Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #80307 üzenetére
Az akkutálca ha jól saccolom kb. 25cm hosszú lehet, mérd le rendelés előtt.
Szerintem ez fér bele max.:
SCT 55Ah 450A Jobb+Most 12 900 Ft + szállítás.
-
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #80039 üzenetére
-
KTU
addikt
válasz
gixxergabi #79912 üzenetére
Gondolom a hibakódot.
jóleszazúgyA smiley nem neked.
hozsoltika67:
Én keresnék egy normális szerelőt, mert utána jön hogy, f@sfranciasz@rarömó -
KTU
addikt
válasz
Coccolino_O #79785 üzenetére
"A kuplung (friction plate+pressure plate) csak egyféleképpen mehet vissza, pontosan középen kell lennie. Magyarul ne kérdezd, fogalmam sincsen, hogy mik ezek."
Ez a "kuplungtárcsa központosító". Ez lehet egy már nem működő váltóból kiszerelt nyelestengely, vagy a méreteire esztergált akármi, ebonitrúd, keményfa, stb.
Ami biztosítja hogy, mikor rakod fel a váltót, (összeilleszted a motorral),
"A sebváltón lévő input shaft (valami tengely)"
nyelestengely, becsússzon a kuplungtárcsába, és a lendítőkerékbe (lendkerékbe).Ha ezt csak szemre lövik be, ott lehet egyensúlyozni a váltóval, rángatni össze-vissza-anyázni....
Régebben megcsináltam én is "párat", van ilyen bizonyítványom is,
de most ilyennel és mással is, inkább hozzáértő szerelőhöz megyek, ahol megvannak a célszerszámok, szaktudás, és a napi rutin is hozzá.(#79783) oszy: Ha tudod mit kell csinálni, megvannak a megfelelő szerszámok és körülmények.
Akkor nem nagy kihívás. -
KTU
addikt
válasz
SPeti1984 #79746 üzenetére
Facebookon keresztül linkelni az árukeresőt
Leírom mit linkeltél a többieknek:
Exide Premium EA640 64Ah 640A jobb+ (EA640)
Exide Premium 72Ah 720A Jobb+ (EA722)
Exide Premium 77Ah 760A Jobb+ (EA770)Szerintem felejtsd el az Exide-ot.
Írtam pár napja Exide Premium akkukról, hogy tönkrementek,
ma a fiam autójába adta meg magát Exide Premium, ez pár hónappal a gari idő (2 év) vége után pár hónappal.A topikban többen is SCT akkumulátort ajánlottak, szerintem is ésszerű választás, pl., a gyárilag ajánlott méretet, venném bele.
-
KTU
addikt
Fogyasztás
Megane 2 1,6 16V K4MT7
Auchan 98-as
Kútoszlop 8,8657 L / 100 Km
autó szerint 9,2 L / 100 Km607 Km átlaga, 1 hónapja tankoltam előtte.
Agglomerációból bejárás + város, átlag naponta 2 x 7 Km, persze van pluszba dugóba araszolás hétköznap du. 16h körül,
és iskola járat. -
KTU
addikt
válasz
Gali199qd #79647 üzenetére
2019 február elején vettem EXIDE Premium (EA530) 53Ah J+ akkumulátort, 2 év gari,
most október közepén, egyik reggel nem indít, mindenféle előjel nélkül, előtte való nap is használtuk, nem "nyögött". 2 nap töltés után sem volt benne 10V.
Az autónak rendben van a töltése. M1 1,4 2003
Gariztatom.
Amit autót (Fiat dizel) eladtam, abba is EXIDE Premium-ot (EA770) vettem, nem volt 3 éves és "nyögött", most télen szerintem biztos cserélték.Előtte a többi autóinkba, ha kellett mindig EXIDE Premium-ot vettünk.
Most YUASA-t rendeltem, vissza írt a webshop hogy nincs abból a típusból ami nekem kell, sajnos máshol sem találtam.
Végül Rocket lett (1 év gari).
Amit Megane-t idén vettem, QWP Ultra POWER akku van benne, 1 éves (2 év gari),
megkaptam a gari papírt + számlát, kíváncsi leszek rá mennyit bír.M2 1,6 2005
-
KTU
addikt
Nálunk egyik se párásodik.
Megane I 2003-as, 1,4 16V, Megane II 2005-ös, 1,6 16V.Radiátor nem szivárog? bár éreznéd a fagyállószagot.
Esetleg beázás, szőnyeg valahol nedves, vizes.A Fiat-om volt ilyen párásodó télen, volt párátlanító állás a fűtésnél,
abban az állásban bekapcsolta a klímát, fűtőmotort nagy fokozatra, szellőztetést külső állásra állította, + tükör fűtés, de ez mellékes.
Lehet tudtak valamit, hogy kell bele ilyen. -
-
KTU
addikt
válasz
30z.Samu #79528 üzenetére
Nem ördöngösség [link]
A próbalámpa ne fém testű legyen, hogy véletlen ne csinálj rövidzárlatot, mert jobbik esetben kiég a biztosíték.
A próbalámpa vezetékes részét valahol a kocsiszekrény fém részéhez csatlakoztatod, csipeszt rácsípteted csavarra, ajtóütköző fém része stb.
Ha a hátsó lámpa foglalat csatlakoztatva van és bekapcsolod a világítást, a képen az alsó két párhuzamos lemez valamelyikén kell folynia +12V-nak, a másik a féklámpa +12V-ja, nem tudom melyik, Megane-om van
Ha itt világít,
vagy az izzó égett ki,
vagy alsó izzócsatlakozó oxidálódott kicsit megkarcolgatod a próbalámpa érintkezőjével kikapcsolt világításnál,
vagy már túl "mélyen" van és nem ér az izzó alsó csatlakozójához, óvatosan fentebb hajlítani kicsit, kikapcsolt világításnál.
Ami az izzók körül van fém, az -12V, az ugyan az ami a kocsiszekrényen van.
A képen a többi pirossal jelölt részen is +12V feszültség halad, ha épp világítania kell valamelyik izzónak.Nézd meg a "tüskecsatlakozókat" is jellemzően itt van probléma, oxidálódik, nem csatlakozik jól, nagyobb lesz az ellenállása és melegszik, akár ki is olvadhat a műanyagból.
A kocsinak mind a két (bal és jobb) hátsólámpa csatlakozóját nézd meg.
-
KTU
addikt
válasz
sesomaru1989 #79487 üzenetére
A kínai pár $-os Bluetooth-os és akármilyen OBDII olvasókkal kapcsolatba erre is felhívom a figyelmed:[link]
Bátor voltam.
Különben is,
aki mer, az nyer,
aki merít, az nyerít. -
KTU
addikt
válasz
sesomaru1989 #79485 üzenetére
-
KTU
addikt
válasz
sesomaru1989 #79468 üzenetére
Motormosás nem volt mostanában?
Az egyik Megane-nál nem tömítenek rendesen a trafók, ebben még nem cseréltem,
és motormosásnál befolyik a víz.
Vagy esetleg más valahonnan kevés víz került bele? -
KTU
addikt
válasz
DonThomasino #79379 üzenetére
"Mindkét ajtóból 80 felett halk percegő kattogó hangot hallok mi lehet?"
Ez engem is érdekelne, mert én is hallom, de akár már 70 Km/h-tól.
Mintha inkább a B oszlopból jönne a hang.
Hogy ez mi lehet?
M2"Alapjáraton álló helyzetben mint ha kicsit hintázna az autó"
Alapjárat nem ingadozik?
Motortartó bakok vagy váltó tartóbakok.
Motor nem táncol benne? -
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #79273 üzenetére
Gumis topikba sűrűn előjön ilyen kérdés.
Azt kell rá rakni ami a gyári mérete.
Valahol az ajtófalcba kell(ene) lennie egy matricának, amin rajta van mi kell rá.Tire Size calculator [link], "Tire Comparison" fül.
175/65 R15 és 195/65 R15 méretek közt átmérőben van 2,5 cm különbség, ami 4,2%, szerintem elég sok.
-
KTU
addikt
válasz
rob210 #79045 üzenetére
Gyári olajleeresztő csavar alá ilyen tömítést raktam.
-
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #79043 üzenetére
12 e Ft volt a külső féltengelycsukló csere munkadíja / db.
Jó pár éve a Fiatomnál bontott alkatrészt rakattam bele, kevesebb mint 2 évre rá ugyanúgy cserélni kellett.
Az a kb, 1,5 év, nem ért annyi pénzt. -
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #79041 üzenetére
Mindkét Megane-ba pár hete cseréltettem baloldali külső féltengelycsuklót.
Nem jutott eszembe hogy bontott féltengelyt vegyek.Egyiknél csak a gumiharang volt kiszakadva, de mivel pár hónap szerintem eltelt mire észrevettem, lehet tele ment porral, vízpárával, és talán majd 1 év múlva kopogott volna.
A munkadíj így is ugyanannyi.
Mi a baja a féltengelynek hogy komplett kell cserélni?
Mennyi a bontott féltengely? -
KTU
addikt
válasz
Salex1 #78966 üzenetére
Gumi és felni topik
itt tudnak segíteni honnan milyen TPMS témában is. -
KTU
addikt
válasz
CriticalHit #78501 üzenetére
Mennyi idő telt el az első csere óta?
-
KTU
addikt
Megane 2, 1,6 benzin ph1, külső féltengelycsukló készletet kellene rendelnem.
Értelmes minőséget alig találok.
SKF, NTN-SNR, FAG,
MAXGEAR, CIFAM, METELLI, RUVILLE, MAPCO, SAMKO, KERGEN.Jól gondolom hogy ezekből az SKF a befutó?
féltengely csukló
-
KTU
addikt
válasz
Predator2 #78453 üzenetére
Fel is kell azt az akkumulátort tölteni,
de inkább szinten tartani, úgy hogy közben azért másra is kell az energia amit a generátor termel.hasonlat,
pl. a régi "gombostelefon" töltőjével (550 mA), nem töltjük az új 5000 mAh akkus telefont, mert "soha" nem tölti fel, ezt több A-al kell tölteni hogy fel is töltse. -
KTU
addikt
válasz
Istikee007 #78422 üzenetére
Ha olajat keresel benzinesbe,
rob210 válaszai:
"Elf Evolution 900 SXR 5W-40 motorolaatj akkor érdemes beletenni, ha sokat autópályázol plussz 40 fokban.
Télen és városi araszolgatósnak jobb az 5w30" [link]Szűrők:
"Az unixos szűrőt hagyjuk.
Hengst, purflux, renault gyári, ezek szűrők amikkel még nem volt gond." [link]------------------------------------------
Hogy honnan, az függ hogy hol laksz, helyben melyik autósboltba milyen kedvezményeket adnak.
Vagy hogy honnan melyik webshopból hogy tudod összeszedni, hogy ne legyen postaköltség.Ahonnan vásárolgatok ZS+U (ZSU), Kauf-Fer Áruház, Kovács Autóalkatrész Webáruház
-
KTU
addikt
válasz
Pttypang #78393 üzenetére
Semmi extra.
M2 kulcs kihúz, elem kihúz, vissza az új, + kulcs.
M1 csavar kihajt, kulcskarika felőli részen kezdeni a szétfeszítést, kulcsos részébe lesz az elem, találtam képet, a sárgával jelölt részen lesz 1 bepattanó ferde pecek, azt kifele nyomni, közben egy SIM tűvel az elemet kimozdítottam, és ki is esik.
Vissza elem benyom, két rész összenyom, csavar vissza. -
KTU
addikt
Ma kicseréltem a kulcsokba (távirányítókba) az elemeket.
Megane 1, "tojás alakú 1 gombos", CR1620 elem.
Megane 2, 3 gombos kártya, CR2025 elem.A Megane 1 elemei annyira le voltak merülve, hogy az elemteszter mutatója alig mozdult ki a piros legelejére.
Az autót még hibátlanul nyitotta / zárta.
Már több mint 8 éve van nálunk az autó, én még elemet nem cseréltem benne.
SONY volt mindkettőbe. -
KTU
addikt
Szerintem így néz ki
-
KTU
addikt
-
KTU
addikt
válasz
nünüke1975 #78049 üzenetére
-
KTU
addikt
válasz
Kronos3000 #78020 üzenetére
CAESAR CT-215UR autóriasztó + rablásgátló. Beszerelési útmutató.
Azok direkt feketék. -
KTU
addikt
válasz
Kronos3000 #78018 üzenetére
Kulcsot megcsináltattad már azóta.
Szerintem DonThomasino Kecskemétről nem hiszem hogy elindul.
-
KTU
addikt
válasz
gixxergabi #77954 üzenetére
"De mivel automata EDC... "
Hol?
-
KTU
addikt
válasz
AthlonXP #77890 üzenetére
Ott nem lehet hogy szorul valami, amit a motor mozgat?
Nálunk a M1 2003-as kombinál télen hidegebb nap reggel, a csomagtérajtóban lévő spiáter tört el, ami a záró / nyitó motort tartja.
Egyszerűen visszabandázsoltam, azóta is úgy van,ez kb. 4 éve volt.
Nem vettem bontóban se, mivel ebben van a kulcsos rész, és azt mondták macerás (x már nem tudom mennyi ezer Ft) hogy ha az eredeti kulccsal szeretném használni. Maradt így, ha valamikor leesik megint felbandázsolomSzóval a szorulásra gondolok mivel mikor a másik Megane-on cseréltem a tankajtózár motort, ha nem állítom be precízen, nem hiszem hogy hosszú életű lenne.
-
KTU
addikt
válasz
Joe.36 #77861 üzenetére
rob210 topikgazda írta nemrég:
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
Lehet neked is 65mm átmérőjű kell, ez csak tipp, mérni kell.
-
KTU
addikt
Totalcar.hu
Rossz motorok 3. videó, Renault-val kezdődik. [link] -
KTU
addikt
válasz
rob210 #77640 üzenetére
Megane 1 Alize,
Megane 2, ezt nem tudom milyen
Lekérdeztem valahol, már nem tudom hol.
Ott ezt találtam:
Equipment level: EA1;
Additional to equipment level: SAN913;
Pastebin link -
KTU
addikt
válasz
andras0x0x0 #77511 üzenetére
Töltés jelző: piros, akkumulátor piktogram
-
KTU
addikt
válasz
andras0x0x0 #77494 üzenetére
rob210 Topikgazda is írt.Keress jó villanyász szakit, és ha lehet, felújítás,
szerintem olcsóbb, és nem rosszabb mintha veszel egyet 50 e Ft-ért.
Olyan műhelybe vittem a generátort, ahol csak felújítanak, de nem szerelik ki/be.
Generátort padra rakta, lepróbálta, szétszedte, amit kellet cserélt, össze, megint padra rakta.
Ott megvártam, szerintem 30 perc volt az egész.
Kecskemét, ezért nem írtam konkrétan melyik. -
KTU
addikt
válasz
andras0x0x0 #77488 üzenetére
Talán 5 éve adta meg magát a generátor Megane I 2003-as, 1,4 16V.
Állórész széttört, vettem bontóban, vittem is villamossági szakihoz szétszedte, amit kellett cserélt benne.
Én szereltem le/fel, talán, ha jól emlékszem 20 - 25 e Ft-ból megvolt az egész.
Most ez az akció nem tudom mennyi lenne.Másik variáció:
Br. 50 e Ft köröl láttam Valeo-t, BOSCH is ennyi,
Generátor-töltőáram 95 A és 98 A,DELCO-REMY 40 pár e Ft.
Generátor-töltőáram [A]: 75
de a cseredarabot le kell adni mindegyiknél. -
KTU
addikt
válasz
30z.Samu #77478 üzenetére
Bár már kaptál választ, nálam így működik, készítettem egy videót.
__________________________________________________
más,
Régebben lehet már kérdeztem,
nagyon macerás cserélni M I ph2, belső / külső levegő keringés szabályzást vezérlő alkatrészt?
Ill. mi a neve ennek az alkatrésznek, esetleg cikkszáma.
Sajnos eltört, gyújtás ráadás után halható ("morog, kattog) is ahogy a motor megpróbálja egyik végállásba tolni.
Köszönöm -
KTU
addikt
válasz
DonThomasino #77386 üzenetére
A tankban lévő kevés üzemanyag miatt.
-
KTU
addikt
Tegnapi hibakódok, ma összerakás után töröltem.
Délután kicsit ideges lettem mi a fene van az autóval, mikor megláttam a vizet csepegni a trafókról, csak akkor ugrott be hogy mosás miatt, magamat szívattam. -
KTU
addikt
válasz
Jimmy8 #77207 üzenetére
Épp tegnap este kezdtem, (vasárnap lemostam a motort, és csak tegnap du. mentem az autóval, pár Km után dadogott, nem ment 1 henger biztosan) de ma délelőtt fejeztem be.
Egyrészt mert ma reggel ért ide a gyertya amit tegnap este rendeltem.
Amúgy is terveztem már a gyertyacserét.
Másrészt még este kompresszoros kifújás után se láttam annyira vízmentesnek hogy kivegyem a gyertyákat.
A kompresszor 10 bár-t tud, talán 25 - 30 L tartály, van hozzá pisztoly, de csövet kellett rá raknom.
Szóval még ekkor sem láttam eléggé vízmentesnek a fészket.
Törölgettem: hosszú vékony csavarhúzó + jó nedvszívó rongy.
De inkább ma délelőtt cseréltem ki, nagy meleg van, kiszáradt teljesen.Szerintem ne vegyél levegő spray-t, nagyon kevés amit tudnak, van itthon ilyenekből is pár fajta.
Ha nincs kompresszor, akkor törölgetés hosszú vékony csavarhúzó + jó nedvszívó vékony rongy.
plusz időzítsd úgy, (ha nem lennél elégedett a vízmentesítéssel), trafók nélkül hagyd kiszáradni. -
KTU
addikt
válasz
Baalaagee #77047 üzenetére
Megane 1-nél, 1,4 benzin, 2003, a jobb hátsó ajtó alá kell befeküdni,
a csatlakozásoknál össze kell nyomni és lehúzni a csövet, meg talán van egy bilincs ami tartja a szűrőt.
Szerintem a Clio-ba is ilyen lehet.
Melegbe csináld, hogy könnyű legyen összenyomni a csatlakozókat.
Gyorsan megvan.YT videó cseréről [link]
Ugyan így kell cserélni Megan-nál is. -
KTU
addikt
Ismét köszönöm a válaszokat!
Szombat du. kicseréltem.
A tankajtó műanyagot (amit 3 csavar fog és kiütöttem), csak kibillentettem, a csukló része nem akart kiférni, nem erőltettem, cső el ne törjön.
Csak a sárgával jelölt műanyagot kell kihúzni, persze belül van "bepattanója", azt összenyomni, ahogy bent van, felül és alul, (ez így nem fér ki, csak szemléltetésképpen visszaraktam). Ez gyakorlatilag egy cső, amin van még egy szivacsos jellejű másik cső, simán csak rácsúsztatva, ezek így egyben védik a tankajtó központizár motor rúdját.
A tankajtó központizár motor ottmaradt menetes részét kivettem, csomagtartó felől 10-es kulcs, kerékdobba 16-os vagy 17-es (amilyen kulcsnyílású anyát épp ráraktak), két személyes, próbáltuk lazítani, persze eléggé rá gyógyul az anya, egyszer csak sikerült elszakítani.Új tankajtó központizár motor berakása.
Tankajtó műanyagot helyére berakni, központizár motort szintén becsavarozni, (gyárit vettem, de a doboz bontott volt, nekem csak és kizárólag a motor volt benne ami biztos új volt, mert a sarukon nem látszott még csatlakoztatás nyoma).
Kellett hozzá még hatlapú M10-es önzáró anya metrikus normál menettel, plusz egy nagy 10-es "fakötésű" laposalátét, amit a kerékdob felől raktam az anya alá.
A központizár motor zárórúdja nem megfelelő helyre mutat, ugyan össze lehet így rakni, de a rúd nagyon nehezen mozog, van hogy nem is működik. Gondolom a régi központizár motor lefeszegetésétől.
Kellett egy tizenpárcenti hosszú csavar és sok nagy 10-es "fakötésű" laposalátét, meg persze egy anya, hogy a lemezt a megfelelő irányba állítsam.
Elsőnek csak 3 - 3 db alátétet raktam, de a csavart így elgörbítettem, a bak belső részét használtam erőkar növelőnek.
Ezt a beállítást érdemes pontosan megcsinálni, rászánni az időt, hogy a központizár motor hosszú életű legyen és nem mellesleg télen is kinyíljon az ajtó.Kereket nem vettem le, sőt a "lábán" állt végig az autó, a kezem simán befért (pedig nem vékony), szerintem a kerék is gyári méret 195/65R15.
-
KTU
addikt
Köszönöm a válaszokat.
Ez a nagy darab műanyag hogy jön ki?
3db csavart kivettem, de nem nagyon akar kijönni, eléggé bele van gyógyulva.
Kiütöttem óvatosan gumikalapáccsal.
Így hozzáférek az anyához a régi központizár motor végén. -
KTU
addikt
Sziasztok!
Szükségem lenne kis segítségre.
Renault Megane MK2 Ph1 szedán.
Előző tulajnál tönkrement a tankajtó központizár motor, egyszerűen kivette, és rakott bele egy hosszú egyenes drótot, amit a jobb hátsó lámpától lehet mozgatni.
Pedig egyszerűen lehetett volna javítani.Vettem új gyári Renault központizárat, (mivel a régit nem kaptam meg)
kérdésem, mi hiányzik még ehhez hogy be tudjam szerelni?
Mi fogja a karosszériához az egységet?
Felül vagy alul van a zárórúd?
Hogy áll ez egyáltalán normálisan helyén?
Belülről ezt látom, (az egységet csak próbaképp csatlakoztattam, hogy működik-e, működik, vezetéket nem vágta le)
Amiket jelöltem a képeken, ki kell vennem?Köszönöm
-
KTU
addikt
Segítséget szeretnék kérni hogy ez a kattogó, zúgó hang, mennyire nem természetes, mikor ráadom a gyújtást, egy Renault Megane 1, 2003, 1,4 benzinnél.
Az utastér-levegőszűrőház mellől jön valahonnan.
Nem tudom hogy előtte volt-e, erősödött-e, nem én járok az autóval, csak én javíttatom, nejemé.
Március környékén mentem vele, akkor még nem volt, igaz ilyen meleg sem volt, nem tudom a meleghez van-e köze.
Köszönöm -
KTU
addikt
válasz
rob210 #66188 üzenetére
Nem a 7 pólusú csatlakozót akarom bekötni.
vontatmány (utánfutó) index (villogó) visszajelző
Ez után érdeklődök.
Vagy már nem kell "vizsgára"?
Egy led a műszerfalon,
ha nincs utánfutó csatlakoztatva akkor nem villog,
ha csatlakoztatva van, és villog az utánfutó villogója megfelelően,
akkor ezt villogással jelzi,
ez az utólagosan beszerelt szerkezet.Megnyitottad a Fiat-os linket?
-
KTU
addikt
válasz
rob210 #66185 üzenetére
Hagyjuk a forrasztópákás dumát.
Olyanra gondoltam x erre fele keress Y csatlakozót, abba a kék-piros vezetéket,
mert ott a legegyszerűbb bekötni.Ilyen leírás nincs Renault Megane-hoz, pl. Fiat Marea [link]
Nem egy ördöngösség.(#66186) LamerGyuri
"Gugli a barátod", nekem igen.
Nem erről írtam. -
KTU
addikt
Megane 1, vontatmány (utánfutó) index (villogó) visszajelző beszerelése után érdeklődnék,
hova melyik vezetékbe, célszerű bekötni,
1 körös vagy 2 körös.
Van erről valahol leírás?
Rákerestem a topikba, nem találtam,
lehet rossz keresőszavakkal.
Köszönöm. -
KTU
addikt
Ezt a csövet lehet kapni utángyártottba?
Vagy nézzek egyből gyárit.
Megane I. 1,4 16V, K4J 750
Sajnos letört róla a csatlakozócsőcsonk.Köszönöm
-
KTU
addikt
Üdvözletem!
Esedékes autónknál a vezérlés csere.
Renault Megane I, 2003, 1.4 16V Authentique
1390 cm³, 70 kW, 95 LE, (KA0D) K4JC750
klímás, gondolom a hosszbordás szíjnál van jelentősége.Érdeklődni szeretnék miket érdemes ill. mit feltétlen kötelező ilyenkor még cserélni:
szíj, feszítő, vezetőgörgő, vízpumpán kívül.
INA (INA530064030) Vízpumpa + fogasszíj készletet készülök rendelni.
vagy
DAYCO (DKTB460)
Olvastam hogy a Topikgazda pár hónapja járta meg gyári szettel.Vezérmű ház dugót rendelek, ill.
Hosszbordás szíj szettből milyet ajánlott venni?
FLENNOR (F905PK1750)
vagy
DAYCO KPV072 hosszbordás szíj készlet találtamKöszönöm a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- AKCIÓ! Beszámítás! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával működéssel
- Már 25 000 Ft-tól BONTATLAN. Részletfizetés.Gamer szék noblechairs EPIC Mercedes-AMG Petronas
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest