- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
M@trixfan #43632 üzenetére
DLSS és DLAA ugyanazt az élsimítási technikát használja, mindössze annyi a különbség, hogy a DLAA natív felbontáson működik, míg a DLSS upscaling alapú AA.
A DLDSR szintén egy újfajta technika, ami ugye downsampling (régen a játékok ezt Supersampling-nak hívták, aztán 2014-től általános lett driverben DSR néven, aztán az RTX-ek megkapták a DLDSR-t ami jobb képminőséget ad a hatékonyabb elsimításnak köszönhetően), de jobb minőséget ad, mint a régi (ezért is 2,25× a maximális szorzó).
Kukkantsd meg a gv kolléga által linkelt DF videót, de az csak egy játékokban mutatja be, a saját tapasztalat nyilván többet ér.#43634 gV: +1
Én szinte minden játékban használom a DLDSR-t kombinálva a DLSS Quality-vel pont 1080p a rendering felbontás, de egy natív 1080p-nél fényévekkel szebb a kép, ég és föld a különbség. Jó mondjuk régebbi játékoknál, ahol az RTX 4070 bőven bírja a natív 4K-t ott a régi DSR-t használom (4×). Ha egy adott játékban nincs DLSS támogatás, de van bőven GPU tartalék, akkor ott natív 1620p felbontáson tolom.
Rise of the Tomb Raider-nél a DLSS egy hatalmas áldás, mert ott brutális mértékű shimmering volt eddig, abban a játékban volt eddig a leglátványosabb a DLSS nyújtotta képminőség javulás.
Shadow of the Tomb Raider-nél a DLSS és XeSS flickeringet okoz néhány vízfelületen, sajnos a játék oldalán ezt soha nem javították és valószínűleg nem is fogják, mondjuk a 3.7-es DLSS-el még nem próbáltam, de a 3.5-el is volt flickering, emiatt a játék saját SMAAT2x algoritmusa jobb, csak az ugye natív AA.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Star Trek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Flip (IPTV, otthoni internet, vezetékes telefon)
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Parfüm topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
- 6600XT egy windows telepítésig használt!Beszámítás ok..
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
- AMD RX Széria VIDEÓKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! /Házhoz megyek!/Azonnal/NAGY MENNYISÉGBEN AKÁR!
- MSI Geforce RTX 3080 TI SUPRIM X 12G GARANCIÁLIS
- Használt EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING (10GB) - 2 HÓNAP GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest