Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz trophylaci #6472 üzenetére

    Szia!

    Én a helyedben simán bepanaszolnám Őket a Panasonic-nál. Erre a javításra biztos nem várnék 2 hónapot (biztos van sürgősebb javítani valójuk, de ez már túlzás).

    Érdekes módon a Video-Part kft (központi márkaszerviz) ügyfélszolgálatával normálisan lehetett beszélgetni. Meg azt mondta, hogy ha megkapják a munkalapot, Ők akkor is a szervizbe szállítják a készüléket hogyha nincs is semmi baja. Akivel beszéltem, az értett is hozzá, ki akart zárni minden felhasználói hibát (ezt meg is értettem, persze, mind ezt normális hangnemben). Mikor említettem a kölcsönkapott Panasonic szemüveget, akkor már Ő is hajlott arra, hogy a TV-vel lesz a gond.

    Sajnos nem hozzájuk került a munkalapom (nem is értem, hogy miért, szerintük hozzájuk tartozok, mivel Ők vannak a legközelebb hozzám).

    Eddig a Call Center-re sem lehet egy rossz szavam sem (na jó, az első hiba bejelentésem elveszett a bit-ek között), kedvesek, segítőkészek. Az e-mail-re is hamar válaszoltak.

    Más. Elég nehéz leírni, hogy mi a pontos hiba, de talán egy képpel könnyebb lesz (neten találtam, ha valakinek ismerős, akkor elnézést kérek érte, hogy engedély nélkül felhasználtam :B ). Ehhez hasonlót látok a szemüvegen keresztül, mint a jobb oldali alak. Ugyan ezt látom a Samsung és Panasonic szemüveggel is, forrástól függetlenül.

    (#6473) kezo0 Ez egy jó kérdés. Régen járt, még emlékszek rá, hogy bizonyos napon túli javítás után járt a csere készülék a javítás idejére. Szerintem nézz utána.

  • kezo0

    addikt

    válasz trophylaci #6472 üzenetére

    Mondjuk az, hogy egy kisméretű rovar bekerül valahogy a kijelző rétegei közé, bármelyik gyártó LCD-tévéjénél előfordulhat, olvastam is már ilyet pl. a Sony topikban is. Ettől persze még bosszantó, és a szerviz hozzáállása is az...

    Ha már szerviz, az én AX800-asom lassan két hete lesz már a Videopartnál, és még semmi hír róla, hogy mikor kapom vissza. Nincs esetleg valami jogszabály arra, hogy egy elhúzódó garanciális javítás esetén a szerviznek kéne valami cserekészüléket biztosítania számomra a javítás idejére? Vagy ne álmodozzak? :P

Új hozzászólás Aktív témák