Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stickles

    tag

    válasz cashback #4038 üzenetére

    Csak így ennyi :)

    Kérem győződjön meg arról, hogy a Felhőtárolás opció ki van kapcsolva, és a legújabb Origin verzió fut a gépén:
    - Kérem nyissa meg a kliensprogramot.
    - Kattintson az Origin menüpontra.
    - Válassza az Alkalmazás beállításokat.
    - Görgesse le a menüt a legaljára. Kapcsolja ki a Felhőtárolást és kapcsolja be a Frissítés Béta verzióra opciót.
    - Zárja be a kliens programot és nyissa meg újra.
    - Ezek után keressen frissítéseket a programhoz
    - jobb egérgombbal kattintson a játék képére és válassza a frissítés keresése opciót
    Keresse meg az Origin ikonját az asztalon, majd kattintson rá jobb egérgombbal. Válassza ki a Tulajdonságok menüpontot (Properties), majd a Kompatibilitást (Compatibility).
    Itt legalul jelölje meg a futtatás rendszergazdaként opciót. Válassza az Alkalmaz, majd az OK gombot. Ezek után, kérem hajtsa végre ugyanezeket a lépéseket a Titanfall ikonjára kattintva.
    Ezek után indítsa el a gépet tiszta rendszerindítás üzemmódban.Ilyenkor csak a legszükségesebb szolgáltatások indulnak el. Kövesse a lépéseket az alábbi weblapon. http://support.microsoft.com/kb/929135/hu
    Ha a probléma továbbra is fennáll, kérem küldjön nekem egy dxdiag és egy msinfo32 jelentést a gépéről, hogy pontosabb képet kaphassak a problémáról, kérem kövesse a következő lépéseket:
    1. Kattintson a Start-ra, majd a szövegdobozva gépelje be msinfo32, majd Enter.
    2. Kattintson a file / Save -re.
    3. Adjon meg egy file nevet, és helyet, ahova a létrehozandó fájlt szeretné menteni.
    4. Kattintson a Start-ra, majd a szövegdobozva gépelje be dxdiag, majd Enter.
    5. Kattintson a Save all information-ra.
    6. Adjon meg egy file nevet, és helyet, ahova a létrehozandó fájlt szeretné menteni.
    7. Egy tömörítő program segítségével (winzip / winrar) csomagolja be a fileokat / segítség:
    http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows/compress-uncompress-files-zip-files#1TC=windows-7
    8. Ahhoz, hogy a képet visszaküldhesse nekünk, kérem kövesse az alábbi lépéseket:
    - lépjen be a http://eahelp.ea.com/hu/ oldalon
    - Válassza ki a Felhasználói fiókod kezelése lehetőséget
    - Kattintson a Beszélgetéseim opcióra
    - Alul írja le a pontos hibaüzenetet amit az indításkor kap, majd csatolja a kért fájlt!

Új hozzászólás Aktív témák