- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HTPC (házimozi PC) topik
- Autóhifi
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Marcona Socket AM5-ös deszka érkezik a Maxsun gondozásában
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- Melyik tápegységet vegyem?
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz
kungzi #16377 üzenetére
Ne türelmetlenkedj!
HTC One X >> -
PRDZsolesz
aktív tag
Üdv.
Olyan problémám van, hogy ma vettem egy telefont, és gyárilag hibás. Az xperia mini pro-nál típushiba a "ciripelés" és a "dobolás" videó felvétel közben. Állítólag az idei gyártmányú telefonokban ezt kijavították, de az enyém még tavalyi. Kérhetek cserét 3 napon belül?
Kötelesek kicserélni?
Előre is köszönöm. -
oriic
HÁZIGAZDA
AZ Uraktól lenne egy kérdésem. Tudom hogy T-nél a szám átírása másik személynek 6ezer ft, és csak egy személyi kell mindegyik féltől.
A kérdésem az, hogy ha még van 1 év a hűségnyilatkozatból, akkor az átírás után ez visszamegy 2 évre, vagy marad ugyanúgy 1 év?
-
club1
veterán
válasz
DonMaster #16389 üzenetére
Ilyet szolgáltató nem csinál. Főleg úgy nem, hogy visszavételkor megszűnik a hűségszerződés. Az csak lejáratkor, vagy akkor szűnik meg, ha a kötbérét kifizetted. Hűségidő meghosszabbításra is csak a hűségidő 3/4-ének lejártakor van lehetőség. Létezik ugyan a boltvezetők hatáskörébe rendelve méltányossági csere, ezt viszont csak nagyon indokolt esetben alkalmazzák. Pl. akkor ha a készüléked már 4-5x javították néhány hónapon belül, és gyakorlatilag nem tudtad használni, annyit volt szervizben...
-
-
tjokai
senior tag
Hali
Nem tudja esetleg valaki hozzáértő, h új előfizetéssel részletre vásárolt mobiltelefont egyösszegben visszalehet fizetni? Már 5 havi törlesztőt befizettem, de ha van rá mód, a maradék 7 havit befizetném egyösszegben! Ha lehetséges, számolnak fel érte plusz költséget?Előre is köszi a segítséget
-
DonMaster
addikt
válasz
CsuRi101 #16379 üzenetére
Köszi a válaszokat akkor be viszem majd a fülest cserére.
viszont a másiknál meg egy másik garis telefoinra mondták hogy vissza veszik és akkor uj hüség idö és uj telefon is a meglévö elöfizetési számra.(ugyértem hogy ha van egy garis t-s mobilom elöfizetéssel akkor ha vissza viszem hogy cseréljek készüléket és beadom minden tartozékával a mostanit akkor annak az árában kapok egy ujjat új hűség idövel -
balazsbence
senior tag
válasz
Nietzsche_ #16378 üzenetére
De mondom 22-én kikapcsolták,amit meg is értek,mert nem fizettem. 23-án befizettem,majd 30-án a telóban azt mondta az ügyintéző,hogy 22-én egyoldalúan felbontották a szerződést.Ez tuti,hogy így volt. Miért kerekíteném ki?Azóta is nagy megelégedettséggel vagyok t-mobile előfizető. Igen,behajtónál is volt a dolog,ott jöttek 3-4 havonta 40-80 e Ft közötti számlák,kb random.Aztán a t-től jött peres levél,hogy alkalmadtán min hajthatják be a tartozást.Tisztán emlékszem, hogy tanszert,és hangszert nem vesznek el,1 váltás ruha,ágynemű meg ilyenek
. A 20000 ft-ot én az alap szerződésbontási díjnak véltem,így kb 4 év után befizetem.
-
Nietzsche_
tag
válasz
balazsbence #16376 üzenetére
Két dolog:
Az egyik, hogy egynehány nap korlátozás után nem történik jócskán még szerződésbontás. Kicsit vagy ki lettek 'kerekítve' a történtek, vagy az emlékeid koptak meg feltehetőleg.
