- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Hardvereket hozott a májusi cserebogár
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Egér probléma
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz
trophylaci #6472 üzenetére
Szia!
Én a helyedben simán bepanaszolnám Őket a Panasonic-nál. Erre a javításra biztos nem várnék 2 hónapot (biztos van sürgősebb javítani valójuk, de ez már túlzás).
Érdekes módon a Video-Part kft (központi márkaszerviz) ügyfélszolgálatával normálisan lehetett beszélgetni. Meg azt mondta, hogy ha megkapják a munkalapot, Ők akkor is a szervizbe szállítják a készüléket hogyha nincs is semmi baja. Akivel beszéltem, az értett is hozzá, ki akart zárni minden felhasználói hibát (ezt meg is értettem, persze, mind ezt normális hangnemben). Mikor említettem a kölcsönkapott Panasonic szemüveget, akkor már Ő is hajlott arra, hogy a TV-vel lesz a gond.
Sajnos nem hozzájuk került a munkalapom (nem is értem, hogy miért, szerintük hozzájuk tartozok, mivel Ők vannak a legközelebb hozzám).
Eddig a Call Center-re sem lehet egy rossz szavam sem (na jó, az első hiba bejelentésem elveszett a bit-ek között), kedvesek, segítőkészek. Az e-mail-re is hamar válaszoltak.
Más. Elég nehéz leírni, hogy mi a pontos hiba, de talán egy képpel könnyebb lesz (neten találtam, ha valakinek ismerős, akkor elnézést kérek érte, hogy engedély nélkül felhasználtam
). Ehhez hasonlót látok a szemüvegen keresztül, mint a jobb oldali alak. Ugyan ezt látom a Samsung és Panasonic szemüveggel is, forrástól függetlenül.
(#6473) kezo0 Ez egy jó kérdés. Régen járt, még emlékszek rá, hogy bizonyos napon túli javítás után járt a csere készülék a javítás idejére. Szerintem nézz utána.
-
kezo0
addikt
válasz
trophylaci #6472 üzenetére
Mondjuk az, hogy egy kisméretű rovar bekerül valahogy a kijelző rétegei közé, bármelyik gyártó LCD-tévéjénél előfordulhat, olvastam is már ilyet pl. a Sony topikban is. Ettől persze még bosszantó, és a szerviz hozzáállása is az...
Ha már szerviz, az én AX800-asom lassan két hete lesz már a Videopartnál, és még semmi hír róla, hogy mikor kapom vissza. Nincs esetleg valami jogszabály arra, hogy egy elhúzódó garanciális javítás esetén a szerviznek kéne valami cserekészüléket biztosítania számomra a javítás idejére? Vagy ne álmodozzak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Hardvereket hozott a májusi cserebogár
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik
- sziku69: Szólánc.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával
- APPLE Airpods PRO 2 , Airpods 4 Airpods Iphone 13 14 15 16 Bontatlan Új DEÁK TÉRNÉL AZONNAL Átvehető
- Samsung Galaxy Buds3 Pro új 2év samsung garancia SM-R630 Buds 3 Pro
- Cambridge Audio Dacmagic DAC Kiváló állapot, dobozában!
- Samsung 77 colos S95Catxxh Smart AI Oled TV (2023)
- Lenovo Legion Slim 5 83DH002EHV Notebook AMD RYZEN 7 8845HS , 32 GB , 1TB , RTX 4060 , 16 WQXGA
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- 3db Dell PowerEdge R730XD és 3db Netapp RS-1401 NAS
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest