- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple MacBook
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
etnies #95947 üzenetére
Most nem igazán értem, hogy mit akartál bizonyítani.
Elolvasva a válaszodat ezen őszintén szólva nem is csodálkozom.
Feltételezek egy értő olvasást figyelembe véve a válaszaim bekezdések szerinti tagolását is, ahogy te magad sem ömlesztve fogalmazol.Írtam, hogy a kezdő sofőrök gyakrabban baleseteznek, ha SS gépet kapnak a kezük alá.
Nem, ez az állítás most olvasható először. Te azt írtad az SS könnyebben "behúzza a sötét oldalra" a kezdőket.
Lehet erre gondoltál, de én csak azt láthatom amit leírsz és én csak arra és csakis arra reflektálok.
Nem foglalkozok azzal ki mit képzel bele a sorok közé.Erre leírod, hogy a haverod, aki kezdő, de nem SS gépe van, hanem egy túramotor/naked (ízlés szerint), annak olcsóbb a biztosítása, mint neked, akinek SS gépe van.
Nem. Nem "erre". Hanem a hsz. második bekezdésére, ami a "hülye biztosítókkal" indít, amivel igazából nem is tudom mit akartál mondani: azért hülyék, mert állításod szerint egy kezdőnek nagyobb díjakat számolnak fel?
És erre írtam én a barátom példáját, ami cáfolja ezt az állítást.Továbbá: http://a.te.ervelesi.hibad.hu/
Ha személyeskedni szeretnél, akkor rákontráznék erre avval, hogy neked meg javítanod kéne még az érvelési technikáidon: a statisztika kártya kijátszása nagyon hatásos pszichológia trükk, de csak egy trükk marad statisztikai adatok nélkül.
Ajánlom a disputát figyelmedbe, elég jó készségfejlesztő.Aztán: milyen biztosításról beszélünk?
Mindkettő 3rd party kiegészítő szolgáltatások nélkül, és mindkettő a legolcsóbb ajánlat volt, amit az ER6-ra a Bikesure, a CBR-re az MCE szabott meg.Itt van néhány tény a fiatal sofőrökről: ...
Rendben, tekintsük át mit írnak a fiatalokról (!= "kezdő").
Data on British drivers shows that:
Drivers aged 16-19 are a third more likely to die in a crash than drivers aged 40-49 [2].
One in four 18-24 year olds (23%) crash within two years of passing their driving test [3].
Young male drivers are involved in many more crashes than young female drivers [4].
16-19 évesek 33% nagyobb eséllyel baleseteznek, mint a 40-49 évesek. Valamint két éven belül a 18-24 évesek negyede. Nincs ebben semmi meglepő, csupa közhely. Viszont keresztkérdés: Milyen motort hajtanak a 16-24 évesek?(Hint: nem nagy köbcentis SS-t.)
És akkor nagyvonalúan eltekintettem a ténytől, hogy ezek autós felmérések, nem motoros.Felhívnám a figyelmed a "Key" szóra.
Ha már ilyen kedvesen kiragadtál egy neked tetsző részletet, akkor én meg felhívnám a te figyelmed a felmérés egészére! A bekezdés címe úgy szól, hogy Gyakori Kockázatos Viselkedések.
Ami alatt a gyorshajtás csak az egyik a négy közül.
Ha elolvasod újra amit írtam:
"Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is."Nap mint nap találkozok az úton 20 éven aluli hülyegyerekekkel 50/125 motorokon jampizni, mert azt hiszik menő amit csinálnak. Ezek a viselkedésformák épp olyan veszélyesek a kisköbcentis gépeken is, mint a nagyokon. Főleg ha számításba veszem, hogy egy Looser táblás 125 cc géphez nem követelmény a Kresz vizsga, akkor ami engem illet én messzire elkerülöm ezeket a menőarcokat mielőtt még engem is veszélybe sodornak. És hogy visszakanyarodjak az elejére: nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Ezt alátámasztandó keresgéltem én is úgy másfél percet és ugyan köbcentire levetítve nem jött fel találat, de itt egy érdekes jelentés motorosokra vonatkozóan.
Ebből látszik, hogy a fiatal korosztály valóban a leginkább érintett a balesetekben, ugyanakkor a végén tételesen levezetik mik okozták a baleseteket. Ott az látható, hogy az esetek csupán 5%-a vezethető vissza gyorshajtásra (ezt érvnek még mindig nem fogadom el, hisz bármilyen motorral túl lehet lépni a sebességkorlátot), és az esetek 9%-a vezethető vissza egyszerűen tapasztalatlanságra, ami egy kezdőt jellemez. Egy jelentős 36% esetében nem vontak le konklúziót. Aztán a maradék 50% meg ilyen-olyan balfaszság miatt következett be, ami nekünk most nem érdekes.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Dell Precision Workstation ultrabook 5560, 5550, i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest