- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Két üvegpanel és megdöntött front; itt az APNX V1 névre keresztelt miditornya
- Gaming notebook topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Asztrofotózás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
tsteve
senior tag
akinek nem sikerül majd az online adategyeztetés, az a következőkre figyeljen:
- okmányirodai stílusú adat legyen megadva (kisbetű-nagybetű, stb)
- mielőtt nekikezd, gondolja át, hogy 1000%-osan az ő nevén van-e a prepaid, átírás is kellhet adott esetben
(biztosan lesz olyan is akinek sikerül majd "idegen" kártyát egxeztetni, többeknek sikerült állítólag, de ott a titok nyitja az lehet, hogy az idegen kártya senki néven nincs az állami rebdszerben adathiba miatt)
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz aprokaroka87 #46104 üzenetére
védi tőled a külső hálózatot... végülis ez is tűzfal
-
tsteve
senior tag
válasz ChuckyCheese #46116 üzenetére
space... zárójel... kisbetű-nagybetű.. minden PONTOSAN úgy van mint a személyiben és a lakcimkártyán?
te voltál mindig az előfizető is?[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
jól működik az adategyeztetési oldal.. próbáltam párom telenoros kártyáját egyeztetni a saját adataimra, de nem engedte, s telenor üzletbe küldött szerződni saját névre
eddig OK tehát...[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz tsteve #46125 üzenetére
2. lépés: párom nevére (aki a valódi előfizető) már engedte, de nem simán, hanem először azt írta hogy nincs a megadott adatokkal azonosítható személyi okmány... pedig csak az email címe nem volt pont ugyanaz, amit eredetileg megadott... javítás után már minden OK... tehát az email cimet is hasonlítja az eredetileg megadotthoz
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz ChuckyCheese #46128 üzenetére
nálunk -mint írtam az előbb- az email cim nem volt pontosan ugyanaz, azaz ekkor adta ugyanazt a hibaüzit, mint nálad is... én extra pont nélkül írtam be, de eredetileg az email cím név részén belül is volt egy pont (ami valójában email cim esetén irreleváns)... kijavítottam, s azonnal elfogadta utána már
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz agroman #46143 üzenetére
az eredeti regisztrációnál (a vásárlásnál, hónapokkal ezelőtt) és tegnap az oldalon is megadtunk email címet... a kettő között volt egy pontnyi eltérés... nem engedte az egyeztetést, csak miután a pontnyi eltérést javítottam tegnap... nem tudom leirni jobban, harmadszor irom már le... konkretan itt is okmányhibara hivatkozott, pedig csak az email cím különbözött minimálisan... ird le pontosabban a kérdést, ha továbbra sem világos...a pontnak nem volt jelentősége az email cím szempontjából, mert a néven belül volt, értelmes, használható email cim volt mindkettő, irreleváns ilyen esetben egy pont a névben, az email cím első részében...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz snooze #46177 üzenetére
a telenornál lesz csak tumultus, a telekom ügyeskedik, s bárkit enged regisztrálni... olyat is aki nem előfizető valójában...azokat előfizetővé teszi, ha birtokukban van a kártya... ez persze jó eséllyel törvénytelen, remélem hamarosan kiderül hogy hol és hány esetben sérti meg a telekom gyakorlata a hírközlési és adatvédelmi törvényt azzal, hogy előfizetők gyüjtésére használja fel törvényi kötelezettségét... szerencsére a Telenor ezt nem merte meglépni
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
nem érted...ezt sem... ha nem vagy előfizető, akkor üzletbe küld az adategyeztetés végén a telenor online felülete szerződést kötni... a telekom meg téged tesz előfizetővé miközben még azt sem közli, hogy itt most nem adategyeztetés történt, hanem szerződéskötés indult... ezért jogsértő a telekom... hírközlési és adatvédelmi törvény is sérül a telekom eljárása során... közben az eredeti előfizetőnek sincs joga nemet mondani az új ember és a telekom közti szerződésre, amire a korábbi rendszerben még megvolt a joga
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
egy hatóság által előirt kötelezettséget a telekom ügyfelszerzésre (is) használ... a telenor pedig nem, s nyilván nem ok nélkül... a telekom-ot erre senki sem hatalmazta fel a törvény végrehajtása során, hogy ezt a végrehajtási műveletet összekapcsolja saját ügyfelszerző tevékenységével...az a fő baj, hogy más dolgokra (is) használja a megszerzett adatot mint az eredeti cél... de ez sztem már nem fog menni, hogy megértsd.. részemről befejeztem... hamarosan kiderül jogot sért-e a telekom
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz -secret- #46212 üzenetére
2 eredmény lehet hibás esetben tapasztalatom szerint:
vagy okmányhibára (azonosíthatatlanságra) hivatkozik, vagy azt kéri, hogy menj be szerződni (utóbbit akkor ha nem te vagy a korábbi előfizető)sajnos mindkét esetben csak a személyes ügyintézés a megoldás
(okmányhibara nálam is hivatkozott, de nálam pl. csak az email cím volt más mint amit annak idején megadtam, javítás után már sikeres egyeztetést jelzett)
[ Szerkesztve ]
-
-
tsteve
senior tag
válasz darvinya #46225 üzenetére
igen, s ha ügyesen sakkozik a mymenu-s ajánlatokkal akkor a mostani 80 percet is át tudja menteni egy havi 3000 ft körüli dijas csomagba...
domino fix esetén (továbbélő "Most" opcióval) 2400 Ft-ból jönne ki a 80 perc + 1 giga (ha a hívások kb. fele megy telekom irányba)telenoros mychat megoldás előnye: +böngészés
domino előnye: olcsóbb havi összeg és a maraton opció nem havonta fizetendő, gyakorlatilag nem jár le
-
előfizusban nincs 3000 ft körül jó lehetőség számára sehol publikusban[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz radio100jozs #46346 üzenetére
az elméleti kötelező minimum a csomag bruttó ára osztva kb. 3000 ft-tal és szorozva kettővel.. ez gigabájtban adott eredmény... ha ennél jóval többet ad a szolgáltató akkor király, ha csak ennyit akkor smucig..ez korlátos és nem korlátos csonagokra is igaz..
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
a telenor olyan szempontból tisztességesebb, hogy a kereteket eu-ban is leforgalmazni engedi lezárt csomagokra... a vodafone pl. nem engedi ezt... a telekom még nem nyilatkozott, náluk csak májusi Ászf van lezártakra... tehát a lezártakra úgy tűnik nem vonatkozik az eu-s szabályozás a keretek szempontjából, kizárólag a szolgáltató dönt...ahogy sejthető volt
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
arra leszek kíváncsi, mi lesz a MyMinute csomagok sorsa itt, illetve a "Most" opció sorsa a Telekomnál... elvileg ugye "záródik" mindegyik jún. 30-án... kivezetik őket, vagy csak lezárják, vagy maradnak....
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz Bferibörs #47126 üzenetére
sztem egymásra várnak most a szolgáltatók... ha az egyik leállítja az akciós csomagot/opciót, (MyMinute ill. Most) akkor a másik is le fogja állítani június 30-án...egyfajta összhangoltnak tűnő változásra számítok...
ez egyébként nem pesszimizmus, hanem sokkal inkább realista hozzáállás...én nem számítok csodákra itthon ilyen feltételek mellett, amit a kormány biztosít manapság...az ötleteket meg nem tőlem várjáksajnos roaming ügyben igazam lett, azaz egyedül csak a Telenor hagyta a lezárt csomagok kereteit használni eu roaming-ra, a többiek nem... piros pont nekik... mert megérdemlik
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz jozsi968 #47412 üzenetére
talán jó hír a telenorosoknak:
mivel eldőlt, hogy a Telekom nem vezeti ki ill. nem zárja le egyelőre (06.30-tól) a "Most" opciót, ezért jó eséllyel a Telenor sem meri majd meglépni ezt június 30-al a MyMinute esetében... mint tudjuk, mindkettőnél írták a 06.30-at mint határidőt eredetileg...[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz NeBeLa #47504 üzenetére
én olyan pletykát hallottam, hogy gyakori a kapcsolatkiesés az állami rendszer felé, s olyan pocsék a rendszer, hogy ilyenkor is ezt az üzenetet dobálja vissza... nem kizárt hogy van némi alapja a pletykának... persze az állami rendszer a pocsék, nem a szolgáltatóké...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz lugosi #47520 üzenetére
sztem ez év végéig meg fogják hosszabbítani majd a határidőt... különben több millió kártya kerülhet ki a forgalomból és akkor elmaradna a sikerpropaganda... jövőre is elnyúlhat egész évre ugyanezért ha közben rá nem jönnek, hogy ez így, ilyen módon elképesztő teher mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz aprokaroka87 #47524 üzenetére
sok az ellentmondás.. telekom és voda átirja automatikusan új névre is az online felületen ami nagyon necces, mert a hírközlési tv. szerinti szerződéskötési szabályok nem teljesülnek (az új tulajnak nyilatkoznia kéne ugyanis egyértelműen, hogy ő előfizetői szerződést akar kötni)
Telenor hasonló esetben jelzi hogy menjen be átiratni a kártyát az új tulaj, ami egy hivatalos folyamat... NMHH erre sem lépett még eddig, pedig baromi zavaros lett így az egész rendszer, közben a sóhivatal (NMHH) csak ül a babérjain...emellett szinte csak hab a tortán a voda féle "automata" egyeztetés, amitől végleg értelmetlenné válik már a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz Viktor0610 #47527 üzenetére
ez remek...örülök neki... bár te nyilván értetted a törvényességi aggályaimat is a másik 2 cég esetén... a lényeg, hogy az (új) ügyfél egyértelműen nyilatkozzon, hogy szerződni akar, ez a Telenornál jól működik, legalábbis számomra úgy tűnik, míg a másik 2 cégnél ez nagyon necces...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz Remekelek28 #47597 üzenetére
elvileg nem, de én nem kockáztatnék a helyedben... óriási a zűrzavar ezen a téren minden szolgáltatónál
-
tsteve
senior tag
válasz Viktor0610 #47600 üzenetére
akkor újabb jó pont részemről a Telenor-nak... az előzőt azért kapta a céged mert sokkal törvényesebben műveli az adategyeztetést a másik 2-nél... a harmadikat pedig azért, mert lezárt csonagok esetére is biztosítanak roaming-ot a keretek terhére és ezt időben nyilvánossá is a Telenor...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
a legelkeseritőbb az, hogy mivel az nmhh nem szolgál egységes iránymutatással, a 2 ügyeskedő szolgáltató jól jár, míg szegény Telenor megszívja ezt az egész adategyeztetést... hiszen ő mindent törvényesen csinál, azaz nem köti össze az adategyeztetést előfizető gyűjtéssel az online felületén mint a másik 2 cég... megint a törvény határán egyensúlyozók vagy azon átlendülők jártak jól, a törvényesen eljáró cég meg jóval több prepaid előfizetőt veszít emiatt a másik 2-nél...
-
tsteve
senior tag
ugye én olvasok csak valamit rosszul az uj mytv aszf-ben, azt írják a 3-as pontban hogy nem jár adatkedvezmény a mytv-re...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz Somatom #48430 üzenetére
nem kötelező átültetni ezeket a nemzeti jogba, de ez esetben is közvetlenül alkalmazandók... tehát megtaláltad, amit keresel... ennek a résznek magyar megfelelője egyébként nincs, ennek ellenére hatályos Magyarország területén is...az pedig régóta nem oszt és nem szoroz, hogy egy ügyfélszolgálat mikor mit mond... a rendelet számít ez esetben is
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
- Samsung C43J890DKU Super Ultrawide Gamer Monitor! 43"/3840 x 1200/120hz/PbP/Type-C/KVM/Machez is!
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1165G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest