Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vico87
tag
válasz
norbiphu #169 üzenetére
Hello!
Természetesen tudsz hozzá shadereket írni, függetlenül attól, hogyan adod meg a modellt a pipeline-nak.
A vertex buffert meg próbáld ki, ha gyorsabb, akkor nyertél a dolgon. Az előnye a vertex buffernek, hogy rugalmasabb, mint egy display list (lehet módosítani, amit display listtel nem lehet). Persze ha erre nincs szükséged, akkor mindegy.@Zorro1985 : a görbét ugyanúgy adod meg, mint bármelyik más Bezier-t. A görbe mentén animálni úgy tudsz, hogy a görbe futó paraméterét folyamatosan növeled az idő függvényében, a pillanatnyi érték alapján kiszámolod a görbe adott pontját, majd glTranslate-tel odarakod a kockádat.
szerk. : ha azt is szeretnéd, hogy a görbén mindig a haladási irányba nézzen a kocka, akkor deriválnod kell a görbét a paraméter függvényében, és a kapott irányba kell állítanod a kockát glRotate-tel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- HP Rack és Tower szerver bazár
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest