- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Jó a retró: Chieftec UNI számítógépház
- Cuki is, nyugis is a KiiBOOM vezetékmentes klaviatúrája
- ASUS blog: Aludj nyugodtan!
- Egérpad topik
- Megjött az Antec Flux Pro baglyos kiadása
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen széket vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sioaltar
csendes tag
Ez a könyves dolog jutott eszembe nekem is először. Néztem is már a napokban könyveket, ott is sokat írták a PHP fekete könyv c. könyvet , de voltak akik "szidták" mert elavult , php4. Felvetül a kérdés bennem, hogy php4 vs php5 ? Mi merre meddig? Nem tudom mi különbség lehet, mint mondtam kezdő vagyok. Érdemes erre alapoznom , hogy egy könyv php4 alapú vagy újabb php5?
Egyébként , én láttam már képzést amit úgy hirdetnek, hogy webprogramozó, ott gondolom elejétől végéig átrágnak mindent.
Én ezt az "otthon egyedül foglalkozom vele" dolgot támogatom,mivel ha speciel engem érdekel valami és eljutok odáig, hogy otthon szabadidőben is foglalkozzam vele az százszor jobban megragad a fejemben mintha be kéne ülni valami tanterembe. : )
Visszatérve a könyvekre, nekem itthon van pdf formátumban ilyen 24 óra alatt tanuljunk meg "php-ül" könyv, gondoltam azzal kezdem, de ha tré akkor hanyagolom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iOS alkalmazások
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Jó a retró: Chieftec UNI számítógépház
- Cuki is, nyugis is a KiiBOOM vezetékmentes klaviatúrája
- További aktív témák...
- LG UltraGear 27GR75Q-B 2K/IPS/165HZ (086)
- !!GARIS 2027.09.11!! ASUS TUF FA507 R5 7535HS/16 GB DDR5/1.5 TB M2 SSD/RTX 4050 6 GB
- Apple iPhone 15 Pro - 128 GB - kék (302), Újszerű állapot, 10000.- Ft ajándék, garanciával!