Sajnos egy-két év után már elég sok mindennel lehet terhelve (a lentebb tárgyalt 'bónuszok'-on túl, behajtás költségek, illetékek, ügyvédi költség stb is előtérbe kerülhet (ha megjárta valamelyik céget az ügy, s ha peres útra is tovább ment az ügy))
A másik: a 20000 Forint valószínűleg - bár ebben én is csak találgatok - hűségidő miatti kötbér volt, vagy bérelt eszköz le nem adásából eredően kárszámla készült el utólag.
hopszlá... végét most olvasom a kommentnek:
"Ha érdekel valakit, van egy t-homemal kapott modemem-meg vevőm is "
Szerintem azt jócskán kifizetted
-
kungzi
veterán
valaki bennfentes nem tudja mikor jelenik már meg a htc one x? az oldalon már napok óta kint van a hamarosan megjelenő telefonok között. a vodafone ma jelentette meg, 153.000Ft-os áron kártyás csomagban. remélem itt is ekörül lesz
-
balazsbence
senior tag
válasz
djculture #16350 üzenetére
Bocs,hogy ide kontárkodok,de ezt én is cáfolnám... Ugyan nem mai a történet,de leírom, t-home-mal kapcsolatos. Egyik oldalról teljesen jogosnak vélem a dolgott,a helyzet az volt,hogy sajnos csúsztam a befizetéssel,és úgy adódott,hogy kikapcsolták a netet,illetve a tévét. Mindez történt december 22-én.Másnap,december 23-án mindent, a visszakapcsolási díjjal együtt visszafizettem, az ügyintéző mondta,hogy 24 órán belül visszakapcsolják. Ugye másnap karácsony volt,nem voltunk a lakásban, lényeg a lényeg,hogy dec 30-án kerek szemekkel figyeltem,hogy nincs se net,se tv. Felhívtam a t-t,mire közölték,hogy dec 22-én egyoldalú szerződésbontás történt,nemfizetés miatt.Mi a fa.Az ügyintéző ezt nem látta 23-án? Ez több éves történet,akkor kb 22000 ft volt ez a "díj,amit ugye nem nagyon voltam hajlandó befizetni.Aztán kb 3-4 év után mikor ez a számla már volt 80-90 ezer is,sgyszercsak jött egy 20000 ft-ról.ezt se nagyon értem.Azt befizettem,kaptam egy elköszönőt,és csókolom. Erre valami racionális választ adhatna valaki,mert a mai napig felhúzom magam. Ha érdekel valakit, van egy t-homemal kapott modemem-meg vevőm is
-
Varszegig
veterán
válasz
Nietzsche_ #16372 üzenetére
Egyértelműen időhúzás megy a telenornál. Amikor bejelentettem, hogy ok, itt vagyok, vinném a számomat, kifizettem az utolsó számlát, hűségem nem volt már vagy 6 éve, közölték minden rendben szuper, de a papírt nem kapom meg, hanem kipostázzák. Kérdezem, miért? itt vagyok, adják szépen a kezembe. Azt nem lehet, a gépben minden ok, de csak a "háttérosztály" küldheti. Aztán derült ki, hogy persze ha belcsúszunk egy nappal is a köv. hónapba, akkor az egész hónapot kiszámlázzák. Mondtam is az ügyintézőnek, hogy akkor már értem, miért is kell kipostázni, kézbeadás helyett, erre persze nem mondott semmit...
-
polonic
félisten
Köszönöm mindenkinek a hasznos segítséget!
-
DonMaster
addikt
sziasztok 2 kérdésem lenne
1.
adot egy telefon ami t-mobilos elöfizetéses és ezt készülék cserével kitudom -e cserélni még akkor is ha jo egy másikra ,mondtak ilyet kb 3 honapja az ügyfélszolgálaton és akkor uj lenne a hüség idö meg ilyenek igaz -e ez.
2
van egy Lg optimus 3d-m és a t-mobil oldalán az van irva hogy tekjes körü garancia ami a dobozban lévö mindenre vonatkozik , na most az a problémám hogy a füles amit kaptam hozá elhalkult nem tudom miért de nagyon halk lett , és hogy ha vissza viszem akkor a teljes körü garanciára hivatkozva kaphatok -e uj fülest(headseattet)? -
Nietzsche_
tag
"A Telenor egyébként nem ad ki ügyfélszolgálaton jóváhagyási nyilatkozatot (ez a kétkapus mószer), hanem kipostázza. Én úgy jártam, hogy bementem, mert tudtam, hogy már megváltozott a személyigazolvány számom, átírták, majd közölték, hogy jöjjek vissza holnap megigényelni a nyilatkozatot, mert éjfélkor megy át a módosítás, és lehet, hogy még a régi adatokkal adnák ki, ha most igénylem.."
Bár a voda és a telenor tényleg nem igazán adja ki egyből, de láttam már olyan ügyfelet többször is, aki kiharcolta/elintézte! Biztos megvan az oka, hogy az időt húzzák, a T-mobile bezzeg azonnal odaadja az ügyfélnek...
A második fele, nekem kicsit 'kamu-szagú'.
-
Varszegig
veterán
válasz
Nietzsche_ #16368 üzenetére
Mikor elhoztam tőlük a számom, megraklamáltam, és egyből tettem felügyeleti panaszt. Mivel törthóra nem tudnak számlázni, inkább visszaadták az utolsó havidíjam. Pedigkb. 2/3-a járt volna nekik.
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Használom rendszeresen a 0.facebook szolgáltatást(mivel eléggé korlátozott, 40MB-os csomagom van), viszont tegnap óta elkezdte a böngésző, hogy a tanúsítvány lejárt. Erre lesz valamit megoldás, vagy keressek olyan böngészőt, ami figyelmen kívül hagyja ezt? -
Varszegig
veterán
válasz
Nietzsche_ #16356 üzenetére
A telenor nem számláz időarányosan, hanem minden megkezdett hónapot ki kell fizetni. Lelépéskor erre figyelni kell, mert ha csak egy nappal belecsúszik a processz a köv. hónapba, akkor kiszámlázzák.
-
Kashim
őstag
Sziasztok,
Következő hónapban jár le a 2 éves Ikonos hűségem, amit szándékoznék lemondani. Az iPhone-t amivel vettem már lecseréltem fél éve, használtam a SIM kártyát az újjal is, de 3-4 hónapja már más szolgáltatónál vagyok. Ha jövő hónapban lemondom az előfizetést, szükségem van bárminemű papírra, SIM kártyára, készülékre, amit be kell mutatnom? Vagy csak beslattyogok a legközelebbi T-s üzletbe és ott aláírva amit elém nyomnak, le van mondva az egész?
Mivel lejár a hűségem, ezután már ugye nem tilthatják a készüléket amit az elején a szolgáltatás indulásával - nem részletre - vettem? Mint mondtam, már nem az én tulajdonomban van, ezért remélem nem kérik bemutatásra, vagy ilyesmi.Köszi!
-
1430
senior tag
válasz
Something_ #16321 üzenetére
Szerintem éppen 360 pontod van, és nincs hiba a rendszerben.
A másik feltétel a minimum idő kritérium, melynek lényege, hogy legkorábban a 8. hónapban lehet valaki aranykártyás.
Aztán még vannak olyan kis apróságok, miszerint ha a havi egyszeri vizsgálat idején van lejárt számlád, akkor a kintlévőség miatt marad el a váltás, és majd jövő hónapban meglátjuk. (Frenky25 mennyire fizeted időben a számláidat?)polonic
Az új előfizetőktől annyiban térsz el, hogy figyelembe veszik a T-Home "múltad".
