Új hozzászólás Aktív témák
-
peterfihugo
csendes tag
Sziasztok, eléggé kezdő vagyok a témában ezért kellene tőletek egy kis segítség:
Nah szóval adott ez a kódrészlet…innen le is tölthetitek, ha úgy jobban átlátjátok.....hxxp://pressuretackle.com/show.rar
hxxp://szallasok.hu/hotel-wellamarin-zamardi/szallas <- itt meg is tekinthetitek élőben, hogy mit is csinálna ez az egész valójában. A jobb oldalon lévő karikában az Oszkár telekocsis logós részre kattintva átvinne az Oszkár telekocsi oldalára ez a hivatkozás -><script>
$.get("http://ipinfo.io", function (response) {
$(".tartozkodasi_hely").html(response.city);
var hely = 'Az Ön jelenlegi becsült tartózkodási helye:\n' +response.city;
//alert(hely);
}, "jsonp");
</script>
<a href="http://utitars.oszkar.com/day-<?= date("j"); ?>/honnan-/hova-<?=$hotel["telepules"]; ?>/month-<?= date("n"); ?>/year-<?= date("Y"); ?>/" target="_blank" title="Utazzon Oszkárral | Úticél: <?=$hotel["telepules"]; ?>">nah most a hivatkozásban a “hova-” ugye php-val megoldottam saját adatbázisból. Ami nekem nagyon kellene, az az, hogy a “honnan-…..” a pontok helyére hogyan vihetném be az előzőleg scripttel behívott response.city értékét (ami ugye ip alapján a város nevét írja ki. Mert ugye a tartozkodasi_hely nevű class-ba a script behívja ezt az értéket, de a href-be hogy tudnám kiíratni a script által meghatározott város nevét a “honnan-” után?
fúú…már nagyon idegesít a dolog, és lehet hogy nem tudtam leírni érthetően, mit szeretnék, de azért bízom benne, hogy tudtok nekem segíteni
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Medence topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen routert?
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Facebook és Messenger
- DUNE médialejátszók topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó Gopro Hero 10 Black edition sok tartozékkal!!