- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen hangkártyát vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Plazma TV topic
Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
sziasztok!
elég laikus vagyok a témában ne kövezzetek meg érte kérlek
összejött egy kis pénz és úgy gondoltam hogy a gépbe is kéne ölni egy keveset, bár nem vagyok nagy kocka és sajnálom rá. a mostani konfigom egy 3.0ghz-es pentium prociból, egy asus p4800s-x alaplapból, egy ati radeon 9600 pro kártyából és egy 512 DDR ramból áll. videokártyát és memóriát szeretnék vásárolni de elég bizonytalan vagyok. 512 ramra lenne szükségem ezt meg tudom magamtól is vásárolni, viszont a kártyához egy kis segítségre lenne szükségem. tehát a kérdésem a következő: milyen kártyát érdemes venni kb 15ezer ft-ért? elsődleges szempont a benne található memória mérete? számít-e hogy DDR-es, DDR-2-es vagy 3as? csak sima DDR-est vásárolhatok ha olyan a sima memóriám is? illetve erre az alaplapra /asus p4800s-x/ milyen kártyák szerelhetőek?
ha nagy hülyeséget írtam jelezzétek és elnézést érte
válaszotokat előre is köszönöm, légyszi segítsetek.
üdv:roli
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
bartucc
addikt
válasz Titok Levi #27697 üzenetére
Jahogy
Tetszett, ha megvan akkor vevő lennék rá[ Szerkesztve ]
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
bartucc
addikt
válasz sasa134 #27690 üzenetére
Ahhoz már érdemes
Titok Levi: nekem a 95GT-vel nem ment maxon 1024-ben a RA 3, szval sztem igen.(1024, 2XAA, és közepes-magas) De ahogy a videót nézem ez nem az, mmint nem Red Alert 4
[ Szerkesztve ]
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
wolf523