Ha már buktató, a számhordozást (a rendelést követően) személyesen kell elindítanod (egykapus) vagy bevinned a Telenor-tól postán kapott jóváhagyási nyilatkozatot (kétkapus). Ezt érdemes T-Pontban intézned (WebShop jogosultság miatt). Feltétlen emeld ki, hogy WebShop rendelésed van, és add meg a rendelési azonosítót. Tehát ami buktató szokott lenni, hogy a kolléga rögzíti a számhordozás adatait, de a WebShop-ban nem "löki tovább" a rendelést, így az nem jut el a Házhozszállítási csoporthoz, ezért áll a rendelés. Ha nem hívnak 3 munkanapon belül, kezdj el gyanakodni.
Ja és a T-Mobile WebShop-ban nem tudod beváltania T-Home pontjaidat, ha nincs még T-Mobile hívószámod (amivel beléphetnél, illetve előtte össze is regisztrálták a T-Home-mal).
A többit Nietzsche_ már leírta.icons
Erre gondoltál?szerk.:
polonic
Ha csak "simán" számhordozol, és utólag vennél készüléket a meglévő előfizetéshez, azt csak fél évvel később tehetnéd meg (készülékváltás formájában), tehát ha szeretnéd a 10% kedvezményt, WebShopon végezd el a számhordozást! (ez az "új" szabály most április 1-től lett bevezetve).A Telenor egyébként nem ad ki ügyfélszolgálaton jóváhagyási nyilatkozatot (ez a kétkapus mószer), hanem kipostázza. Én úgy jártam, hogy bementem, mert tudtam, hogy már megváltozott a személyigazolvány számom, átírták, majd közölték, hogy jöjjek vissza holnap megigényelni a nyilatkozatot, mert éjfélkor megy át a módosítás, és lehet, hogy még a régi adatokkal adnák ki, ha most igénylem... Másnap inkább a T-Mobile-hoz mentem, és elindítottam az egykapust (mivel előző nap megerősítették, hogy nincs akadálya a hordozásnak).
-
polonic
félisten
válasz
#40993792 #16358 üzenetére
Most nézem a t-mobile honlapot. Ott azt írják, hogy új havidíjas előfizetéssel, mozaik s csomaggal a lumia 800, az 68 ezer. Ha viszont meglévő előfizetéssel szeretnék rendelni, ami nekem vadiúj lesz, akkor is meg tudnám ennyiért szerezni? Mert ugye az előfizetést nem a vásárlással együtt kötöm már.
(#16359) adam3
Köszönöm! Előfizetéses vagyok. Hűségem már semmire nincs. Befizetések rendben. Bár a múltban volt olyan egyszer kétszer, hogy a befizetés csúszott 1 hónapot.
-
adam3
aktív tag
válasz
polonic #16357 üzenetére
Ha kártyás vagy és pozitív az egyenleged, akkor egyszerű a vizsgálat, 1-2 nap alatt meg is van. Ha előfizetéses vagy akkor kicsit bonyolultabb. Hűségidőket megnézik midnegyik szolgáltatásodra (pl ha a tarifádra nincs hűség, de mondjuk a netre van az már para), befizetéseket ellenőriznek és társai. Ismertségi körömben midnegyik volt, ha nincs semmi gáz a kártyás 1 munkanapon belül általában, az előfizetéses 2-3 munkanapon belül elkészül. Aztán beballagsz a papírért, és azzal már mehetsz is az új szolgáltatóhoz
-
polonic
félisten
válasz
Nietzsche_ #16356 üzenetére
Köszönöm az információkat!
Nem hangzik olyan jól ez a netről indított számhordozás. Még meggondolom, hogy legyen.
Azért szerettem volna intézni neten, mert majd készüléket is szeretnék venni. Arra pedig 10 % kedvezmény van webshopon keresztül.
Erről a telenoros feltételekről tudsz valamit? Gondolom ezt a papírt sem adják ki olyan egyszerűen, ha má így írtad.
-
Nietzsche_
tag
válasz
polonic #16337 üzenetére
Ha jól tudom interneten csak egykapus számhordozás indítható, az meg rengeteg problémába, hibába ütközhet.
Ha nem akarsz ezen stresszelni, hibába futni, akkor sokkal jobban jársz, ha kétkapus számhordozást indítasz, s üzletben intézed. Lényegében azzal, hogy kikérsz a másik szolgáltatótól egy ún. számhordozást jóváhagyó nyilatkozatot, gyak. szinte nullára redukálod a hibalehetőséget. A telenor neked ezt a papírt csak úgy tudja kiadni, ha minden feltételnek megfelel a részükről a szerződésed, ha vállalják, hogy buktatót elhárítottak.
A kérdésedre válaszolva, igen, rengeteg a buktató, ezzel a megoldással viszont lényegesen kevesebb (és az ügyintézés folyamata is leegyszerűsítődik).
Onnan, hogy a T-mobile-nál rögzítik a szerződésedet, 3 nap múlva lesz egy időablak (esti órákban) amikor az egyik kártyáról átáll az új kártyára az előfizetésed. Időarányosan számlázódik ilyenkor mindkét szolgáltatónál, s az átállás pillanatáig a régi kártyát használhatod. A számhordozási időablakban csak annyit veszel észre, hogy egy kis ideig max. nem leszel elérhető.
A T-home kapcsolat pontjaidat tudod használni, ehhez viszont annyi kell, hogy magyar telekom szinten regisztrált ügyfél legyél (ergó, hogy a T-home-ot és a T-mobile-os 'profilodat' összeregisztrálják az üzletben).
Alapesetben, ha t-mobileos szerződéssel nem rendelkezel és médiamánia/mozaik díjcsomagra tarifahűséget akarsz vállalni, akkor a hitelképességi vizsgálattól függetlenül mobil előleg kerülhet előtérbe. A T-homeos és a T-mobilos összeregisztrálás után viszont ennek a megitélése lényegében kedvezőbb. Tehát az összeregisztrálást emiatt is érdemes elvégezni.
-
Nietzsche_
tag
válasz
adamka16 #16327 üzenetére
"Ami még felháborító részemről, hogy My T-mobile-on lemondtam ezt a mobilnet csomagot, és most viszont nem tudok a telefonommal internetezni, mivel szerinte nincs mobilnet előfizetésem. Ez akkor hogy is van??"
Egyfelől mindig utólag számláznak. Tehát a március havi számládon a februári számlázási időszak szerepel. Másfelől hanyadikán mondtad le pontosan? ha február x.-én, akkor x.-ig időarányosan még kiszámlázásra kerül. Ilyenkor csak annyit látsz csak, hogy pl. 12/31 került kiszámlázásra, s ennek megfelelően kerül feltüntetésre a pontos díj is.
-
blueye
veterán
@Turbomann és djculture: nem akartok átmenni PÜ-be?
-
attilav2
őstag
Letilthatják e a telefont az alábbi esetekben:
1.Webshopból rendelek dominóval egy telót, futár kihozza aláírom a szerződést átveszem.
Úgy tudom a domino kártyát aktiválni kellene telefonon, de ezt nem teszem meg, hanem függetlenítem a készüléket és másik szolgáltatóval használom.2. ugyanaz mint az 1. csak aktiválom a domino kártyát, bonyolítok rajta egy hívást, majd függetlenítek és innettől kezdve a konkurens kártyáját használom a készülékben.
Ha letiltják akkor az csak a T hálózatán érvényesül, vagy a konkurenseknél is?
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #16349 üzenetére
Ki beszélt itt perelésről, ahogy ismerem T csoportot lehet velük beszélni csak normálisan kell előadni a dolgot nem indulatból. Az meg biztos hogy ha ügyintézővel beszél az ember az utolsó kis lényegtelen dologra is illik rákérdezni. Te esetedben is 1000 percet csak úgy nemfognak ajándékba adni azt gondolni kellett volna és egyböl rákérdezni hogy akkor a hűségeddel ami már lejárt mivan.
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #16347 üzenetére
Fgyelj azért jogállamban élünk ha problémád van első sorban hívd fel őket jelezd nekik hogy mitörtént, de legjobb írásban utána lehet tovább vinni az ügyet. Ott kezdőik hogy nemtudom mikor történt ez de x napig bármilyen szerződéstöl el lehet állni az eredeti állapot visszaállitásával. Azaz ha pl leforgalmaztál x pénzt a kedvezményböl azt pl kikell fizetni, készülék egyébb dolgokat ha volt szintén makulátlanul visszajuttatni. Persze ha ültél az ügyön 2 hetet akkor már ne reklamálj.
-
Turbomann
tag
válasz
djculture #16343 üzenetére
Az csak az irónia miatt írtam, ahogyan a kerek erdős részt is. Hihetetlen az országos leállás is, de nem be rúgva intéztem. Viszont este jöttem rá miért is kellet a motoros futár. Még ekkor sem eset le a tantusz. A felháborító az egészben, hogy még neki állt feljebb. Már mint aki becsapós ügy szolgának. Nem szóltam, mert mérgesen már teljesítette a leírást, de akkor se fogadom el ezt a : egy évig vehetem igénybe. Ez nálam akkor is azt jelenti, hogy egy évig használhatom fel és nem hűség meghosszabbítására gondolok elsőre.
-
icons
addikt
válasz
#40993792 #16345 üzenetére
Igen, sajnos én is így tudom...
Csak az nem tiszta (mivel egyenlő felekként kötöttünk szerződést tudtommal), hogyha most én írok nekik levelet, hogy mostantól nem fizetem a havidíjat és hogyha nem válaszolnak 2nap elteltével, azt ráutaló magatartásnak veszem, és jogszerűen abbahagyom a fizetést, akkor mi van? (nyilván aláírtam valamit, hogy nem kezdeményezek szerződésmódosítást, de akkor is... nem túl szimpatikusak...)
-
icons
addikt
Üdv!
Most álltam neki elolvasni azt a levelet, amiben írják, hogy amennyiben nem válaszolok 15napon belül, kétoldalú szerződésmódosításként kezelik a az ármódosítást, és elég sok mindent megnövelnek (előfizetéses vagyok). Ezt a levelet valamikor márciusban küldhették, tehát elég esélyes, hogy már kifutottam a határidőből, és "beleegyeztem".
A kérdésem hogy lehet ez ellen esetleg bármit tenni még, a másik pedig hogy elvileg van részletes tájékoztatás a honlapjukon, de ahogy gondoltam, nem ez volt a főcím
Valaki tudna esetleg linket küldeni, hogy hol van ez?
Köszi!
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #16341 üzenetére
Olvastam amit írtál. Hát kb fele fele a hibázási faktor. Te ott hibáztál hogy elhitted hogy x percet majd ingyen fognak adni és utána lemondhatod bármilyen következmény nélkül. Az ügyintéző meg ott hogy nem közölte veled hogy evvel automatikusan megújul a hűségidőd.
Ráadásul ilyen fontos dolgokat nem buli után bemákolva kell intézni. -
Turbomann
tag
Volt egy problémám, hogy 1 év hűség időt hosszabbították meg! Viszont egy szóval sem tájékoztattak erről csak annyit mondott az ügyintéző, hogy: egy évig vehetem ezt igénybe! Röviden ennyi történt és ha töröltek a hz -mat akkor már nem lehetek egyedül ezzel a problémával. Semmi sértő mondat nem volt benne sőt üzlet rontás sem meríti ki, mert ez történt meg velem. Nem teljes a történet, mert lusta vagyok még egyszer beírni.
-
BroCreSt
aktív tag
válasz
Something_ #16334 üzenetére
A 72 órás cserénél is él az újabb 72-es csere.
-
Turbomann
tag
Választ nem kaptam, akkor jogtalan törlés miatt kénytelen vagyok fogyasztó védelméhez fordulni. Gondolom ez is a szolgáltatás része? Többet soha t csoport.
-
polonic
félisten
Üdv!
Interneten indított számhordozást szeretnék majd. Telenoros vagyok jelenleg.
Az lenne a kérdésem, hogy ugyanolyan feltételekkel juthatok új telefonhoz, mintha simán új előfizetést kötnék? Gondolom igen.
Bármi egyéb info jöhet. Meddig tart kb a folyamat? Van-e buktató úgy értve, hogy elakadhat-e valahol a folyamat?
A mozaik s csomagról mi az általános vélemény?
A t-home kapcsolat pontjaimat tudom kombinálni a t-mobilehoz?
-
club1
veterán
válasz
Something_ #16334 üzenetére
A garanciaidő újraindul a készülékcserével, de a 3 napon belüli csere lehetősége szerintem a vásárlástól számítódik.
-
Something_
őstag
válasz
Something_ #16312 üzenetére
Estét!
Na szóval ugye tegnap kicserélték a 2 hetes ájfónt egy "újra", ami 5 percenként újraindul. Ma nem sikerült elvinniük a westend szervizbe (mivel csak ott foglalkoznak ájfónnal és a mammutba).
Szóval a nagy kérdés:
Holnap, érthetetlen oknál fogva a szervizesek nem dolgoznak (azt se nagyon értem, hogy miért szervizes, miközben csak átveszi a készüléket), ezért csak hétköznap 18:00 óráig lehet beadni a beszrt készülékeket. A gond, hogy mutter 17 óráig dolgozik, neccesen ér oda este 6-ig.
Ha tegnap kaptak ergo egy "új" készüléket, akkor erre is él a 3 napos kicserélési garancia vagy ez csak a tényleges új (idézőjel nélküli) készüléknél van így?
Szóval holnap (szombaton) be lehet vinni a készüléket cserére vagy csak hétköznap 10-től 18 óráig?Köszöntem a válaszokat előre is!
Üdv: Gábor
-
Dave1984
őstag
Párszor írtam problémákat stb a T-Mobileról,ezért úgy érzem,úgy fair ha a pozitívumokat is leírom!Tegnap behalt a sim kártyám,ma bementem a T-pontba,és ritka eset,tapasztalatom szerint,h.nem bennem keresték a hibát,hanem szó nélkül ingyenesen kicserélték.Felkészültem,h.kötekedni fognak,de nem!
Nagy piros pont ezért a T-nek! -
adamka16
őstag
Üdv mindenkinek!
A minap megkaptam március hóra a számlámat, és ledöbbentem azon, hogy olyan szolgáltatást kiszámláztak nekem amit nem rendeltem meg.
Kicsit pontosítva: Like díjcsomag, 2 év hűségidővel és semmi több.
Amit kiszámláztak szolgáltatás: Go!Net M 100 MB - Br.: 1000 FtMásnak nem számláztak ki esetleg hasonlót?
Ami még felháborító részemről, hogy My T-mobile-on lemondtam ezt a mobilnet csomagot, és most viszont nem tudok a telefonommal internetezni, mivel szerinte nincs mobilnet előfizetésem. Ez akkor hogy is van??
-
BroCreSt
aktív tag
Elég lassú a webshop-os feldolgozás,
kedden adtam le egy megr., és még mindig nem hívtak.. -
Frenky25
tag
válasz
Something_ #16321 üzenetére
Szia. Nekem 624 pontom van, es nekem is azt irja, hogy nem aranykartya.
J
-
válasz
Something_ #16321 üzenetére
Ha minden igaz, a következő hónaptól leszel aranykártyás.
