Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
plaschil
aktív tag
válasz sztanozs #8445 üzenetére
A motor 12 éves folyamatosan fejlődik, és teljes mértékben cégen belüli fejlesztés. Ez inkább csak nekem új, nem a cégnek. Nem erről szerettem volna véleményt cserélni, hanem a válaszod második feléről.
Én pályakezdő vagyok, és csak az ügyfél igénye miatt "értetlenkedtem". Bocsánat.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
plaschil
aktív tag
Sajna nem cookie-ban van tárolva, hogy be van-e lépve vagy sem, ez egy nagyon egyedi motorfejlesztés.
Igazából böngészőben fut, de nem webes alkalmazás.
Tehát tekinthetünk rá úgy, mint egy "vastag kliens". Szóval, ha win authentikációval beléptetünk egy user-t az alkalmazásba, egyáltalán van-e értelme a kijelentkezésnek? Szerintem egyáltalán nincs, hiszen a "session" addig él, amíg a user be van jelentkezve a win-ba.Igazából az érdekelne, (így napközben lehet jobban meg tudom fogalmazni mint este ), hogy találkozott-e már valaki olyan igénnyel, hogy egy "vastagkliens"-hez hasonló cucc dobja ki a user-t, aki amúgy win authentikációval van belépve.
[ Szerkesztve ]
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
plaschil
aktív tag
Sziasztok!
A cégnél benn egy olyan problémával (?) találtuk szembe magunkat ami a következő. Adott egy böngészőben futó alkalmazás, ami Windows autentikációval automatikusan (az oldal megnyitásakor) belépteti az éppen a Windows-ba bejelentkezett user-t.
Az ügyfél viszont kitalálta... hogy dobja ki a user-t bizonyos idejű inaktivitás után.
Ki találkozott már hasonló kéréssel és mi volt rá a megoldása?