveren.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Vicces videók
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Apple MacBook
- Path of Exile (ARPG)
- OTP Bank topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
- FSP Aurum Pro 1200W 80 PLUS Gold - AU-1200PROH
- Samsung Galaxy Watch 7 44mm E-sim / Gyári Garancia 2026.10.22-ig
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12RAM 1024GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest