- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Apple asztali gépek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
- Egérpad topik
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peterfihugo
csendes tag
Sziasztok, eléggé kezdő vagyok a témában ezért kellene tőletek egy kis segítség:
Nah szóval adott ez a kódrészlet…innen le is tölthetitek, ha úgy jobban átlátjátok.....hxxp://pressuretackle.com/show.rar
hxxp://szallasok.hu/hotel-wellamarin-zamardi/szallas <- itt meg is tekinthetitek élőben, hogy mit is csinálna ez az egész valójában. A jobb oldalon lévő karikában az Oszkár telekocsis logós részre kattintva átvinne az Oszkár telekocsi oldalára ez a hivatkozás -><script>
$.get("http://ipinfo.io", function (response) {
$(".tartozkodasi_hely").html(response.city);
var hely = 'Az Ön jelenlegi becsült tartózkodási helye:\n' +response.city;
//alert(hely);
}, "jsonp");
</script>