-
1430
senior tag
válasz
Frozzy #16302 üzenetére
Nézd meg, hogy a hathavi pontszámod mennyi. Ha ez 360 alatt van, akkor ezért nincs aranykártyád. A 360 ponthoz átlag havi 60 pontot kell gyűjtened. Ha ezt csak a számlából tudnád kitermelni, ahhoz nettó 3000 Ft-os számla kellene (bruttó 3810 Ft). Ennél picit kevesebb is elég lehet, ha idősebb lesz a hívószámod vagy ha sok hálózaton kívüli hívást fogadsz.
-
Gedeon31
addikt
válasz
Something_ #16317 üzenetére
Majd meg jön az esze mindig ráb@szik
-
Gedeon31
addikt
válasz
Something_ #16314 üzenetére
Drága díszed lesz
-
Something_
őstag
válasz
GeneraL_XTX #16274 üzenetére
Nah, bement anyám meg öcsém a telefonért du 4 fele. Elhozták, patika állapotú, sanszos, hogy reburfished, de nincs rajta karc, használatra utaló nyom.
Kb fél órája hívtak, hogy hazaértek és a telefon 5 percenként újraindul. Már csináltak gyári visszaállítást is, de még mindig ezt csinálja.
A legszebb, hogy megint mehetnek a Westendbe a T-Pontba, mert elvileg csak ott van szerviz, ahol foglalkoznak az almával és a mamutba
Mondhatom, hogy kicsit ideges mutter
-
Dave1984
őstag
Sziasztok.A helyzet az,hogy a sim kártyám megadta magát.3 T-mobileos készülékem közül egyik sem érzékeli.Rongálva nem lett.Remélem így ingyen kicserélik?Előre is köszönöm a választ!
-
Gedeon31
addikt
-
Dudi08
tag
válasz
szabogabor10 #16306 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
-
Dudi08
tag
Sziasztok!
Olvastam, hogy az előző napokban valamelyikőtök írt a Go!net M csomagról, hogy csak 90 Ft-ot vett le a számláról.(úgy érzem, hogy megértettem, hogyan is működik a dolog, de inkább kérdezek)
Szóval, ha a domino csomagomra ezt aktiválom, akkor leszed 90Ft-ot és már netezhetek 30 napig 100Mb-os korláttal. Következő 30 napban ismét ugyanez.
Ha lejár a 2 hónap, amíg a 90Ft-os akció tart, akkor már 1000Ft lesz amit havonta levesz az egyenlegemből, de mivel ez nem hűségnyilatkozatos szerződés, ezért az akció lejárta előtt áttérhetek mondjuk a Go!napinet csomagra, ami naponta 10mb-ot enged 195 Ft-ért.
Tehát nem szúrok ki magammal, mert ha lejár a 2 hónap, akkor szabadon válthatok csomagot.(T oldalán amit találtam elolvastam ezzel kapcsolatban és nem látok buktatót)
Jól értem az egészet? -
sst17
csendes tag
Sziasztok!
Mozaik s díjcsomagnál mindegy, hogy wnw vagy internet apn-el csatlakozom a netre?
-
Frozzy
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy Előfizus vagyok májusban lesz 18 hónapja és ilyen arany társ kátyám még nincs.. DE azt írja, hogy valamenyi pont után kapok arany társ kártyát de semmi féle pont nem gyűlik mindig ki irja, hogy jövőhónapban újra elbírálás de nincs mit elbírálnia mivel 0pontom van.. csak azt nem értem, hogy miért.. egyébként MiX díjcsomagom van és szinte minden hónapban letelefonálom sőtt még egy Go!NetM is van..
Ez miért lehet ?
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gamer Gép - ASUS TUF B660, Intel I9 14900K, 32GB DDR4, RTX 4070 SUPER , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Intel Core i7 11700 - 4.9 GHz - 8mag/16szál - Eladó!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Gamer Gép - MSI Z490, Intel I7 10700, 32GB DDR4, RTX 3060 Ti 8GB , 1 TB M.2 SSD, Gigabyte 450W
- ThinkPad E16 Gen1 16" FHD+ IPS i7-1355U GeForce MX550 16GB 512GB NVMe IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest