-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
MR ME
aktív tag
Sziasztok!
Most a vodafone appban hogy lehet megnézni a felhasznált perc/sms mennyiséget? Mert az adatkereten kívül én nem találom :(
Vagy csak a weboldalon lehet jelenleg?
Előre is köszönöm! -
Matzel
csendes tag
Segítséget kérnék olyan ügyben hogy létezik olyan opció a vodafone-nál hogy az előfizetésben foglaltakat (perc+ net) ne lehessen túlforgalmazni?
Arra értem hogy pl 3ezer Ft a havi díj és ezt ne tudják több beszéddel vagy nettel feljebb tornászni?
A húgom lánya már másodjára csinált szép számlát és korlátozná a használhatóságot. Régen még láttam ilyen opciót a myvodafonban egy kevés összegért cserébe de most hiába bögyörészem nem találom.
A segítséget előre is köszönöm! -
vpanangin
senior tag
válasz
MrPeekaboo #67218 üzenetére
Kérlek oszd meg velem is!
Köszönöm. -
hattrickuser
aktív tag
Tud valaki egy olyan elérhetősége adni, ahol érdemben foglalkoznak az emberrel?
A 1270 és a 1750 minden tekintetben kritikán aluli. Nem emlékszem, hogy ez régen is így volt-e, de jelenleg szánalmas...
A történet röviden. 15+ éve előfizetéses ügyfél vagyok, 3 előfizetés van a nevemen. 2 előfizetésre egy napon küldik az eszámlát, értelemszerűen egy napon van a befizetési határidő is.
November 13.-án Vodafone oldalra bejelentkezve kiegyenlítettem (azaz nem egészen) az aktuális számlát. Nem bonyolult, a Fizetés gombra kell kattintani, ennyi.
A probléma az, hogy a 2 befizetést 1 előfizetésre rögzítette, azaz az egyik számon van ~7.800 Ft túlfizetés, a másik számon ugyanilyen összegű tartozás.
Még aznap, azaz november 13.-án a 1270 hívása, és ezzel együtt 50 perc várakozást követően végre kapcsoltak valakit, aki ellenőrizte az elmondottakat, majd ígéret arra, hogy 48 órán belül orvosolják a problémát. 1 héttel később ellenőriztem az egyenlegeimet, 20.-án még nem oldódott meg a probléma. Ismét hívtam a 1270-et, több mint egy óra várakozás, majd a hölgy közölte; látja az előző hívásom következében elindított üzenetet a megfelelő helyre, de sajnos Ő ezen felül nem tud segíteni.
Hétfőn 22.-én hívtam a 1750-et, ahol ismét több mint egy órás várakoztatás után a kapcsolt ügyintéző jelezte, hogy látja a problémát, megoldást 48 órán belül megoldja.
Ma 25.-e van, azaz ismét nem sikerült megoldani. Ma jár le a befizetési határidő az említett számlához. Jelenleg 46 perce hívom a 1750-et...Lassan 4 órát eltelefonálok az miatt, hogy a Fizetés gomb arra a számlára vonja le a kártyámról az egyébként helyes összeget, amelyik számlához odaírja!
Abban azért bízok, hogy nem fogják korlátozni a szolgáltatást... -
w.miki
veterán
Vodafone-t hogyan lehet elérni?
Csoportos beszedéssel fizettem a számláimat, de már 2 hónapja nem vonnak le.
Írtam nekik mailt, hívom őket, de semmi reakció. Emailre nincs válasz (1 hét) telefont nem veszik fel (1 óra-n belül).#67288K Norbi: nekem hasonló csomag van náluk, csak +10 GB bónusz net, és csak 3490 Ft. Alkudj az ügyfélmegtartó csoporttal.... ha még el lehet érni élő embert....
-
norrberth
addikt
válasz
Caldera #67286 üzenetére
Kívülre kéne nekem az a 100 perc.
Most A Flotta Premium Specialba vagyok 5490Ft korlátlan bárhova és 5Gb net, de nem használom ki ezt a csomagot. Visszanéztem a számláimat kívülre havi 60 perc ha összejön, meg ennyi se.És mennék majd hűség lejártakor a Net premium special-ba.
Itt 5Gb net
100 perc kívülre
2900FtÉs ha úgy van 100 percet hozzácsapok.
Csak azt nem tudom, kívülre is felhasználható e?(#67287) Lauda Akkor elvileg kívülre ok.
-
Diák66
őstag
válasz
MadMancs #67282 üzenetére
Annyi, hogy emellé vehetsz még egy SIM kártyát 5GB MultiNet SIM-mel +590 ft/hó díjért cserébe és van lehetőség +5GB roaming netet venni 3600 pénzért cserébe külföldön. Más nem. Szerintem alapból is a red Free+ csak gigaboostal megy fel 5G-re.
Továbbá más Gigaboost opció is van. 24, vagy 72 óra. További érdekesség, hogy Go Light / Midi / Super tarifacsomagokhoz havonta megújuló 5G opció 1600 Ft/hó. Ezt nem merték korlátlanba bevállalni úgy tűnik. -
MadMancs
veterán
válasz
Diák66 #67281 üzenetére
Ez érdekes. Eddig az egyetlen különbség az volt Red Free és Red Free+ között hogy előbbivel csak gigaboost esetén érhető el 5G, de akkor max sávszélesség, utóbbival alapjáraton de marad 10/10 . Dec 15 től Free+ al is csak gigaboost. Akkor mi a különbség a kettő között?
-
kapasz
tag
19.-i zárás még nem látszik az appban. Megint anomália van?
-
#76055552
törölt tag
válasz
Beni2360 #67272 üzenetére
Vodafone Easy Rider az app neve
-
4Grider
nagyúr
-
Beni2360
félisten
Sziasztok?
Sajnos a kereső nem hozott a kérdésemre eredményt.
TUTI feltöltő kártyám van és az után érdeklődnék, hogy a rajta levő összegből lehet-e pl autópálya matricát vásárolni? Előre is köszönöm a válaszokat. -
Tulipa
csendes tag
Hát, nem kis teljesítmény mostanában kártyát regisztrálni
A "kötelező" tuti100 tarifát állították be neked is? -
válasz
Tulipa #67256 üzenetére
Én se értem ne aggódj.
A lényeg az, hogy elkezdtem beírni a szükséges adatokat és a rendszer rájött hogy "létezek" így lépjek be. Jelszó pótlást követően beléptem, folyamatot újrakezd, de emlékeim szerint a tarifa választás után ami a 2es lépés meghiúsult a dolog, tehát még az 5ig se jutottam mint #67263 adam1400 nemrégiben.
Ezért ma délelőtt szerencsepróbálás alapon 1270 és csodák csodája 7perc múlva elkezdődött az ügyintézés. Sztem itt az lehet hogy kártyakiválásra merthogy új az ügyfél, külön stáb van és sok esetben megtanulhattuk hogy az új mindig fontosabb mint a meglévő (pl. induláskori kedvezmények, stb.).
Szóval további 12perc alatt rögzítve lettek az adatok és rögtön az elején kijelentettem, hogy meglévő személy azaz én egy második kártyát regisztrálok így már csak a személyi igazolvány szám kellett és néhány adat + ügyfélbiztonsági kód, amit természetesen nem tudtam így újat állítottunk be.
Az ügyintéző sajnos nem tudta megmondani megjelenik e a szám az oldalon profilban vagy nekem kell e felvinni, de végül teljes a siker mert megjelent. Ugyan a nyilatkozatokat még nem sikerült teljesen kipiszkálni, de a legfontosabb tételeket még délelőtt szóban beállítottuk így ez most nem fontos - annyira :
A napot az egyenleg feltöltése és sikeres próbahívások zárták mindkét irányba, így most boldogság van
-
Diák66
őstag
válasz
HoaryFox #67247 üzenetére
Mindenesetre lefutom ezt a kört, mert pár hónapja csinálja a szakadást csak, a router log is megvan, hogy nem tud újra fellépni a hálózatra, pedig megpróbálja háromszor. Ilyenkor restart, vagy esetenként az is jó, ha visszadobom 3G-re, de abba néha belefagy a router admin felülete. Ha lefutottam a kört, megy a router garanciális javításra.
-
Ledi
aktív tag
Hívom a 1270-t a Tuti Hétfő miatt, hogy mégis hol az anyámban kell bekapcsolni az appban.
Több mint 30 perc zene hallgatás közben jön egy sms
Kedves Ügyfelünk! A TUTI Hétfö szolgàltatàs aktivàlàsra került. A felhasznàlàs lejàratàròl az adott napot megelözöen SMS-ben értesìtünk. Üdvözlettel: Vodafone
Ezek szerint a Vodafone gondolat olvasó.
Csak azt nem tudom miért várakoztatnak fél órát ha tudják mit akarok? -
-
Tulipa
csendes tag
válasz
SchumiBácsi #67250 üzenetére
Ez elég bonyolult lett, nem is biztos hogy jól értettem
De ha beengedett a fiókodba, akkor az nem azt jelenti, hogy kész a regisztráció? Mert a fiókodból ki tudta szedni a rendszer a még be nem írt adataidat is. Tudod már használni az új kártyát, telefonálás, sms? Vagy nem működik?
-
Killing
addikt
Megnéztem az új tarifacsomagokat... Ezek tényleg meghülyültek?
A GoNet+ csomagból (100 perc, 40 GB adat, 7990.-) lett a Go Super (korlátlan perc, 3!!! GB adat, 8490.-)
Éppen értelmezhető 15 GB adatmennyiség a max ezen a GO vonalon, viszont abban nincs bennefoglalt perc, hanem 20 Ft/perc.Szóval aki nem beszélget éjjel-nappal, viszont kellene neki az internet hozzáférés (nem 2-3 GB szinteken) azt most rákényszerítik a RED Free-re, max. 10 Mbit/s sebességgel, 3000 Ft többlet mellett, de ők a faszagyerekek mert 5G képes. Vicc.. Ha semmiben nem szeretnél hátrányt szenvedni akkor ott a Red Infinity World, havi 8000 Ft többletköltséget eredményezve.
Azt nem is érdemes megemlíteni hogy lassan fél éve megy a "rendszerváltás", ami folytán az alkalmazás még mindig nem mutatja a valós értékeket, a számla késve készül el, állandó karbantartás, ügyintézőt elérni az kb. lehetetlen feladat, hacsak nincs rá 1 óra hosszád.
Ha valamelyik marketinges vagy voda fejes olvassa ezt akkor innen küldöm a tapsot, szép volt fiúk, de én hamarosan lépek!
-
Nikaré
őstag
válasz
SchumiBácsi #67250 üzenetére
Napközben is hivhatod, ha van időd, hátha szerencséd lesz.
-
válasz
Tulipa #67165 üzenetére
Na kezd összecsapni a nem is tudom mi
Próbálom aktiválni a kártyát és nem jön össze, vagy valamit nem értek.
Elsőnek simán elkezdtem beírni az adataimat és egyszer csak a személyi igazolványos résznél, azaz rögtön az elején beírja hogy már van fiók ezekkel az adatokkal, lépjek be. Lövésem se volt mi a jelszó, ezért beállíttattam újat és úgy már beléptem, bent vagyok.
Belépést követően elkezdem újra, kiválasztom melyik tarifa kellene, jön az ÁSZF és heló. Nincs előre, vagy hátra semmi. Ha eleget várok az oldal átváltozik "www.vodafone.hu/shop/404-not-found" linkre...
Ezek szerint nem marad más mint egy késő esti, vagy éjjeli 1270?
-
tkomlosi
aktív tag
Én visszamondtam a homenetet, mert napjában 10-20 alkalommal is megszakadt. Itt pedig nincs tulterhelve, mivel bármikor 60 Mbps feletti sebességet lehet mérni.
Eszközt is próbáltam másikat, de nem lett jobb. Most ugyanabban a routerben a Telekom hibátlanul működik, csak lassabb 😕, de legalább stabil. -
HoaryFox
őstag
válasz
Diák66 #67221 üzenetére
Én tudom, hogy sz*rrá van terhelve a közeli cella, szóval azért szokott ledobálni. Band 3-at is le szokták kapcsolni éjfél - 1 óra körül. Szerencsére nekem 1 percen belül visszajön.
De a sebesség is nagyon változatos, 1-30 Mbps között(nincs jó rálátásom a toronyra sajnos)
Homenet+ Extra -
Sziasztok!
Lenne egy technikai jellegű kérdésem. iPhone 12 mini-ben a Vodás fizikai SIM-et szerettem volna lecserélni eSIM-re, hogy bele tudjak tenni egy másik kártyát is...
Be is mentem az ügyfélszolgálatra, ahol az ügyintéző csaj mondta, hogy OK, semmi gond pár perc... Régi SIM letilt, eSIM kérvényez, QR kód pár perc után meg is jött.
Beállítások, Mobilhálózat, Mobil előfizetés hozzáadása... Kamera indul, QR kód beolvas, és itt akadtunk el. Mindig egy hibaüzenetet dob a teló, hogy nem tudja aktiválni a mobil előfizetést, próbálkozzak később. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?
15.1 van fent, WiFi kapcsolat volt, teló független, iStyle vásárlás. Flottás előfizetés, de a csaj azt mondta, hogy az nem lehet a probléma, mert ez elvileg nem számít, úgyan olyan, mint egy rendes RED csaomag. A előfizuhoz anno egy S20FE lett kihozva, azon még van hűség, de nem gondolnám, hogy az lenne a gond... csak nincs készülékhez kötve az igénylés.
Telefont többször újraindítottam, régi SIM-et kivettem, vártunk vagy fél órát a QR kód megérkezése után, de mindig csak ez a hibaüzenet. Csaj tanácstalan volt, mondta, hogy látott már egyszer ilyet, de az egy adat SIM volt, és azt se tudták megoldani. Központ azt javasolta, hogy vegyünk fel hiba jegyzőkönyvet, de már késésben voltam, úgyhogy ezt hagytuk. Kaptam egy másik fizikai SIM-et, most azzal megy a telefon.
Most már tudom, hogy itthon is tudnám igényelni az eSIM-et, de nem merek próbálkozni, mert egyrészt nem tudom mi a baj, másrészt, ha valahogy letiltom ezt a SIM kártyát is, az nem lesz jó...
Köszi a segítséget! -
Tulipa
csendes tag
válasz
SchumiBácsi #67240 üzenetére
Akkor ezek szerint már kezd néhány dolog működni a vodafonnál, ha képesek voltak kipostázni a kártyádat
Éjjel-nappal hívható az üfszolg, én pár éve éjszaka telefonáltam nekik a számhordozásom miatt, mert nappal nem vették fel, éjjel meg igen -
válasz
Tulipa #67231 üzenetére
Ez most is bejött, mármint megjött a kártya. Csodálkoztam is hogy szombaton azaz ma megérkezett, én már eltettem jövő hét közepe tájára.
Persze még nem lefutott meccs mert ugye "élesítenem" is kell
Ha az oldal behányt, marad a 1270. Amit az olvasottak szerint nappal képtelenség elérni... Lehet éjjel kell majd próbálkozni? Üzemelnek egyáltalán éjjel?
-
simpley
őstag
Üdv,
okt 3.-án indított elidegenítési folyamat után még mindig nem érkezett meg az ajánlott levél. Mit lehet tenni? -
zsola400
aktív tag
válasz
szemmelver #67234 üzenetére
Csak első üzembe helyezéskor küld hitelesítő sms-t vagy gyári visszaállítás után. Ki-be kapcsoláskor nem.
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz
szemmelver #67234 üzenetére
Igen, ennél a márkánál jellemző, tudtommal csak a legelső alkalommal van ez, de majd megerősíti más. Honor készülékem van, ott nincs ilyen.
-
szemmelver
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #67233 üzenetére
ezt nem is tudtam
igen. xiaomim van.
akkor lehet az miatt. Ez csak egyszeri alkalom, vagy pl minden telefon ki-be kapcsolásakor? -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
szemmelver #67232 üzenetére
Az sms pedig 25 Ft/db. Bizonyos kínai telefonok pl. küldenek üzembehelyezéskor hazafelé valamilyen hitelesítő sms-t.
-
-
Tulipa
csendes tag
válasz
SchumiBácsi #67225 üzenetére
A nyári leállás előtt rendeltem voda simkártyát, akkor 2-4 munkanapot írtak a postázási időre, be is tartották. De akkor még normálisan működött náluk minden.
-
Caldera
senior tag
válasz
szemmelver #67228 üzenetére
A 100 perc természetesen minden belföldi hívásra használható, tarifacsomagot 2 feltöltés között 1x lehet módosítani.
-
#76055552
törölt tag
válasz
szemmelver #67228 üzenetére
vissza felé már lehet nem engedi.
Már nem emlékszem pontosan, melyik a vodás és melyik a Telekomos feltétel:
- 30 naponta 1x lehet díjcsomagot váltani (talán ez a voda)
- minden feltöltés után lehet tarifát váltani (és talán ez a Telekom) -
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap lettem vodás (tuti100) csomag. Feltöltöttem az egyenlegem, kaptam 1 gb netet + 100 ingyen percet 3 napra. Az appban nem látom egyiket se, és az sms nem tért ki arra, hogy ezt a 100 percet csak hálózaton belül használhatom fel, vagy más irányba is? Tegnap hívtam egy 30-as számot, akkor még nem is változott az egyenlegem az appban, viszont ma reggel levonta... Ennyire ritkán frissül az applikációban az egyenleg?
#67215 Ledi: nálam sincs ilyen opció...
#67210 pitiless : én tegnap még tudtam csomagot váltani. ma már nincs ott az a lehetőség. böngészőben bejelentkezel a számod mellett katt a "Csomag módosítása" igaz én tuti+-ról váltottam 100-ra, vissza felé már lehet nem engedi. -
Caldera
senior tag
.
-
baloghgabor
aktív tag
-
-
Diák66
őstag
Mostanság egyre többször dobja el a 4G hálót a routerem. Megszakad egyszerűen a kapcsolat, ilyenkor vagy restart, vagy 4G only-ból 3G only-ba és újra van net. Ha vissza 4G onlyba, ismét van LTE-n is kapcsolat. Más is tapasztalt ilyet? Ha 3G/4G-be teszem a routert, egyszerűen leragad 3G-n.
-
Sziasztok
Kb mennyi ideig szokott tartani mire a 1270-es számon az ügyfélszolgálat felveszi a telefont? 50 perce várok. SIM kártyát szeretnék aktiválni. Neten sem engedi, a végén azt írja, hogy technikai hiba történt
-
Kicsirics77
veterán
Köszönöm az itt töltött éveket, a számhordozásom sikeres volt,kitartást minden csoporttagnak!!!
-
dawez
tag
Sziasztok a szerzodes hosszabitassal kinek mi a tapasztalata mostansag? Mukodik mar online feluleten? Jovoheten valik esedékessé.
-
4Grider
nagyúr
válasz
SchumiBácsi #67211 üzenetére
Manapság már minden szolgáltatónál 3 in 1 sim van.
-
-
sebijani1982
senior tag
válasz
#72445440 #67196 üzenetére
Nem akartam minden egyes felhasználást leírni.
De ha úgy adódik én is beszerzem telóra a filmet, programot.De nem értem, miért baj, ha valaki a rendelkezésre álló szolgáltatást kihasználja...
Elég sokszor mozgatok az otthoni gépről a telefonra akár több gigát is, amikor utazom.
Ez miért "korrektebb" felhasználás, mint a torrent vagy bármi más? Lefoglalom a hálózatot? LE!
A szerződésben a szolgáltató vállalta, hogy biztosítja a lehetőséget rá? IGEN!
Innentől kezdve a legkevésbé sem érdekel, hogy más, aki ugyanúgy leszerződött a szolgáltatóval, éppen mire használja a hálózatot.
Ha túlterhelődik, az nem az ügyfél/ügyfelek hibája, hanem a szolgáltatóé, hiszen ő szerződött arra, hogy biztosítja a korrekt hozzáférést! Ha több szerződést köt, mint amit a szolgáltatása elbír, az előbb - utóbb visszaüt rá, az emiatt elégedetlen ügyfél/ügyfelek máshova viszik a pénzüket. (Lásd, a te példád a Telenorral! Rájöttek, hogy nem bírja a hálózat, így változtattak / az ügyfél nem volt elégedett a szolgáltatással, váltott!)
Egyébként a sima Red korlátai pont a Telenoros történéseket erősítik! Csak itt finoman... Rájöttek, hogy nem bírja a hálózat a korlátlan sebességet annyi ügyfélnél, így valahogy kezelni kellett a terhelést...
Megoldották. -
snooze
veterán
megjavult a jó dolgok opcio is,adott 100mb adatot..😊😊😊
-
gabor9991
őstag
válasz
Kicsirics77 #67205 üzenetére
Ismerős a helyzet ezért váltottam én is telenorra.
nem azt írtam hogy világszínvonalú a hálózat hanem azt hogy akik megmagyarázzák azt hogy miért ennyire magasak a hazai szolgáltatások díjai azok egyik érvként ezt szokták felhozni. -
gabor9991
őstag
válasz
#76055552 #67188 üzenetére
Fogalmam sincs mi az oka.
Klímás fórumban is gyakran írják hogy 1 milliós klíma romániában kb. az itthoni ár feleVagy az építőanyag szintén jóval olcsóbb odaát.
Ezt a Matolcsy adót már többször olvastam hogy ez az ok, persze nyilván nem emiatt van a dupla ár itthon, a másik érv meg a világszínvonalúnak tartott hálózat, hogy azt kell megfizetni, mert Németországban, Angliában meg a hanyatló nyugat több országban vagy Romániában hiába olcsóbb a szolgáltatás ha nincs mindenhol használható hálózat.
De itthon a föld alatt is tudsz 4G-n torrentezni és ezt ki kell fizetni.
Illetve van még egy indok amit olvastam az pedig az, hogy sok a flottás előfizetés ahol gombokért minden van ezt kell kifizettetni a balek lakossági tarifákat használóknak -
#76055552
törölt tag
Váltottam feltöltőkártyásra. Az ügyintéző meg sem kérddzte melyik tarifát akarom, a tuti100-at állította be.
Eltelt 3 nap....át akartam váltani tuti+ -ra. Hiába küldtem el a TV TUTI+ kódot a 1270-re, semmilyen válasz nem jött.Tudom : türelmesen várok...
Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! DELL OptiPlex 3050 asztali számítógép - i5 7600 16GB RAM 256GB SSD GTX 1650 4GB GDDR5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest