Hirdetés
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nem a Microsoft árazta be az Xbox kézikonzolokat
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Milyen széket vegyek?
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soak
veterán
válasz
Sk8erPeter #10475 üzenetére
A $_GET['i'] a tesztelés miatt volt ilyen beszédes, plusz már nem szerepel a funkcióban , csak igy könnyebb nekem szarakodni, ha fejlesztem.
A staticot kijavítottam már. Rossz beidegződés volt. Mostmár sejtem az OOP-t és az elöttről maradt.
A 3 foreach azért van, mert legrosszabb esetben 2 fut le, de nem tudtam jobban megoldani, hogy ki tudjam jelezni egy usertől hány üzenet van. Végig fut, megcsinalja az array-t aztán kiiratom az arrayból, hogy mennyi van. Ezért irtam ide, mert kezdő vagyok, nyitott vagyok az ötletekre . Azért egyenlő egy üres tömbbel, mert különben hibaüzenetet dobál, hogy nincs definiálva...
if(strlen($message->body) > 140){$dots = "...";} else {$dots = "";}
Ez is több helyen szerepel, az már eleve gáz, de amúgy is: mi értelme van? Ennyiből kb. semmi.
Ha le kell vágni a törzsből valamennyit, mert adott karaktermennyiséget túllép, akkor azt egy tök különálló truncate() metódusban végezd el, ne ugyanebben a függvényben. A default karakterlimit pedig a függvény egyik paramétere lehet, default értékkel. Vagy tárold pl. osztályváltozóként a limitet, de inkább előbbi.Azt tényleg gáz, hogy így szerepel itt, de ezt a static hibával egyidejüleg javitottam
Nem sértődöm meg abszolút, miért tenném?
Folyamatosan tanulok, nem ez a szakmám, csak hobbi.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW 325xi 3.0L sor6 218LE 2008
- ASRock Phantom Gaming RX 6950 XT 16 GB GDDR6 Kiváló állapot, garanciás (2026.04.29)
- Klipsch R-120SW aktív Mélynyomó / Subwoofer - 1,5 év garanciával