Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr_Oizo

    csendes tag

    válasz sghc_toma #129 üzenetére

    display list, vertex array, vertex buffer object - ezekről már hallottam, de akkor pontosan megnézem, hogy kell alkalmazni.

    A spotlightokat az utcai lámpáknak szeretném, azért kellene spot-tal megoldani.

    Olyan mintha túl nagy szögben világítaná meg, tehát nem fókuszál kis területre erősen a spotlight, úgy mint a linken amit lentebb beszúrtam. Pedig ennyire állítottam:

    Ja és a négyzet GL_SMOOTH-ra van állítva

    glLightf(GL_LIGHT2, GL_SPOT_CUTOFF, 10);

    A direction pedig ekkor jó:

    float direction[] = {10.0f, 10.0f, 0.0f};

    //spot direction
    glLightfv(GL_LIGHT2, GL_SPOT_DIRECTION, direction);

    Igazából valami ilyesmit szeretnék, de nem akarok összejönni:

    [link]

    Nem tudom hogyan lehetne a spotlighot jól beállítani, egy textúrázott négyzethez, ami a z-tengelyen 0-ban van, x, y-on pedig kb. (0,0), (19,19) között kifeszítve.

    Meg a spotlight-ot ha megtanultam használni, akkor a kocsik fényszóróját is tudnám vele imitálni, ami jól nézne ki.

Új hozzászólás Aktív témák