Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz Skynet258 #28 üzenetére

    Üjl le Skynet, 1-es. Te jössz ChatGPT.

    Írj rövid fogalmazást arról, hogy az AI fogalmat a marketing manapság túlhasználja, ezzel ledegradálja. Térj ki az LG hűtőkre is, hogy abban feleslegesen fényerőszabályzásra használják. A telefonokban is rengeteg kiforratlan funkciót valósítanak meg vele, de a végén legyél bizakodó a technológiában, hogy ez végül radikális változást hoz az emberek életében, de nem ebben a formában.

    Az "AI" vagy mesterséges intelligencia fogalma az utóbbi években olyan széles körben elterjedt, hogy sokszor már csak marketingfogásként használják, anélkül hogy valódi, innovatív technológiáról lenne szó. A cégek előszeretettel hivatkoznak az AI-ra termékeik reklámozása során, ezzel azonban gyakran ledegradálják a kifejezést, hiszen sok esetben a mögöttes technológia nem felel meg a mesterséges intelligenciával kapcsolatos várakozásoknak.
    Például az LG legújabb hűtőiben az AI-t fényerőszabályzásra használják, ami meglehetősen felesleges alkalmazásnak tűnik. Egy ilyen funkció nem hoz valódi előrelépést a felhasználói élményben, inkább csak egy újabb próbálkozás arra, hogy a mesterséges intelligencia iránti érdeklődést kihasználva eladhatóbbá tegyék a terméket. Hasonló a helyzet a telefonokban is, ahol számos kiforratlan AI-funkció jelenik meg, melyek nem feltétlenül nyújtanak valós hozzáadott értéket, inkább csak egy divatos címke alatt futnak.
    Mindezek ellenére a mesterséges intelligenciában hatalmas lehetőségek rejlenek. Bár a jelenlegi formában sokszor túlhasználják és félreértik a technológia valódi potenciálját, hosszú távon radikálisan megváltoztathatja az emberek életét. A jövőben, amikor az AI alkalmazása kiforrottabbá és valóban hasznossá válik, remélhetőleg olyan megoldások születnek, amelyek mélyrehatóan javítják mindennapjainkat, túlmutatva a jelenlegi marketinghype-on.

Új hozzászólás Aktív témák