-
PROHARDVER!
Peugeot / Citroën / DS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
senior tag
Lehet, hogy long shot de az elmúlt időben a z 1.4 KFW elkezdett hülyéskedni hideg indításnál. Szépen indul, jár, majd a 10. másodpercnél elkezd rángatózni, gázadásra nem reagál. Utána meggyógyul és aznap már semmi problémája. Itt láthatjátok a napi hideg indítás élő adatát. Fekete vonalak jelölik azt az idő intervallumot amíg rosszalkodik. 2 dolgot veszek észre: Az egyik, hogy a MAP szenzor alacsonyabb légnyomást olvas mint amire a motorvezérlő számít. De nem hiszem, hogy ez probléma lenne, mert nekem az 1300mbar elég tulzó érték. Tehát nem hinném, hogy ez rossz. A másik, hogy akkor javul meg a dolog amikor elkezdi figyelembevenni a lambdaszonda jelét, de ez ekkor még épp szegény keveréket mutat.
Itt a dadogás alatt egy hangyányit emel a befecskendezési időn illetve megpróbálja 0.25 másodpercre 6 fokról 12 fokra nyitni a folytószelepet majd visszazárni 6 fokra ami nem jelenik meg mérhető adatban. Nem tudom, hogy ezt azért csinálja mert látja, hogy le akar álni a motor, vagy pont ez okozza a dadogását. Vagy köze van a szívócsőnyomáshoz?Illetve terhelés alatt 4 hengerből 3-ban visszaveszi az előgyújtást kopogás miatt. Erről az élő adatot itt láthatjátok. Valamint gázelvételre durrog. Azt hittem, hogy a dob miatt ami rajta van, de kezd gyanús lenni, hogy nem. Arra tudok gondolni, hogy 1 injektor kopott és becsöpög. Amíg nem veszi figyelembe a lambdaszondát és nem tudja, hogy milyen a keverékképzés próbálja korrigálni de nem sikerül neki. Majd amikor van végre lambda jel akkor lejjebb veszi a befecskendezési időket (KFW-nél ugye minden henger befecskendezési ideje megegyezik) ez látszik is az előbbi ábrán. Ezzel azt éri el, hogy 3 hengerben szegény lesz a keverék, 1-ben pedig dús. Kibalanszolják egymást és végül a lambdaszondánál egy jó értéket hoz a kocsi, viszont azok a hengerek amikben jó az injektor így a szegény keverék miatt bekopognának.
Jó a gondolatmenet? Itt biztos nagyobb tudással bíró fórumtársak is vannak. Érdemes megcserélni a két középső injektort és megvizsgálni, hogy átmászik-e a nem kopogás a kettes hengerre? Vagy esetleg valami mással kéne próbálkozni?
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - Black Titanium - Használt, karcmentes
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest