- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen egeret válasszak?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Új gamer monitorral lép színre az ASRock
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Házi hangfal építés
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
gp Hivatalosan alig két nap múlva már játszhatnak a legutóbbi Csillagok Háborúja játékkal az előfizetők.
-
Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
it Amennyiben nem kap megfelelő válaszokat, az EU már csütörtökön betiltja a TikTok Lite jutalmazási programját.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wedlock
tag
Így kép alapján a Jog kisebbnek tűnik.Amúgy is elég kicsi,kb egy méretben van a Honda Dio-val.(Talán a Jog alacsonyabb és rövidebb is pár cm-el).Érdemes megnézned egyszer,tényleg nem nagytestü,és roppant igénytelen kis szerkezet.(Asszony már a másodikat nyúzza)
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
Den
veterán
válasz Gergello #651 üzenetére
aham, engem az érdekelne hogy erről a ''koncepcióról'' mi a véleményed, tehát nagy kerék 110 kübcentis motor nem cvt, burkolt, de nem annyira mint egy robogó, gondolom nincs sisaktartó. tehát mi a jó benne mi a rossz, vennél e ilyet, miért igen miért nem, mennyiért...
Ami szerintem előnye, hogy nagykerekű, motorszerű futóműgeometriája van, kellő erejű motor, hétköznapi használatra jó mindenes közlekedési eszköznek tűnik.
Ami szvsz ellene szól, hogy a motortérfogat miatt a1 jogsi és rendszám kell rá, raktere nincswww.simson4t.hu
-
T. Almeida
senior tag
válasz Gergello #3673 üzenetére
70.000-ért nem nagyon kapsz mást.
Nekem Diom van (AF-18), semmi gond nincs vele...Imádom, nagyon frankó, megbízható moci. 50-nél már nagyon-nagyon pörög a motorja, szal inkább 40-45 az utazósebessége (nem tuningolt, minden gyári rajta). 50.000-ért vettem tavaly szeptemberben, 97-es évjárat. Ha ilyet veszel, szerintem nem bánod meg, pontosan arra jó, ami neked a lényeg: ''Városi rövidtávú szaladgálásra kéne nem trükközni ,meg keménykedni.''
Jog-gal kapcsolatosan nincs tapasztalatom. -
Balupapa
senior tag
válasz Gergello #3911 üzenetére
aha, fasza cucc, tecik retro moped
de 135 má nagyon sok nekem igy egyszerre Ugy h sztem marad a sephia vagy address
láttam egy nagyonszép 2001est 95ért és mikkellenek 1 robogó vásárláshoz? pénzen kivul ( meg jogsi...B kategoria van ) mi kell hozzá? az eladónak mit kell adnia?
[Szerkesztve]_-=*WheelWhores*=-_
-
golyani
addikt
válasz Gergello #3922 üzenetére
attól függ.
nekem 1000-es szervíz + folytáskivételre a helyi yamaha szervízben 6+12k-t mondtak.
Egerben ahol vettük ott 7800 volt cakli pakli.(úgy h vittük oda a gépet még úgy is olcsóbb volt...)
meg kell kérdezni.
most a 6k-s szervizem légyszűrőcserével 5800 anélkül 4800.
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz Gergello #3985 üzenetére
A négyütemű lassabb mint a kétütemű, viszont tartósabb, nyomatékosabb és takarékosabb.
A kétüteműben van külön olajtartály, és ő keveri a benzinnel, általában 50:1 arányban.
Itt kell benzin, 2 ütemű motorolaj + hajtóműolaj.
Neked egyszerűbb a dolgot, mert csak benzin kell az égéshez + hajtóműolaj.
Ezt a hajtóműolajat kell leengedned 5.000 km-enként. Meg kell találnod a kézikönyvben, hogy merre van az olajleeresztő csavar. Járasd a motort egy ideig, míg meleg nem lesz az olaj =menj vele pár km-ert), majd állítsd le. Várj egy percet és teker ki a csavart, de előtte tegyél alá valamit, amivel felfogod a kifolyó olajat (pl. egy ásványvizes palack oldalára lukat vágsz).
Hagyd kifolyni, majd tekerd vissza és a beöntőben önts be annyit, amennyit előír a kézikönyv. Ezt pár km megtétele után ellenőrizd a nívópálcával, ha kevés, önts rá."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #4190 üzenetére
Nem szabadna neki elállítódnia. Milyen moccod van? Nekem alaphelyzetbe ha ülök rajta, és jár a motor, akkor nekem középsztender csörög(yamaha jog next zone), a gyorsulás megmaradt?? Nézd meg, nem-e ragadt be a hátsó kerék, nekem volt már olyan, h. kereztbe állt a fékpofa és beragadt a hátsó kerék....
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4280 üzenetére
Mindkettő jó moci, az f12 világítása nem nagy durranás. Sr-ből viszont több változat van, azt hiszem ez a legrégebbi. Bármelyiket megveheted, persze ha olyan állapotú. Próbálj ki mindkét fajtából egy példányt.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.