- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
Ismét köszönöm a válaszokat!
Szombat du. kicseréltem.
A tankajtó műanyagot (amit 3 csavar fog és kiütöttem), csak kibillentettem, a csukló része nem akart kiférni, nem erőltettem, cső el ne törjön.
Csak a sárgával jelölt műanyagot kell kihúzni, persze belül van "bepattanója", azt összenyomni, ahogy bent van, felül és alul, (ez így nem fér ki, csak szemléltetésképpen visszaraktam). Ez gyakorlatilag egy cső, amin van még egy szivacsos jellejű másik cső, simán csak rácsúsztatva, ezek így egyben védik a tankajtó központizár motor rúdját.
A tankajtó központizár motor ottmaradt menetes részét kivettem, csomagtartó felől 10-es kulcs, kerékdobba 16-os vagy 17-es (amilyen kulcsnyílású anyát épp ráraktak), két személyes, próbáltuk lazítani, persze eléggé rá gyógyul az anya, egyszer csak sikerült elszakítani.Új tankajtó központizár motor berakása.
Tankajtó műanyagot helyére berakni, központizár motort szintén becsavarozni, (gyárit vettem, de a doboz bontott volt, nekem csak és kizárólag a motor volt benne ami biztos új volt, mert a sarukon nem látszott még csatlakoztatás nyoma).
Kellett hozzá még hatlapú M10-es önzáró anya metrikus normál menettel, plusz egy nagy 10-es "fakötésű" laposalátét, amit a kerékdob felől raktam az anya alá.
A központizár motor zárórúdja nem megfelelő helyre mutat, ugyan össze lehet így rakni, de a rúd nagyon nehezen mozog, van hogy nem is működik. Gondolom a régi központizár motor lefeszegetésétől.
Kellett egy tizenpárcenti hosszú csavar és sok nagy 10-es "fakötésű" laposalátét, meg persze egy anya, hogy a lemezt a megfelelő irányba állítsam.
Elsőnek csak 3 - 3 db alátétet raktam, de a csavart így elgörbítettem, a bak belső részét használtam erőkar növelőnek.
Ezt a beállítást érdemes pontosan megcsinálni, rászánni az időt, hogy a központizár motor hosszú életű legyen és nem mellesleg télen is kinyíljon az ajtó.Kereket nem vettem le, sőt a "lábán" állt végig az autó, a kezem simán befért (pedig nem vékony), szerintem a kerék is gyári méret 195/65R15.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...