-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Strix G513RM G513RM Gamer Laptop RTX 3060, Rysen 7 DDR5 16GB
- Zsír HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/256 FHD IPS SURE VIEW
- 1TB Western Digital SN850X M.2 PCIex4 SSD (WDS100T2X0E) ÚJ!!! 36 hónap garancia
- Intel Core i5-12400F LGA1700 OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
- AMD Ryzen 7 5700X OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest